eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniowa › Rozwijamy usługi edukacyjne w oddziałach przedszkolnych w Gminie Wiśniowa - budowa placów zabaw.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-27

Wiśniowa: Rozwijamy usługi edukacyjne w oddziałach przedszkolnych w Gminie Wiśniowa - budowa placów zabaw.
Numer ogłoszenia: 27915 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniowa , Wiśniowa 150, 38-124 Wiśniowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2775062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwijamy usługi edukacyjne w oddziałach przedszkolnych w Gminie Wiśniowa - budowa placów zabaw..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I.Zadanie: Budowa placów zabaw w 8 oddziałach przedszkolnych. Zadanie I od 1a do 1h traktowane jest jako jedno zadanie łączne. Zadanie 1a: budowa placu zabaw 200m2 bezpiecznej nawierzchni, oraz dostawą i montażem zabawek przy Szkole Podstawowej w Szufnarowej, zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. Zadanie 1b: budowa placu zabaw 200m2 bezpiecznej nawierzchni, oraz dostawą i montażem zabawek przy Szkole Filialnej w Pstragówce zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. Zadanie 1c: budowa placu zabaw oraz dostawa i montaż zabawek przy Szkole Podstawowej w Różance zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. Zadanie 1d: budowa placu zabaw oraz dostawa i montaż zabawek przy Szkole Filialnej w Niewodnej zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. Zadanie 1e: budowa placu zabaw oraz dostawa i montaż zabawek przy Szkole Podstawowej w Markuszowej zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. Zadanie 1f: budowa placu zabaw oraz dostawa i montaż zabawek przy Szkole Filialnej w Kozłówku zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. Zadanie 1g: budowa placu zabaw 100m2 bezpiecznej nawierzchni, oraz dostawą i montażem zabawek przy Szkole Podstawowej w Jaszczurowej zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. Zadanie 1h: budowa placu zabaw oraz dostawa i montaż zabawek przy Szkole Filialnej w Jazowej zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. Zadania współfinansowane są ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, ,Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, tytuł projektu Rozwijamy usługi edukacyjne w oddziałach przedszkolnych w Gminie Wiśniowa. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1a: budowa placu zabaw (200m2) z bezpieczną nawierzchnią, oraz dostawą i montażem zabawek ( wieża ze zjeżdżalnią, huśtawka podwójna, drabinka skośna, karuzela, sprężynowiec, ważka dwuosobowa) przy Szkole Podstawowej w Szufnarowej, zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. (dokumentacja projektowa stanowi załącznik I. 1a Zadanie 1b: budowa placu zabaw (200m2) z bezpieczną nawierzchnią, oraz dostawą i montażem zabawek (wieża ze zjeżdżalnią, huśtawka podwójna, drabinka skośna, karuzela, sprężynowiec, ważka dwuosobowa) przy Szkole Filialnej w Pstragówce zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. (dokumentacja projektowa stanowi załącznik I. 2a) Zadanie 1c: budowa placu zabaw oraz dostawa i montaż zabawek (huśtawka ptasie gniazdo, ścianka wspinaczkowa, trampolina, ścianołaz sześciokątny, drążek podwójny) przy Szkole Podstawowej w Różance zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. (dokumentacja projektowa stanowi załącznik I. 1c) Zadanie 1d: budowa placu zabaw oraz dostawa i montaż zabawek ( huśtawka podwójna z metalową belką, huśtawka ptasie gniazdo, sprężynowiec, karuzela czterokrzesełkowa, ławki ogrodowe kotwiczne, ławki ogrodowe z oparciem) przy Szkole Filialnej w Niewodnej zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. (dokumentacja projektowa stanowi załącznik I. 1d) Zadanie 1e: budowa placu zabaw oraz dostawa i montaż zabawek ( huśtawka podwójna z metalową belką, kosze na śmieci z metalowym wkładem, ścianołaz sześciokątny większy, huśtawka ptasie gniazdo, sprężynowiec, karuzela czterokrzesełkowa, karuzela do stania, ławki ogrodowe z oparciem) przy Szkole Podstawowej w Markuszowej zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. (dokumentacja projektowa stanowi załącznik I. 1e) Zadanie 1f: budowa placu zabaw oraz dostawa i montaż zabawek ( huśtawka podwójna z metalową belką, sprężynowiec, karuzela czterokrzesełkowa, ławki ogrodowe kotwiczne, ławki ogrodowe z oparciem, huśtawka wagowo-osiowa, ściana wspinaczkowa) przy Szkole Filialnej w Kozłówku zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. (dokumentacja projektowa stanowi załącznik I. 1f) Zadanie 1g: budowa placu zabaw (100m2) z bezpiecznej nawierzchnią, oraz dostawą i montażem zabawek ( huśtawka wagowo-osiowa, domek dziecięcy z osprzętem, huśtawka ptasie gniazdo, ścianołaz sześciokątny, ściana wspinaczkowa, huśtawka łańcuchowo kubełkowa, równoważnia łamana, kombinacja mostków, drążek podwójny, drążek potrójny, tablica z liczydłem, trampolina) przy Szkole Podstawowej w Jaszczurowej zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. (dokumentacja projektowa stanowi załącznik I. 1g) Zadanie 1h: budowa placu zabaw oraz dostawa i montaż zabawek (huśtawka podwójna z osprzętem, huśtawka równoważna, huśtawka pojedyncza, karuzela tarczowa z siedziskiem, zjeżdżalnia z osprzętem, bujak na sprężynach) przy Szkole Filialnej w Jazowej zgodnie z opisem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. (dokumentacja projektowa stanowi załącznik I. 1h) Przekazanie wykonanego przedmiotu umowy zgodnie z wymogami prawa budowlanego wraz z wszelkimi dokumentami umożliwiającymi o wystąpienie z wnioskiem o dopuszczenie obiektu do użytkowania. wykonanie i umieszczenie w miejscu realizacji inwestycji tablicy informacyjnej o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi określającymi zasady jednolitego sposobu oznaczania wszystkich projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), a także sposobów oznaczania działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych w ramach projektów dofinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, które są finansowane ze środków EFS..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.62.00 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Ustala się wadium na wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone z wykorzystaniem wzoru - załącznik 4 do SIWZ, Wymagane jest wykazanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zamówienia dotyczącego budowy bezpiecznych nawierzchni syntetycznych (placów zabaw, boisk) o wartościach nie mniejszych niż 100 000,- zł brutto. Dowodami, o których mowa są: poświadczenie lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie wykonawcy o udzieleniu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania obiektów do eksploatacji - załącznik 8 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Formularz ofertowy. 4) Parafowany wzór umowy. 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej określonych przypadkach: 1)Zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od wykonawcy takich jak: a)następstwa działań administracyjnych, których nie przewidziano na etapie przygotowawczego do inwestycji, oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, w tym zmiany umowy zamawiającego z Instytucją Pośredniczącą w zakresie terminów lub wysokości płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot umowy; b)zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia; c)działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; d)konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć; e)niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót; f)wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy; g)koniecznością wykonania zamówień dodatkowych 2)Konieczności zmiany, w zakresie wysokości wynagrodzenia, związanej ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). 3)Zmiany co do zakresu robót objętych umową i wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy ich wykonanie w całości stanie się zbędne zamawiającemu z jakiegokolwiek powodu albo stan wypłacalności zamawiającego spowoduje konieczność ich zaniechania. 4)Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 2.Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian zostaną opisane w protokole konieczności zaakceptowanym przez strony umowy. 3.Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wisniowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Wiśniowej Wiśniowa 76, 38-124 Wiśniowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniowa, 38-124 Wiśniowa 150 pokój nr 2 - sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Tytuł projektu: (Rozwijamy usługi edukacyjne w oddziałach przedszkolnych w Gminie Wiśniowa)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.