eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa igieł do portów i zestawów do przetoczeń, szyn aluminiowych, tamponów wewnątrznosowych, zgłębników silikonowych, klipsów polimerowych, drenów do pompy histeroskopowej, sterylnych zestawów obłożeń, pianki do pielęgnacji skóry, introduktorów i elektrod endokawitarnych, zestawów do leczenia nietrzymania moczu, wyrobów do intensywnej terapii noworodka, igieł Tuohy, strzykawek 3 - częściowych niskooporowych, ustników z paskiem do gastroskopii, masek operacyjnych z tetry. Sprawa znak ZP.3520/4/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-27

Biała Podlaska: Dostawa igieł do portów i zestawów do przetoczeń, szyn aluminiowych, tamponów wewnątrznosowych, zgłębników silikonowych, klipsów polimerowych, drenów do pompy histeroskopowej, sterylnych zestawów obłożeń, pianki do pielęgnacji skóry, introduktorów i elektrod endokawitarnych, zestawów do leczenia nietrzymania moczu, wyrobów do intensywnej terapii noworodka, igieł Tuohy, strzykawek 3 - częściowych niskooporowych, ustników z paskiem do gastroskopii, masek operacyjnych z tetry. Sprawa znak ZP.3520/4/15
Numer ogłoszenia: 27895 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa igieł do portów i zestawów do przetoczeń, szyn aluminiowych, tamponów wewnątrznosowych, zgłębników silikonowych, klipsów polimerowych, drenów do pompy histeroskopowej, sterylnych zestawów obłożeń, pianki do pielęgnacji skóry, introduktorów i elektrod endokawitarnych, zestawów do leczenia nietrzymania moczu, wyrobów do intensywnej terapii noworodka, igieł Tuohy, strzykawek 3 - częściowych niskooporowych, ustników z paskiem do gastroskopii, masek operacyjnych z tetry. Sprawa znak ZP.3520/4/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł do portów i zestawów do przetoczeń, szyn aluminiowych, tamponów wewnątrznosowych, zgłębników silikonowych, klipsów polimerowych, drenów do pompy histeroskopowej, sterylnych zestawów obłożeń, pianki do pielęgnacji skóry, introduktorów i elektrod endokawitarnych, zestawów do leczenia nietrzymania moczu, wyrobów do intensywnej terapii noworodka, igieł Tuohy, strzykawek 3 - częściowych niskooporowych, ustników z paskiem do gastroskopii, masek operacyjnych z tetry w podziale na 18 części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.16.22.00-5, 33.70.00.00-7, 33.18.22.00-1, 09.22.12.00-6, 18.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: część 1 - 200,00 PLN, część 2 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, część 3 - 300,00 PLN, część 4 - 100,00 PLN, część 5 - 600,00 PLN, część 6 - 400,00 PLN, część 7 - 150,00 PLN, część 8 - 1300,00 PLN, część 9 - 100,00 PLN, część 10 - 600,00 PLN, część 11 - 400,00 PLN, część 12 - 150,00 PLN, część 13 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, część 14 - 400,00 PLN, część 15 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, część 16 - 100,00 PLN, część 17 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, część 18 - 50,00 PLN,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty. 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Wypełnione formularze cenowe. 3) Załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy (o ile dotyczy), że: - zaoferowane wyroby w tym klipsownice (dotyczy części nr 5) są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; - w przypadku wyboru jego oferty, na żądanie Zamawiającego, dostarczy mu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową. 4) Dokument/dokumenty potwierdzające, że oferowane obłożenia spełniają wymagania normy PN-EN 13795 lub wymagania zapewniające równoważny poziom bezpieczeństwa. 5) Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy Zamaw. udostępni siwz w formie papier.,cena 15zł, pok.104,bud. CDA, ul.Terebelska 57-65 lub za zal. poczt.15zł+koszt przesyłki.Prośbę można przesłać na fax 83/4147297.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno-Administarcyjnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną: 1) przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie) - dotyczy części nr 1-6, 9-13, 15-17. 2) min. do dnia 27.06.2015r. - dotyczy części nr 7, 8, 14 i 18. 3. Zamawiający zaleca załączenie do oferty folderu/katalogu/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły do portu, zestawy do przetoczeń do portu z igłą Hubera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do portu bez drenu (do bolusa) - 200 szt., Zestaw do przetoczeń do portu z igłą Hubera - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szyny aluminiowe palcowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyny aluminiowe palcowe 400 mm x 20 mm - 250 szt., Szyny aluminiowe palcowe 500 mm x 20 mm - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tampony wewnątrznosowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampon wewnątrznosowy dł. 10cm - 400 szt., Tampon wewnątrznosowy dł. 8cm - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zgłębnik żołądkowy silikonowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębnik żołądkowy silikonowy - 180 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Klipsy polimerowe do zamykania naczyń (zabiegów endoskopowych i onkologicznych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy polimerowe do zamykania naczyń rozmiar L - 1440 szt., Klipsy polimerowe do zamykania naczyń rozmiar ML - 1440 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dreny do pompy histeroskopowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny do pompy histeroskopowej wielorazowego uzytku, autoklawowalne - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sterylne zestawy obłożeń do zabiegów TUR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne zestawy obłożeń do zabiegów TUR - 150 zest..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sterylne zestawy obłożeń j. uż. na trakt porodowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pianka czyszcząco-pielęgnująca do pielęgnacji skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pianka czyszcząco-pielęgnująca do pielęgnacji skóry - 440 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyroby używane w kardiologii inwazyjnej i pracowni hemodynamiki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet - 54 zest..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Parafina w granulacie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parafina w granulacie - 360 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.22.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wyroby zużywalne do intensywnej terapii noworodka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sterylne zestawy obłożeń j. uż. na salę endoskopową urologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Igła Tuohy do znieczuleń zewnątrzoponowych, strzykawka 3-częściowa niskooporowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła Tuohy do znieczuleń zewnątrzoponowych - 40 szt., Strzykawka 3-częściowa niskooporowa Luer-Lock - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Jednorazowe ustniki z paskiem do gastroskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe ustniki z paskiem do gastroskopii - 1200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Maska operacyjna z tetry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska operacyjna z tetry - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sterylne zestawy obłożeń do zabiegów ablacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne zestawy obłożeń do zabiegów ablacji - 35 zest..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.