eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług poligraficznych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Kraków: Świadczenie usług poligraficznych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 279028 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240860 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wydruk wizytówek, plakatów, teczek oraz druków wewnętrznych, zwanych w dalszej części towarem, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym - załączniku do formularza ofertowego - CPV: 79.82.00.00-8 usługi związane z drukowaniem. Wykonawca zobowiązany jestże własnym zakresie przygotować wszystkie niezbędne matryce i wzory na podstawie wzoru dokumentu otrzymanego od Zamawiającego w formie o której mowa w ust. 2 i 4. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 roku. Zamówienie będzie realizowane w terminie do 7 dni roboczych, na podstawie pisemnych zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego za pośrednictwem faksu lub na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę. Do zamówień, o których mowa w zdaniu poprzedzającym Zamawiający będzie załączał wzory zamawianego towaru w formie pliku dokumentu Word lub pdf. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych druków w obrębie asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji, do wartości umowy. 4. W przypadku druków numerowanych nakład minimalny wynosi 80 sztuk, wizytówek 50 sztuk, a pozostałych druków minimalny jednorazowy nakład wynosić będzie 100 sztuk. 5. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego w Krakowie, przy ul. Józefińskiej nr 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 15:00. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu towaru muszą odpowiadać jego właściwościom. 6. Zamawiający nie odbierze towaru w przypadku, gdy Wykonawca wraz z dostawą nie doręczy faktury wystawionej zgodnie z zasadami określonymi w przepisach rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 roku, Nr 68, poz. 360). 7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków ilościowych w zamawianym towarze, Zamawiający w terminie 14 dni od daty odbioru prześle Wykonawcy reklamację, a Wykonawca nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia jej otrzymania zobowiązany jest usunąć stwierdzone wady lub uzupełnić braki ilościowe. 8. W cenach jednostkowych za opakowanie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszt materiałów, składu, matrycy i wydruku przedstawionych projektów i wzorów. Przy kalkulacji kosztów należy posłużyć się przewidywaną ilością wzorów podaną przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę po zrealizowaniu każdej częściowej dostawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górecki Krzysztof GO! Print, Gołuchowice 138, 32-052 Radziszów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79268,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59811,30

  • Oferta z najniższą ceną: 59811,30 / Oferta z najwyższą ceną: 78766,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.