eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie wymiany nawierzchni chodnikowej we wnętrzach osiedlowych na terenach gminnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Płock: Wykonanie wymiany nawierzchni chodnikowej we wnętrzach osiedlowych na terenach gminnych
Numer ogłoszenia: 278864 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197015 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany nawierzchni chodnikowej we wnętrzach osiedlowych na terenach gminnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodnikowych na terenach gminnych z podziałem na następujące części: 1.      Wymiana nawierzchni chodnikowej z płytek betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej między ulicami Słodową i Bartniczą na działce 694/65 (mapka nr 1) - Część I. 2.      Wymiana nawierzchni chodnikowej z płytek betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej wzdłuż budynku Bartnicza 7 między chodnikiem przy basenie przy ul. Kobylińskiego do remontowanej w roku 2010 przez MZD ulicy Bartniczej na działce 694/65 (mapka nr 2) - Część II. 3.      Wymiana nawierzchni chodnikowej z asfaltobetonu na kostkę brukową betonową wzdłuż budynków Gałczyńskiego 18/1 i 20/1 na działce 363/13  (mapka nr 3) - Część III. 4.      Wymiana chodników z płytek betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej przy budynkach Kochanowskiego 25,27,Bielska 38 na działkach 2/5, 2/6, 2/7 i 2/8  (mapka nr 4) - Część IV. 5.      Wymiana nawierzchni chodnikowej wzdłuż budynku Wschodnia 14 do budynku Żwirki Wigury 3 na działce 74/1 i 68/2 ( mapka nr 5) - Część V. 2. Zakres robót Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót związanych z remontem chodników na terenach gminnych Do wykonania zadań należy wykonać: 1.ręczne rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych, krawężników, elementów konstrukcji betonowej  i obrzeży betonowych 2. podbudowę z pospólki pod kostkę betonową 3. nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cemontowo - piaskowej 4. prace związanych z montażem obrzeży chodnikowych wibroprasowanych i krawężników 5. regulację pionową istniejących studzienek 6. wywozu gruzu Szczegółowy zakres dla każdej części obejmujący przedmiar robót zawarty jest w kosztorysach inwestorskich. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do : 1.      Zachowania przepisów BHP, 2.      Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie trwania realizacji zadania odpowiada za ich składowanie oraz  w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny   w zakresie gospodarki odpadami (art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. Zmianami), Przepisy związane - Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane. - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i   higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Drogowych Józef Panuś, ul. Lachmana 26/8, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51569,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35324,69

  • Oferta z najniższą ceną: 35324,69 / Oferta z najwyższą ceną: 48000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Drogowych Józef Panuś, ul. Lachmana 26/8, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29253,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20054,54

  • Oferta z najniższą ceną: 20054,54 / Oferta z najwyższą ceną: 27900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych RIMEX Janusz Frelek, ul. Agrestowa 1c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50128,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32494,67

  • Oferta z najniższą ceną: 32494,67 / Oferta z najwyższą ceną: 38479,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Drogowych Józef Panuś, ul. Lachmana 26/8, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35853,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23219,95

  • Oferta z najniższą ceną: 23219,95 / Oferta z najwyższą ceną: 34000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych RIMEX Janusz Frelek, ul. Agrestowa 1c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28176,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28837,25

  • Oferta z najniższą ceną: 28837,25 / Oferta z najwyższą ceną: 41000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.