eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › budowa węzła komunikacyjnego z rondem na skrzyżowaniu ul. Zawadzkiej z ul. Ks. Janusza oraz przebudowa odcinków ulic Staffa i Żeromskiego w Łomży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 27906

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łomża: budowa węzła komunikacyjnego z rondem na skrzyżowaniu ul. Zawadzkiej z ul. Ks. Janusza oraz przebudowa odcinków ulic Staffa i Żeromskiego w Łomży Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Łomży, do kontaktów: Anna Armista - pok.218 tel. 086 2156801, Magdalena Mrugacz - pok. 217, tel. 086 2156803, pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, fax 086 2156706, e-mail: wydzial.pgi.oi@um.lomza.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lomza.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa węzła komunikacyjnego z rondem na skrzyżowaniu ul. Zawadzkiej z ul. Ks. Janusza oraz przebudowa odcinków ulic Staffa i Żeromskiego w Łomży. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łomża, odcinki ulic Ks. Janusza, Zawadzkiej, Staffa i Żeromskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa skrzyżowania ulicy Zawadzkiej z ul. Ks. Janusza w Łomży na skrzyżowanie o charakterze małego ronda z włączeniem do skrzyżowania wlotu ul. Żeromskiego wraz z wykonaniem odwodnienia skrzyżowania, przebudową odcinka sieci wodociągowej i oświetlenia oraz modernizacją odcinka kanalizacji telefonicznej - przebudowa odcinka ul. Staffa o długości ok.150 mb; - przebudowa dwóch odcinków ul. Żeromskiego o łącznej długości ok. 150 mb. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się na etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Wymagane będą od Wykonawcy, z którym Zamawiajacy podpisze umowę o ręalizację robót.Wzór umowy, która bedzie podpisana stanowi załacznik do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Główny zakres robót dotyczący budowy ronda obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe jezdni i chodników. 2. Wykonanie jezdni na rondzie, i wlotach ul. Ks. Janusza i Żeromskiego o pełnej nowej konstrukcji ( 10 cm warstwa odcinająca z piasku, 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego w stosunku 1:1, 7 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o łącznej pow. ok. 958 m2 . 3. Wykonanie nowej nawierzchni na istniejących jezdniach (po ich sfrezowaniu) 7 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego i 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o łącznej pow. ok. 1724 m2 . 4. Wykonanie na pierścieniu ronda i prawoskręcie z ul. Zawadzkiej w ul. Ks. Janusza nawierzchni z kostki kamiennej gr. 16 cm o łącznej pow. ok. 251 m2 . 5. Wykonanie chodników z kostki betonowej POLBRUK o gr. 6 cm i łącznej powierzchni ok. 844 m2 (w tym 50% kostki z odzysku). 6. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK o gr. 8 cm na pasie wyłączenia do obiektu Stokrotka. 7. Przebudowę odcinka sieci wodociągowej o średnicy 225 mm i długości 72,5 m. 8. Wykonanie odwodnienia przedmiotowego węzła komunikacyjnego wraz z niezbędnymi naprawami istniejących urządzeń sanitarnych przez: a/ budowę 9 studzienek ściekowych betonowych; b/ wykonanie przykanalików o średnicy dn 160 mm i łącznej dł. 63 m; c/ wykonanie odcinków kanału deszczowego o średnicy dn 200 mm i łącznej długości 43 mb; d/ wykonanie 6 szt. studni betonowych, w tym 5 studni o średnicy 1200 mm i 1 studnia o średnicy 1500 mm; e/ wymianę włazów kanałowych wraz z regulacją oraz montażem płyt i pierścieni odciążających i niezbędnym remontem 7 szt. studni; f/ wymianę krat ściekowych wraz z regulacją oraz montażem płyt oraz pierścieni odciążających szt. 5. 9. Przebudowę oświetlenia drogowego o zakresie: a/ demontaż istniejących słupów OŻ oświetlenia ulicznego - 6 szt.; b/ montaż słupów z demontażu OŻ w inne miejsce - szt. 5.; c/ budowa nowej linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKY 4x35 mm2 o długości 146 mb, montaż 4 szt słupów oświetleniowych stalowych o wysokości 11 m i montaż 6 szt opraw oświetleniowych OUSa 250 W. 10. Modernizację kolizyjnego odcinka kanalizacji telefonicznej dł. 21 m. Główny zakres robót dotyczący przebudowy ul. Staffa obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe krawężników, chodników i parkingów. 2. Sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na powierzchni 1040 m2. 3. Wykonanie nowej nawierzchni jezdni z kostki betonowej POLBRUK gr. 8 cm i pow. 1040 m2 na sfrezowanej nawierzchni asfaltowej i wyrównanej kruszywem naturalnym w stosunku 1:1. 4. Wykonanie nowych parkingów o nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK gr.8 cm o pow. 557,5 m2 na istniejącej nawierzchni betonowej wyrównanej kruszywem łamanym. 5. Wykonanie nowych chodników z kostki betonowej POLBRUK gr. 6 cm o łącznej powierzchni 297,50 m2. 6. Wykonanie 1 studzienki ściekowej z podłączeniem jej do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz regulacja i remont 6 studzienek kanalizacyjnych z wymianą włazów. Główny zakres robót dotyczący przebudowy ul. Żeromskiego obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe krawężników, chodników i parkingów. 2. Sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na powierzchni 909,50 m2. 3. Wykonanie nowej nawierzchni jezdni z kostki betonowej POLBRUK gr. 8 cm i pow. 909,50 m2 na sfrezowanej nawierzchni asfaltowej i wyrównanej kruszywem naturalnym w stosunku 1:1. 4. Wykonanie nowych parkingów o nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK gr.8 cm o pow. 371,25 m2 na istniejącej nawierzchni betonowej wyrównanej kruszywem łamanym. 5. Wykonanie nowych chodników z kostki betonowej POLBRUK gr. 6 cm o łącznej powierzchni 477,50 m2. 6. Wykonanie nowego parkingu o nawierzchni z płyt MEBA o pow. 135 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 25.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 15 000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 15.06.2007 r. do godz. 09:00. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy. 5)) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,trzy roboty budowlane polegające na budowie dróg,(o nawierzchni bitumicznej i z kostki typu Polbruk) z których jedna musi być o wartości brutto min. 300.000 zł i dwie o wartości brutto min. 200.000 zł. 6) Dysponują co najmniej następującym sprzętem, niezbędnym do wykonania zamówienia: a) koparką o poj. łyżki 0,6 m3. - 1 szt. b) frezarką do frezowania asfaltu - 1 szt. c) walcami wibracyjnymi samojezdnymi 4 - 6 T - 1 szt. i 10 T - 1 szt. do zagęszczania d) rozściełaczem do masy asfaltowej - 1 szt. e) dźwigiem o nośności 4 - 5 T. f) samochodem wieżowy z balkonem do 12 m. 7) Dysponują co najmniej po jednej osobie w każdej z następujacych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej, które posiadają odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia oraz są członkami właściwych izb samorządu zawodowego oraz mają doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku. 8) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łaczną nie mniejszą niż 300 000 zł. 9) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa - wraz z ofertą następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożoną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia ( wykonanie dróg o nawierzchni bitumicznej i z kostki typu Polbruk), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty (np. referencje) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w ilości minimum trzy zamówienia, w tym jedno musi być o wartości brutto min. 300.000 zł i dwa o wartości brutto min. 200.000 zł każde. 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, t.j .sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ informację, że wyposażenie techniczne firmy pozwoli na realizację zamówienia i wykonawca dysponuje co najmniej następującym sprzętem: a) koparką o poj. łyżki 0,6 m3. - 1 szt. b) frezarką do frezowania asfaltu - 1 szt. c) walcami wibracyjnymi samojezdnymi 4 - 6 T - 1 szt. i 10 T - 1 szt. do zagęszczania d) rozściełaczem do masy asfaltowej - 1 szt. e) dźwig o nośności 4 - 5 T. f) samochodem wieżowy z balkonem do 12 m; 9) Wykaz osób personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także proponowanego zakresu obowiązków w przedmiotowym zamówieniu; kierownicy robót budowlanych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej muszą mieć uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia i doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku , sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować robotami przy realizacji zamówienia w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej posiadają wymagane uprawnienia - należy dostarczyć kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz na roboty elektryczne uprawnień kwalifikacyjnych na dozór i eksploatację urządzeń elektroenergetycznych - D i E), poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 12) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł, tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel. W przypadku załączników do dokumentu lub odniesienia jego treści do innych dokumentów muszą być dostarczone wszystkie dokumenty, na podstawie których możliwa będzie jednoznaczna ocena dokumentu, potwierdzającego wymagane ubezpieczenie - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: 1) w punktach 2,4,5,6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) w punkcie 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/w dokumenty oświadczeń muszą być wystawione w terminach określonych jak dla dokumentów w punkcie 1. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii oraz przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i poświadczone przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.lomza.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew lub za potwierdzeniem odbioru. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 09:30, Siedziba Urzędu Miejskiego w Łomży ul. Stary Rynek 14, sala narad na II piętrze - pok. nr 201A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zawarte są w SIWZ. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.