eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Sulechów: Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów.
Numer ogłoszenia: 27874 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 683528759, faks 683528759.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsulechow.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów dla SP ZOZ w Sulechowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 (formularz cenowy)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 38.43.40.00 - Analizatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 9 SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w pkt. 12 SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8 SIWZ na podstawie żądanych w pkt. 12 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie. Poświadczenie kserokopii musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do podpisywania oferty załączone do OFERTY w następującej kolejności : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, jeśli nie jest wymagana, oświadczenie o nie wymagalności Oświadczenie, że oferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiada wymagane prawem świadectwo rejestracji art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. nr 53 poz. 533 z póź. zm) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia świadectwa rejestracji na życzenie i w terminie określonym przez Zamawiającego (w języku polskim) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik Wypełniony i podpisany formularz ofertowy Wypełniony i podpisany formularz cenowy Zaparafowany projekt umowy Oświadczenie dotyczące art. 22 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (art.24 Pzp) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych ujętych na wykazie MziOS zawartych w odczynnikach (w 2 egzemplarzach - drugi egzemplarz w osobnej teczce).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsulechow.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Zwycięstwa 1 66-100 Sulechów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Zwycięstwa 1 66-100 Sulechów Sekretariat Dyrektora (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do badań biochemicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład pakiet wchodzi 31 odczynników do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki, kalibratory, kontrola do badań układu krzepnięcia oraz materiały zużywalne wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład pakietu wchodzi 5 pozycji oraz dzierżawa analizatora koagulologicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki, kontrole, materiały zużywalne do badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych w okresie 24 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład pakietu wchodzą 4 pozycje raz dzierżawa analizatora parametrów krytycznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Testy diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład pakietu wchodzą cztery rodzaje testów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład pakietu wchodzą 22 pozycje obejmujące drobny sprzęt laboratoryjny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Testy diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład pakietu wchodzą paski do analizy moczu 11 parametrów oraz dzierżawa czytnika.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.