eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w zakresie demontaży starych okien oraz zakupu, dostawy i montażu nowych okien PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi w DS. /Bydgoska/ w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Kraków: wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w zakresie demontaży starych okien oraz zakupu, dostawy i montażu nowych okien PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi w DS. /Bydgoska/ w Krakowie
Numer ogłoszenia: 278743 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego "Bratniak" , ul. Piastowska 47, 30-067 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6223700, fax. 012 6386084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bratniak.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w zakresie demontaży starych okien oraz zakupu, dostawy i montażu nowych okien PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi w DS. /Bydgoska/ w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających w szczególności na demontażu starych okien i ich utylizacji oraz zakupie, dostawie i montażu 576 sztuk nowych okien z tworzyw sztucznych PCV wraz z parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej i wewnętrznymi z płyty postformingowej, w Domu Studenckim /Bydgoska/ położonym przy ul. Bydgoskiej 19, 30-056 Kraków, Bloki A, B i C oraz przełączkach łączących Bloki A/B, B/C, C/D. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - Blok A okna w pomieszczeniach mieszkalnych typ III 147 sztuk, okna w piwnicach typ IV 27 sztuk - Przełączka A/B typ I 14 sztuk, typ II 4 sztuki, typ IV 7 sztuk - Blok B okna w pomieszczeniach mieszkalnych typ III 146 sztuk, okna w piwnicach typ IV 17 sztuk - Przełączka B/C typ III 13 sztuk, typ II 4 sztuki, typ IV 5 sztuk - Blok C okna w pomieszczeniach mieszkalnych typ III 146 sztuk, okna w piwnicach typ IV 24 sztuki - Przełączka C/D typ I 14 sztuk, typ II 4 sztuki, typ IV 4 sztuki Parapety: - zewnętrzne z blachy powlekanej, łączna ilość ok. 463 m2, uśredniona szerokość parapetów: okna typ 1 - ok. 190 x 47, okna w przewiązkach typu A - ok. 360 x 47 cm, okna w przewiązkach typ B - ok. 250 x 47 cm, okna piwniczne - ok. 70 x 47 cm, - parapety wewnętrzne z płyty postformingowej, uśredniona szerokość parapetu 187 x 33 cm (tylko przy oknach typu 1 na blokach A, B, C), łączna ilość ok. 271 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto zamawiającego w Banku Millennium S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 123A - nr konta 09 1160 2202 0000 0000 4973 7004

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków (podmiotowych i przedmiotowych) udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, w tym także wnieść wadium. 2. Wykonawca musi udokumentować, w formie załączonego do oferty wykazu prac, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazwy, adresu i telefonu odbiorców, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami o należytym wykonaniu zamówienia, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej 1 zamówienie o wartości co najmniej 500 000 zł. brutto, z zakresem zamówienia odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. na przykład wymianą lub montażem okien PCV w hotelu, domu studenckim lub innym obiekcie zbiorowego zamieszkania, bądź zrealizował 3 zamówienia o wartości łącznej co najmniej 1 200 000,00 zł. brutto obejmujące wymianę lub montaż okien PCV, w tym co najmniej jedno na przykład w hotelu, domu studenckim lub obiekcie zbiorowego zamieszkania. 3. Wykonawca musi przedstawić wykaz zawierający osobę(y) i/lub podmiot(y) przewidzianą do kierowania i nadzoru w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi i potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopią uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić oraz z kopią wpisu w zakresie przynależności do właściwej Izby Zawodowej. 4. Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł. 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, tj. do 4 miesięcy liczonych od dnia udzielenia zamówienia. 6. Wykonawca musi przedstawić wraz z ofertą dyrektywny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia liczony od dnia 26.11.2008r. 7. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji na całość zamówienia, liczoną od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej bieżącej konserwacji zgodnej z zasadami sztuki lub zaleceniami producenta, naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 8. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. 10. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 11. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione i wzmagane w SIWZ, przy czym powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Wykaz prac wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 9. Cenę oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 10. Dyrektywny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Wykaz i aktualne dokumenty zespołu zdolnego do wykonania zamówienia, to jest lista osób i /lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane. 12. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Wykaz podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca zapowiada ich zatrudnienie, z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 14. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 7, zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5), SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 6), (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy). 15. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 6) 1., 2., 3., 4. i 5. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt 1, 2, 3 i 5, że: 15.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 15.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 15.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - odpowiednio dla pkt 4 składa: 15.4 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); przy czym gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy to każdego z nich. 16. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 17. Dokumenty, o których mowa w pkt 6) 15. i 16. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 18. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 6) (oprócz pkt 6) 6. i 7.) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bratniak.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biurze Fundacji Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego /BRATNIAK/, Ul. Piastowska 47, 30-067 Kraków, pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Fundacji Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego /BRATNIAK/, Ul. Piastowska 47, 30-067 Kraków; pok. nr 2 w terminie do dnia 14.11.2008r. do godziny 11:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.