Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-24
Płock: Nowa jakość kształcenia w Technikum Zawodowym przy Zespole Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX, Działanie 9.2
Numer ogłoszenia: 278587 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nowa jakość kształcenia w Technikum Zawodowym przy Zespole Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX, Działanie 9.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych w ramach projektu Nowa jakość kształcenia w Technikum Zawodowym przy Zespole Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX, Działanie 9.2. 2. Temat zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych: Zadanie nr 1 - Podniesienie kwalifikacji zawodowych - kurs chemizacyjny. Zadanie nr 2 - Warsztaty doskonalenia umiejętności społecznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Upoważnienie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa na przeprowadzenie kursu określonego w części 1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części 1: a.Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; tj. co najmniej 1 ciągnikiem z opryskiwaczem do realizacji zajęć praktycznych i stołem probierczym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części 1: Wykonawca musi dysponować minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które muszą posiadać: - wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku - rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo lub technika rolnicza i leśna - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z ochroną roślin. Dotyczy części 2: Wykonawca musi dysponować minimum 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które muszą posiadać: - wykształcenie wyższe magisterskie - psychologiczne, pedagogiczne, socjologiczne lub studia wyższe magisterskie i studia podyplomowe na kierunku doradztwo zawodowe. - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs pedagogiczny), - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako trener, wykładowca.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3.W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej. 4.Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 5.Zmiany mogą dotyczyć; - zmiana terminu wykonania kursu - zmiana miejsca wykonywania kursu, - zmiana osób/osoby biorących udział w realizacji zamówienia, w przypadku wskazania do świadczenia zamówienia osób, którymi dysponuje wykonawca, pod warunkiem zapewnienia osób posiadających co najmniej takie same kwalifikacje jak osoba uprzednio wskazana. - siły wyższej, - rezygnacja z części zamówienia przez zamawiającego spowodowana rezygnacją szkoły z udziału w projekcie, - zawieszenie przez Zamawiającego wykonanie zamówienia spowodowane zawieszeniem realizacji projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płocku ul. Bielska 59, 09-400 Płock - Kancelaria Ogólna p. 212.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podniesienie kwalifikacji zawodowych - kurs chemizacyjny - Stosowanie środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podniesienie kwalifikacji zawodowych - kurs chemizacyjny - Stosowanie środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy (Jedna grupa szkoleniowa - 10 osób- uczniowie technikum) x trzy edycje. 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie 2.Czas trwania kursu: 15h - jedna edycja w roku. 3.Szczegółowy harmonogram: 3 dni po 5 godzin dziennie od 9.00 do 14.30 w tym 30 min. przerwa obiadowa x 1 grupa x 3 edycje. 4.Wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu kursu, który zawierać m.in. następujące zagadnienia: a.Wybrane zagadnienia w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących nabywania i stosowania środków ochrony roślin, badań sprawności technicznej opryskiwaczy, metod rozpoznawania środków ochrony, zagrożeń wynikających z ich stosowania. b.Charakterystyka i stosowanie środków ochrony roślin; klasyfikacja środków, formy użytkowe, karencja i prewencja w ich stosowaniu, podział środków ochrony roślin. c.Zagadnienia z zakresu ochrony roślin uprawnych; metody ochrony roślin, przykłady dobrej praktyki w ochronie roślin, zwalczanie szkodników artykułów rolnospożywczych. d.Zapobieganie negatywnemu wpływowi środków ochrony roślin na środowisko naturalne; oddziaływanie środków ochrony roślin na organizmy pożyteczne, zmiany zachodzące w środowisku na skutek stosowania środków ochrony roślin. e.Techniki wykonywania zabiegów w ochronie roślin; sposoby stosowania środków ochrony roślin w zależności od ich formy użytkowej, przygotowanie opryskiwacza do pracy, technika opryskiwania, badanie sprawności technicznej opryskiwaczy. f.Bezpieczeństwo i higiena pracy przy stosowaniu środków ochrony roślin; obowiązujące przepisy, środki ochrony indywidualnej, pierwsza pomoc przy zatruciu środkami, neutralizacja miejsc skażonych. 5.Zamawiający zapewnia salę wykładową oraz sprzęt multimedialny do prowadzenia szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty doskonalenia umiejętności społecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - Warsztaty doskonalenia umiejętności społecznych grupy szkoleniowe po 10 uczniów w grupie - klasy technikum) x 3 edycje 1.Miejsce realizacji: Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie. 2.Czas trwania warsztatów: 18 h na grupę - jedna edycja w roku x 4 grupy. 3.Szczegółowy harmonogram: 6 dni zajęciowych po 3 godziny dziennie w tym 15 min. przerwa na posiłek x 4 grupy x 2 edycje. 4.Realizacja w dni robocze po zajęciach dydaktycznych obowiązkowych (przedział czasowy 14.15 do 17.00 w trakcie zajęć przerwa na posiłek ) 5.Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną wyposażoną w środki multimedialne np.: komputer, rzutnik 6.Wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu warsztatów, który zawiera m.in. następujące zagadnienia: a.Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej. b.Komunikacja werbalna i niewerbalna. c.Bariery w komunikacji i sposoby radzenia sobie z nimi. d.Aktywne słuchanie i inne narzędzia efektywnej komunikacji. e.Budowanie asertywnej postawy. f.Asertywny monolog wewnętrzny. g.Kształtowanie zachowań asertywnych. h.Nauka wyrażania uczuć 7.Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika warsztatów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W RAMACH PROGRAMÓW LEKOWYCH
- Wymiana instalacji wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i technologicznej - etap I w budynku Miejskiego Przedszkola nr 21 ul. Mikołaja Reja 4 w Płocku.
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
- Wykonanie drenażu budynków Zespołu Szkół Nr 5 w Płocku ul. Kutrzeby 2a - etap II i III (...)
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Modernizacja boiska ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.