eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeprowadzenie warsztatów fotograficznych i grafiki komputerowej dla beneficjentów MOPS w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Kraków: Przeprowadzenie warsztatów fotograficznych i grafiki komputerowej dla beneficjentów MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 278651 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245255 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów fotograficznych i grafiki komputerowej dla beneficjentów MOPS w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I część zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów fotografii cyfrowej dla beneficjentów: 1) Programu Aktywności Lokalnej (PAL) Sikorki 2) Programu Aktywności Lokalnej (PAL) Siła Rodziny w dwu cyklach warsztatowych: w 2011 i 2012r. 2. 1 cykl warsztatowy obejmuje: 1) zajęcia teoretyczne i praktyczne (w studiu fotograficznym, plenerze). 2)zorganizowanie konkursu fotograficznego, 3)przygotowanie wystawy fotografii, 3.ilość uczestników: 1)I cykl warsztatowy - 2011r a)PAL Sikorki - maksymalnie 6 beneficjentów, b)PAL Siła Rodziny - maksymalnie10 beneficjentów, 2)II cykl warsztatowy - 2012r (zostanie uruchomiony w przypadku zebrania się grupy minimum 5-osobowej) a)PAL Sikorki - maksymalnie 10 beneficjentów, b)PAL Siła Rodziny - maksymalnie 10 beneficjentów, 4.Ilość godzin kursu dla każdego Programu Aktywności Lokalnej: 48 w tym: 24 w 2011r i 24 w 2012r 5.Program kursu: 1)omówienie i zastosowanie sprzętu fotograficznego: a)aparat fotograficzny: -rodzaje aparatów fotograficznych, -budowa, użytkowanie, możliwości i zastosowanie, - czym się kierować przy zakupie aparatu fotograficznego, b)pozostały sprzęt fotograficzny: -obiektywy, - lampa błyskowa i dodatkowe oświetlenie, - filtry fotograficzne, - statywy, c)konserwacja sprzętu, 2)zasady działania sprzętu fotograficznego: a)przysłona i migawka, b)ostrość manualna, c)autofocus, d)czułość, e)programy manualne, półautomatyczne i automatyczne, f)korekcja ekspozycji, g)balans bieli, h)RAW, JPG, 3)światło: a)źródła światła i ich wykorzystanie w fotografii, b)pomiar światła i wybór parametrów ekspozycji, 4)estetyka fotografii: a)kompozycja obrazu fotograficznego: - zasady kadrowania, - kolor, -zdjęcia czarno-białe, b)wybór tematu i jego lokalizacja w kadrze, c)kreacyjne możliwości oświetlenia, czasu naświetlania i głębi ostrości, 5)praktyczne użycie sprzętu: a)martwa natura, b)portret, c)plener, d)zdjęcia w ruchu, e)zdjęcia w trudnych warunków oświetleniowych, 6.konkurs fotograficzny Moja Dzielnica w obiektywie aparatu: 1) konkurs zostanie przeprowadzony w każdym roku realizacji, oddzielnie dla każdego Programu Aktywności Lokalnej, 2)każdy z uczestników zgłosi do udziału w konkursie swoje 2 prace - zdjęcia, które wykonawca wywoła w ramach realizacji usługi, 3)prace konkursowe uczestnicy wykonają w ramach godzin warsztatowych, min.20% godzin należy poświęcić na zajęcia w plenerze na terenie: a)Dzielnicy XIV - dla beneficjentów PAL Sikorki, b)Dzielnic V i VII - dla beneficjentów PAL Siła Rodziny, Wykonawca umożliwi uczestnikom wykonanie prac konkursowych. 4)Wykonawca zapewni nagrodę w konkursie: a)aparat fotograficzny (kompaktowy, rozdzielczość min.12mln pikseli, rozdzielczość zapisywanego zdjęcia nie mniej niż 3698x2976 pikseli, maksymalna rozdzielczość filmu nie mniej niż 640x480 pikseli, zbliżenie optyczne min.4x, zbliżenie cyfrowe min.4x, ogniskowa (dla 35mm) nie mniej niż 27-108mm, zapis na kartach pamięci SD lub SDHC, wielkość wbudowanej pamięci min.18MB, ręczne ustawianie ekspozycji, cyfrowy stabilizator obrazu, ekran LCD o wielkości min.2,7 cala, menu w języku polskim, złącze USB, wyjście AV, zasilanie akumulatorem litowo-jonowym) b)oprawioną w antyramę pracę konkursową beneficjenta, który zajął I miejsce w konkursie, 5)prace konkursowe zostaną przekazane Zamawiającemu w każdym roku realizacji, 7.wystawa zdjęć: 1)wystawa zostanie zrealizowana w terminie do 14 dni od dnia zakończenia zajęć, 2)wystawa 1-dniowa w godzinach 9:00-15:00 w Sali konferencyjnej MOPS przy ul. Józefińskiej 14 w terminie podanym przez Zamawiającego, 3)Wykonawca zapewnia materiały konieczne do przygotowania wystawy: a)wywołanie zdjęć i oprawienie w antyramy - format 400x300mm, które po zakończeniu wystawy zostaną przekazane Zamawiającemu, b)wypożyczenie stojaków do umieszczenia fotografii, 8.Wykonawca przekaże każdemu uczestnikowi warsztatów: 1)płytę CD z nagranymi zdjęciami wykonanymi w trakcie trwania warsztatu, 2)certyfikat ukończenia kursu. 9.Wykonawca przekaże Zamawiającemu płytę CD z nagranymi zdjęciami wykonanymi przez uczestników w trakcie trwania warsztatów. 10.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić listę obecności uczestników warsztatów. 11.Wykonawca zapewni: 1)odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć (w tym wypożyczenie aparatów fotograficznych beneficjentom) oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika, 2)osoby uczestniczące w realizacji zadania posiadające zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizacje kursu. 12.Wykonawca zobowiązany jest wszystkie dokumenty, a także miejsce realizacji usługi opatrzyć logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego kapitał Ludzki oraz opatrzone informacją, ze projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji: http://www.efs.gov.pl/zpfe/strony/dokumenty/aspx II część zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów grafiki komputerowej dla beneficjentów: 1) Programu Aktywności Lokalnej (PAL)Sikorki 2) Programu Aktywności Lokalnej (PAL) Siła Rodziny w dwu cyklach warsztatowych: w 2011 i 2012r. 2.1 cykl warsztatowy obejmuje: 1)przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej, 2)zorganizowanie konkursu na stworzenie logo PAL Sikorki i PAL Siła Rodziny, 3)wydruk zwycięskiego loga każdego Programu Aktywności Lokalnej, 4)wydanie certyfikatu ukończenia kursu, 3.ilość uczestników: 1)I cykl warsztatowy - 2011r a)PAL Sikorki - maksymalnie 6 beneficjentów, b)PAL Siła Rodziny - maksymalnie 10 beneficjentów, 2)II cykl warsztatowy - 2012r (w przypadku zebrania grupy minimum 5-osobowej) a)PAL Sikorki - maksymalnie 6 beneficjentów, b)PAL Siła Rodziny - maksymalnie 10 beneficjentów, 4.Ilość godzin kursu dla każdego Programu Aktywności Lokalnej: 120 w tym 60 w 2011r i 60 w 2012r 5.Program kursu grafiki komputerowej (50h) 1)Corel Draw: a)wprowadzenie podstaw CorelDRAW, b)narzędzia edycyjne, c)rysowanie obiektów, d)skalowanie, obracanie, pochylanie i usuwanie obiektów przy pomocy myszki, e)kopiowanie obiektów, f)ustawienie właściwości konturu, g)rodzaje wypełnień, h)precyzyjne transformowanie obiektów, i)zmiana rozmiaru obiektu i dokumentu, j)położenie, skala i lustro, k)wyrównanie i rozkład obiektów, l)modyfikowanie kształtów, młączenie i grupowanie obiektów, n)spawanie, o)krzywa Beziera, p)praca na węzłach, q)obróbka tekstu w Corelu, r)formatowanie i edycja tekstu, s)dopasowanie tekstu do ścieżki, t)dokumenty wielostronne, u)edycja dużej ilości obiektów, v)praca na warstwach, w)połączenie grafiki wektorowej i bitmapowej, x)efekty, 2)Photoshop: a)korzystanie z przybornika narzędzi, b)zakładanie selekcji, c)wtapianie, wygładzanie, rozszerzanie, zawężanie i wypełnianie selekcji, d)swobodne przekształcanie zaznaczenia, e)zapisywanie znaczenia, f)praca na leyersach, g)tworzenie folderów z leyersami, h)grupowanie, transformacja warstw, i)rozjaśnianie, ściemnianie, nasycanie, wysycanie, smużenie, projektowanie układu, j)zmiana wielkości i rozdzielczości obrazu, k)przygotowanie obrazu pod druk, l)przygotowanie obrazu pod www, m)formaty plików pod internet i pod druk, n)kadrowanie i praca z tekstem, o)modele kolorów, p)RGB, CMYK, LAB, HSB, q)praca na kanałach, r)praca z obrazem czarno-białym, s)automatyczna korekta obrazów, t)praca na poziomach jasności i Histogramie, u)korygowanie poziomów jasności za pomocą Curves, v)zmiana kolorów, w)nasycenie jasności za pomocą Hue-Saturation, x)ścieżki - tworzenie i edycja, y)przekształcanie ścieżek w selekcie i odwrotnie, z)tworzenie i modyfikacja maski, 3)Macrologic Flash: a)środowisko programu flash, b)obszar roboczy, c)tworzenie prostych grafik, d)animacja tekstu, e)modyfikowanie prostych grafik, f)praca z symbolami, g)animacja poklatkowa, h)animacja zmiany kształtu, i)animacja po wyznaczonym torze, 4)przygotowanie do druku: a)różne techniki drukowania - offset, sitodruk, b)przygotowanie plików poscriptowych - EPS, PDF, PRN, c)przygotowanie tekstu do druku, d)rozbarwienia, e)CMYK i kolory Panton, f)przygotowanie grafiki wektorowej do druku, g)papier i jego własność, h)rozdzielczość druku, i)liniatura, pasery, linie, cięcia, spady, 6.konkurs na logo Programu Aktywności Lokalnej - oddzielnie dla PAL Sikorki i PAL Siła Rodziny, oddzielnie na każdy rok realizacji umowy: 1)uczestnicy zostaną podzieleni na 2-osobowe grupy, w których będą pracować nad pracą konkursową (10h), 2)konkurs zostanie rozstrzygnięty przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty przekazania wydruku prac na papierze formatu A4 przez Wykonawcę, 3)Wykonawca zapewnia nagrody w konkursie: komplet 2 podręczników dotyczących zagadnień poruszanych na kursie: podręcznik Correl Draw oraz podręcznik obsługi Adobe Photoshop za zajęcie I miejsca dla każdego członka zwycięskiej grupy na każdy rok realizacji zadania, 4)prace konkursowe zostaną przekazane Zamawiającemu w formie wydruków kolorowych na papierze formatu A4 w ilości 10 szt. produktu każdej grupy oraz w formie elektronicznej w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć w każdym roku realizacji. 7.wydruk zwycięskiego loga (oddzielnie dla PAL Sikorki i PAL Siła Rodziny) w każdym roku realizacji: 1)200 sztuk w formie naklejek na folii samoprzylepnej formatu 50x70mm, 2)20 sztuk w formie naklejek formatu 300x200mm 3)5 sztuk w formie naklejek formatu 430x300mm 8.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić listę obecności uczestników warsztatów. 9.Wykonawca zapewni: 1)odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprzęt spełniający minimum programowe niezbędne do prawidłowego działania programów graficznych oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika, 2)osobne stanowisko pracy wyposażone w komputer dla każdego uczestnika szkolenia, 3)osoby uczestniczące w realizacji zadania posiadające zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizacje kursu. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie dokumenty, a także miejsce realizacji usługi opatrzyć logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego kapitał Ludzki oraz opatrzone informacją, ze projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji: http://www.efs.gov.pl/zpfe/strony/dokumenty/aspx.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pora na aktywność.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Warsztaty grafiki komputerowej dla beneficjentów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InMedia Polska Sp. z o.o., Rynek 36/37, 50-102 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.