eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Osiek w Nadleśnictwie Strzebielino

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 27901

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Luzino: przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Osiek w Nadleśnictwie Strzebielino Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Strzebielino z/s w Luzinie, do kontaktów: Szulc Jacek Topp Eugenia, ul. Ofiar Stuthoffu 43, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782077 w. 116, fax 058 6782077 w. 100, e-mail: j.szulc@gdansk.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.strzebielino.gdansk.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://www.gdansk.lasy.gov.pl/rdlpgdansk/jednostki/strzebielino/przetargi Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: PGL LP; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Osiek w Nadleśnictwie Strzebielino. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nadleśnictwo Strzebielino, leśnictwo Osiek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi leśnej w Leśnictwie Osiek o całkowitej długości 2785 mb w Nadleśnictwie Strzebielino, 1.2 Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa odcinki I o długości 1055 mb, i II o długości 1730 mb. Obydwa odcinki nie stanowią zadań częściowych. Przez wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonanie przebudowy obydwu odcinków zgodnie z dokumentacją projektową 1.3 Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Dokumentacji Projektowej zawierającej: Opis techniczny, Przedmiar robót, Opracowania graficzne, Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, określanej w dalszej treści skrótem: SIWZ, 1.4 Zamawiający rozliczać się będzie z wykonawcą za faktycznie wykonaną pracę, po ustaleniu procentowego zaawansowania prac, po sporządzeniu częściowych Protokołów Odbioru Robót, które będą podstawą do wystawienia faktury VAT, 1.5 Wykonawca zgłaszać będzie na piśmie wykonanie robót zanikowych i zakrytych celem dokonywania odbioru tych prac, 1.6 Odbiór w/w prac odbywać się będzie w ciągu siedmiu dni od dnia zgłoszenia, 1.7 Ustalenia procentowego zawansowania prac dokonywać będzie dwustronna komisja złożona z upoważnionych przedstawicieli wykonawcy i zamawiającego, 1.8 Płatności za wystawione faktury realizowane będą w ciągu 30 dni od wystawienia, 1.9 Zamawiający zakłada wykonanie zamówienia za pomocą sprzętu i materiałów własnych wykonawcy, 1.10 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, 1.11 Zamawiający nie zakłada zamówień uzupełniających, 1.12 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 2.1 Wymagany termin wykonania zamówienia 150 dni od daty podpisania umowy, 2.2 Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace od dnia dwustronnego odbioru przedmiotu zamówienia, 2.3 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 Ustawy, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 2.4 Wykonawca posiadać winien podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie niższą niż 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych 2.5 Zamawiający wymaga by wykonawca udokumentował należyte wykonanie minimum 1 inwestycji tożsamej z przedmiotem zamówienia w latach 2003-2006 o wartości minimum 100 000 zł 2.6 Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków: · Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, · Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby , że wykonawca (osoba fizyczna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa, spółka komandytowo-akcyjna, osoba prawna) nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu, lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, · Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, · Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, · Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie, zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, · Wykaz wykonanych w okresie 2003-2006 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 100 000 zł) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, jak również załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik nr 5, · Informację z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie niższą niż 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych) wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, · Dowód uiszczenia wadium, 2.7 Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, należy wskazać którą część (zakres robót), 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak wyżej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 150

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2.14 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc złotych), 2.15 Termin wniesienia wadium w pieniądzu upływa 15 czerwca 2007, do godz. 900 (wniesione na rachunek zamawiającego) 2.16 Wadium może być wniesione w następujących formach: · W pieniądzu przelewem na rachunek bankowy BGŻ o/w Gdańsku 34 203000451110000000139270, · Poręczeniach bankowych, · Gwarancjach bankowych, · Gwarancjach ubezpieczeniowych, · Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust 3 pkt. 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2.17 Wadium w postaci poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust 3 pkt. 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości musi zostać złożone w siedzibie zamawiającego - sekretariat w terminie do dnia 14 czerwca 2007 do godziny 1500 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 Ustawy, Wykonawca posiadać winien podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie niższą niż 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych Zamawiający wymaga by wykonawca udokumentował należyte wykonanie minimum 1 inwestycji tożsamej z przedmiotem zamówienia w latach 2003-2006 o wartości minimum 100 000 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenienie spełnienia w/w warunków odbywać się będzie metodą spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków: · Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, · Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby , że wykonawca (osoba fizyczna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa, spółka komandytowo-akcyjna, osoba prawna) nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu, lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, · Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, · Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, · Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie, zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, · Wykaz wykonanych w okresie 2003-2006 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 100 000 zł) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, jak również załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik nr 5, · Informację z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie niższą niż 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych) wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, · Dowód uiszczenia wadium,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdansk.lasy.gov.pl/rdlpgdansk/jednostki/strzebielino/przetargi. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunkiem otrzymania SIWZ w formie papierowej jest udokumentowanie uiszczenia wpłaty w wysokości 50 zł w kasie Nadleśnictwa lub na rachunek bankowy BGŻ o/w Gdańsku 34 203000451110000000139270. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 09:05, Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.06.2007 w siedzibie Nadleśnictwa (świetlica),.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.