eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zgodnym z uchwałami Rady Miejskiej w Olsztynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 27924 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Olsztynek: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zgodnym z uchwałami Rady Miejskiej w Olsztynku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8371 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 11799-2017,13041-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, krajowy numer identyfikacyjny 52933800000, ul. ul. Ratusz  1, 11015   Olsztynek, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 51954 50, faks 895 195 457, e-mail ratusz@olsztynek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.olsztynek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zgodnym z uchwałami Rady Miejskiej w Olsztynku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZBI.271.1..1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zgodnym z uchwałami Rady Miejskiej w Olsztynku: a) Nr XXVIII-235/2016 z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębach geodezyjnych Platyny, Warlity Małe, Wigwałd, Gaj i Drwęck, b) Nr XXVIII-236/2016 z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębach geodezyjnych Zawady, Elgnówko, Gaj, Czerwona Woda i Tolejny, wraz z opracowaniami towarzyszącymi: prognozami oddziaływania na środowisko, prognozami skutków finansowych uchwalenia planów, uzasadnieniami uchwał. 2) Wymienione opracowania powinny odpowiadać wymaganiom zwartym w przepisach szczególnych odnoszących się do tych opracowań, zaś całość winna być zgodna z ustawą z dnia z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.). 3) Zamawiający dostarczy Wykonawcy mapę zasadniczą w skali 1:1000. 4) Do obowiązków Wykonawcy należy pozyskanie na swój koszt i we własnym zakresie innych materiałów do opracowania przedmiotu zamówienia, jeśli okażą się niezbędne. 5) Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy wykazu właścicieli gruntów objętych projektami planów. 6) Koszty wysyłki oraz publikacji ogłoszeń i zawiadomień pokrywa Zamawiający. 7) Zamawiający zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury planistycznej. 8) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: a) przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazów, zestawień, wystąpień niezbędnych do czynności określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; b) przeprowadzenie wizji terenowej; c) rozpatrzenie wniosków w sprawie planów oraz ich analiza wraz z przedstawieniem Zamawiającemu propozycji sposobu ich rozpatrzenia; d) opracowanie projektów planów obejmujących tekst oraz rysunek w postaci kolorowego wydruku i prezentacja przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w tym prezentacja projektów planów na Komisji Gospodarki i Budżetu oraz ustosunkowanie się do propozycji radnych w zakresie rozwiązań planistycznych wraz z ich uwzględnieniem lub odrzuceniem, skoordynowanie projektów planów z projektami planów terenów sąsiednich; e) przedstawienie projektów planów w raz z uzyskaniem pozytywnej opinii Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej; f) sporządzenie projektów planów wraz z prognozami oddziaływania na środowisko oraz projektami uzasadnień w formie tekstowej, graficznej oraz elektronicznej na płycie CD w ilościach wymaganych do przesłania organom opiniującym i uzgadniającym projekt planów oraz po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego; g) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planów w formie papierowej oraz elektronicznej na płycie CD; h) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających projekty planów wraz prognozami oddziaływania na środowisko; i) kontakt z organami właściwymi do opiniowania i uzgadniania projektów planów w niezbędnym zakresie w celu sprawnego przeprowadzenia procesu uzgodnień i opiniowania; j) analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii i uzgodnień oraz wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień; k) sporządzenie projektów planów przeznaczonych do wyłożenia do publicznego wglądu wraz z przygotowaniem projektów pism związanych z wyłożeniem; l) uczestnictwo i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projektach planów rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji; m) analiza złożonych uwag do wyłożonych projektów planów, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektów planów wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia; n) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektów planów wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień; o) przedłożenie i prezentacja Radzie Miejskiej projektów planów po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag w formie projektów uchwał wraz z załącznikami; p) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwał o uchwaleniu planów wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych; r) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planów do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności lub uchylenia uchwał przez Wojewodę w całości; s) przekazanie uchwalonych i przyjętych przez Wojewodę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Zamawiającemu w formie określonej w projekcie umowy. 9) Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczegółowych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 10) W ramach realizacji przedmiotu przewidywane są narady koordynacyjne mające na celu omówienie stanu prac nad projektami planów, bieżących problemów, jakie wystąpiły przy ich realizacji, a także wypracowywanie wspólnych stanowisk co do kierunków tych prac. Narady odbywać się będą w każdy pierwszy i trzeci piątek miesiąca. W przypadku, gdy termin narady wypadnie w dzień wolny od prac, narada odbędzie się w pierwszy po tym dniu pracujący dzień. W naradzie uczestniczyć ma główny projektant planu. 11) Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 12) Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. 13) Jeśli w celu prawidłowego wykonania zamówienia niezbędne będzie zorganizowanie spotkania z innym podmiotem, w tym z organem opiniującym lub uzgadniającym projekt planu, Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować i uczestniczyć w takim spotkaniu razem z Zamawiającym lub samodzielnie. 14) Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictw w zakresie, w jakim okażą się one niezbędne do wykonania zamówienia. 15) W przedmiotowym zamówieniu Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71410000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotycz

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT139837.39
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Planowanie Przestrzenne i Obsługa Nieruchomości ESPRIT Michał Romański,  biuro@esprit.net.pl,  Ul. Srebrna 8/42,  10-698,  Olsztyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 172000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.