Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-02
Olsztyn: Dostawa nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 27881 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5248800, faks 89 5248802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie. Na dostawę składają się: monitory LCD - 10 sztuk, komputery PC - 10 sztuk, drukarki monochromatyczne laserowe - 4 sztuki, drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 sztuka, zasilacze awaryjne UPS - 10 sztuk, przełącznik sieciowy zarządzalny - 1 sztuka, desktopowy system operacyjny - 3 licencje, pakiet biurowy Microsoft Office 2010 Professional PL - 6 licencji, płyty DVD - 25 sztuk, płyty CD - 50 sztuk, kable sieciowe (patchkable proste) - 40 sztuk, kable UTP (skrętka) - 1 opakowanie, kabel standardu HDMI - 3 sztuki, Notebook A - 2 sztuki, Notebook B - 1 sztuka. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem Nr 5 do SIWZ. Wszystkie wskazane w załączniku nazwy urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. 2. Oferowany przedmiot zamówienia ma być wykonany z materiałów gwarantujących najwyższą jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w załączniku Nr 5 do SIWZ. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być wolny od wad i fabrycznie nowy. 4. Dostarczone oprogramowanie ma być dostarczone w najnowszej, stabilnie działającej wersji. 5. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący załącznik Nr 7 do specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium. 2. Wysokość wadium ustala się w kwocie 1 600 PLN. słownie: jeden tysiąc sześćset PLN. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGK O/Olsztyn Nr 96 1130 1189 0025 0131 8420 0002, z dopiskiem - wadium na dostawę nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla ANR OT w Olsztynie, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych dokumentów. 4) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, wykonawca składa niżej wymienione dokumenty: a) wypełnioną charakterystykę techniczną przedmiotu zamówienia z podaniem producenta i modelu oraz dokładnych parametrów technicznych oferowanych urządzeń (kolumna nr 3) z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 5 do SIWZ, wraz z wydrukami ze stron internetowych producentów, potwierdzającymi spełnianie wymagań technicznych oferowanych urządzeń. Wymóg załączenia wydruków dotyczy tylko urządzeń, w których charakterystyce technicznej znajduje się rubryka - Inne informacje. W przypadku braku na wydruku ze strony internetowej producenta konkretnych danych technicznych wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca musi załączyć dokumentację techniczną, z której wynika że zaoferowany sprzęt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego. b) oświadczenie, że oferowane: drukarki monochromatyczne laserowe w ilości 4 sztuk oraz drukarka laserowa kolorowa A3 w ilości 1 sztuki, spełniają wymagania norm: oznaczenie efektywności energetycznej Energy Star wynikającej z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106 2008 z dnia 15 stycznia 2008r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych oraz oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada deklarację producenta o zgodności z dyrektywami: 73 23 EEC oraz 89 336 EEC (oznaczenie CE) sporządzoną na podstawie raportu z badań jednostki niezależnej - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ, c) oświadczenie, że oferowane monitory LCD w ilości 10 sztuk spełniają wymagania norm: oznaczenie efektywności energetycznej Energy Star wynikającej z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106 2008 z dnia 15 stycznia 2008r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych oraz oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada deklarację producenta o zgodności z dyrektywami: 73 23 EEC oraz 89 336 EEC (oznaczenie CE) sporządzoną na podstawie raportu z badań jednostki niezależnej - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. d) oświadczenie, że oferowane komputery PC w ilości 10 sztuk są zgodne z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 w wersji 64-bitowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, pokój Nr 211 (II piętro) - nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, pokój Nr 103 (I piętro) - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
- Naprawa elewacji budynków Urzędu Skarbowego w Giżycku przy ul. T. Kościuszki 15 i 17 wraz z malowaniem budynku garażowego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, serwerów i telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.