eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń peryferyjnych i podzespołów bazowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń peryferyjnych i podzespołów bazowych
Numer ogłoszenia: 279122 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Śląska w Katowicach , pl. Rady Europy 1, 40-021 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083875, faks 032 2083720.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bs.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń peryferyjnych i podzespołów bazowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń peryferyjnych i podzespołów bazowych. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych, w następujących częściach: Część 1-Stacje graficzne, sprzęt komputerowy wraz z oprogramowanem oraz komputery przenośne. Część 2-Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne. Część 3-Podzespoły bazowe i czytników kodów kreskowych. Częśc 4-Oprogramowanie. Część 5-Projektor multimedialny wraz z ekranem projekcyjnym. Część 6-Infrastruktura serwerowa dla systemu PROLIB M21 wraz z systemami operacyjnymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.23.00-0, 30.21.30.00-5, 48.82.00.00-2, 33.19.51.00-4, 48.82.20.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1, 30.23.71.00-0, 30.23.70.00-9, 38.65.21.00-1, 30.21.61.30-6, 32.41.31.00-2, 48.62.40.00-8, 48.00.00.00-8, 48.17.00.00-0, 48.19.00.00-6, 48.98.30.00-2, 48.98.60.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W związku z brakiem wymagań ustawowych Zamawiający nie oczekuje spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca winien wykazać, iż posiada doswiadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: dla części 1 - Stacje graficzne, sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem oraz komputery przenośne: dwóch dostaw stacji graficznych wraz z oprogramowaniem lub komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem lub stacjonarnych wraz z oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 83.000,00 zł brutto każda; dla części 2 - Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne: dwóch dostaw drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości nie mniejszej niż 16.000,00 zł brutto każda; dla części 3 - Podzespoły bazowe i czytniki kodów kreskowych: dwóch dostaw podzespołów bazowych (np. pamięci RAM, dysków twardych, płyt głównych, zasilaczy, klawiatur, myszy, czytników kodów kreskowych) o wartości nie mniejszej niż 26.000,00 zł brutto każda; dla części 4 - Oprogramowanie: dwóch dostaw oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł brutto każda; dla części 5 - Projektor multimedialny wraz z ekranem projekcyjnym: dwóch dostaw projektora multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 4.000,00 zł brutto każda; dla części 6 - Infrastruktura serwerowa dla systemu PROLIB M21 wraz z systemami operacyjnymi: dwóch dostaw serwerów wysokiej wydajności o wartości nie mniejszej niż 99.000,00 zł brutto każda. W przypadku ubiegania się o więcej niż jedną część, Wykonawca wykaże się doświadczeniem wymaganym dla każdej z tych części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpic w przypadkach: 1. konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; 2. konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 3.gdy w trakcie realizacji umowy wskazane urządzenie zaproponowane w ofercie przez Wykonawcę jest już nie produkowane - Wykonawca zaproponuje jego następcę tego samego producenta o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, bez zmiany ceny na wyższą; 4. zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego, lub zmiany ceny w przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących VAT; 5. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bs.katowice.pl-Biuletyn Informacji Publicznej-zakładka-przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Śląska Plac Rady Europy 1 40-021 Katowice Dział Administracyjno-Organizacyjny pokój nr 116.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Biblioteka Śląska Plac Rady Europy 1 40-021 Katowice Sekretariat Biblioteki Śląskiej Godziny pracy sekretariatu od 7:00 do 15:00 (od poniedziałku do piatku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacje graficzne, sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem oraz komputery przenośne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje dostawę: 2 szt. komputerowych stacji graficznych, 26 szt. komputerów stacjonarnych, 26 szt. monitorów komputerowych, 5 szt. laptopów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.23.00-0, 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 33.19.51.00-4, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje dostawę: 6 szt. drukarek do naklejek dla systemu prolib m21, 3 szt. drukarek, 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podzespoły bazowe i czytniki kodów kreskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje dostawę: pozostałych podzespołów bazowych, (tj. 35 szt. pamięći, 50 szt. dysku twardego, 50 szt. adapterów do dys-ku, 30 szt. zasilacza, 15 szt. płyt głównych, 5 szt. napędu optycznego, 50 szt. kla-wiatur, 50 szt. myszy, 1 szt. matrycy LCD, 1 szt. systemu operacyjnego), 3 szt. ręcznego skanera kodów kreskowych, 1 szt. routera wi-fi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.00.00-0, 30.21.61.30-6, 32.41.31.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 4 obejmuję dostawę: 2 licencji oprogramowania Enterprise Architect, 2 licencje oprogramowania Zend Studio, 6 szt. oprogramowania Document Express Desktop 6.5, 6 szt. oprogramowania ABBY FineReader 11 Professional Edioton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.40.00-8, 48.00.00.00-8, 48.17.00.00-0, 48.19.00.00-6, 48.98.30.00-2, 48.98.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Projektor multimedialny wraz z ekranem projekcyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 5 obejmuje dostawę: 1 szt. projektora oraz 1 szt. ekranu projekcyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 38.65.21.10-4, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Infrastruktura serwerowa dla systemu PROLIB M21 wraz z systemami operacyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 6 obejmuje dostawę: 2 szt. serwera wysokiej wydajności.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.82.20.00-6, 48.17.00.00-0, 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.