eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Usługi asenizacyjne wykonywane w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Elbląg: Usługi asenizacyjne wykonywane w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 278495 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu , ul. Ratuszowa 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398400, fax. 055 2398405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi asenizacyjne wykonywane w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi asenizacyjne wykonywane w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu. 2. Zakres zamówienia: Wykonywanie usług asenizacyjnych polegających na opróżnianiu szamb szt.19 o pojemności określonej w załączniku nr.1 do Wzoru Umowy (ZAŁĄCZNIK NR.3 do SIWZ) oraz przewozie nieczystości ciekłych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego do oczyszczalni ścieków oraz ich utylizacji. Szczegółowy zakres określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00 - 90.11.13.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych b) posiadanie dokumentu (umowy) potwierdzającego możliwość przyjęcia przez oczyszczalnię ścieków nieczystości ciekłych dostarczanych przez Wykonawcę. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6.2., 6.3. i 6.4. SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) posiadanie doświadczenia w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj: wykonywanie przez okres co najmniej roku przynajmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.5 SIWZ b) dysponowanie niezbędnym do wykonania usługi sprzętem t.j.: co najmniej dwoma pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (DZ.U.Nr 193 poz.1617) - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.6. SIWZ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełnienia warunków 3) i 4) Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń Przy ocenie spełnienia warunków udziału o których mowa w Sekcji III.2) pkt.2) przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Aktualnego dokumentu (umowy) potwierdzającego możliwość przyjęcia przez oczyszczalnię ścieków nieczystości ciekłych dostarczanych przez Wykonawcę. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i ilością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: a) wykaz usług potwierdzających spełnienie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt.2) a., należy sporządzić na ZAŁĄCZNIKU NR.4 do SIWZ b) dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. - zgodnie z pkt 6.6. SIWZ - Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada Wykonawca. Uwaga: Wykaz urządzeń, potwierdzający spełnienie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt.2) b., należy sporządzić na ZAŁĄCZNIKU NR.5 do SIWZ - zgodnie z pkt 6.7. SIWZ - Oświadczenia wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia, wymienione w pkt 6.1. i 6.7. SIWZ składają wszyscy Wykonawcy ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - dokumenty wymienione w pkt 6.2., 6.5., SIWZ składają wszyscy Wykonawcy ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - dokumenty wymienione w pkt 6.6. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie; - dokumenty wymienione w pkt 6.3., 6.4. SIWZ winien przedłożyć jeden lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dołączając do składanego wniosku dokument pełnomocnictwa. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych 82-300 Elbląg ul. Ratuszowa 4; pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych 82-300 Elbląg, ul. Ratuszowa 4, sekretariat - pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.