To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-25
Gdańsk: Dostawa środków czystości dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 278953 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239399 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą. 2. Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39830000-9; 39831000-6; 39831300-9; 39831600-2; 39832000-3 3. Szczegółowy opis artykułów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć, dokonywanie zakupu etapami na poszczególne części zamówień spływające z jednostek organizacyjnych Zamawiającego 5. Zamówiona dostawa (częściowa) winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia. 6.Wyceniając złącznik nr 2 (formularz cenowy), Wykonawca winien wziąć pod uwagę złożoność struktury organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego w związku z czym dostawy artykułów będą niejednokrotnie małe kwotowo jak i ilościowo. 7. Wyceniając załącznik nr 2 Wykonawca w cenie artykułów powinien również uwzględnić ich dostawę do Zamawiającego. 8. Dostawy sukcesywne mają być realizowane na podstawie zamówień (składanych przez jednostki organizacyjne Uczelni (według struktury organizacyjnej Zamawiającego), pocztą elektroniczną. 9.Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, był taki, jak wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części zamówienia do 20% jego łącznej wartości brutto. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. 11. Zamawiający - określa zamawiane szacunkowe ilości zamówienia według załącznika nr 2 Podane ilości poszczególnych asortymentów w załączniku nr 2 (do SIWZ)są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość zamówień brutto nie przekroczy kwoty określonej w umowie, minimalna wartość zamówień realizowanych w ramach niniejszego postępowania nie będzie mniejsza niż 80 % kwoty brutto, określonej w umowie w zależności od sytuacji i potrzeb Zamawiającego. 10.Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty artykuły winny spełniać warunki określone w (PN) i (PN - EN). 11.Ceny jednostkowe netto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PORTAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PORTAL" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PORTAL Spółka z o.o., ul. Strzelców Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 236228,85
Oferta z najniższą ceną: 236228,85 / Oferta z najwyższą ceną: 292834,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby całego szpitala dla UCK
- Dostawa odczynników chemicznych do analiz chromatograficznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 4 części
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toalety publicznej na potrzeby osób odwiedzających fokarium Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii UG w Helu.
- Dostawa chromatografów w 3 pakietach
- Dostawa zestawów do hemodializy i serwet sterylnych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości (na 12 miesięcy)
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur
- Dostawa środków czystości wraz z rozładunkiem do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz środków do profesjonalnego utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitala
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Dostawy środków czystości.
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.