eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA SPRZĘTU I URZĄDZEŃ DO LABORATORIUM WYTRZYMAŁOŚCI, FIZYKI I CHEMII nr sprawy 31/PN/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU I URZĄDZEŃ DO LABORATORIUM WYTRZYMAŁOŚCI, FIZYKI I CHEMII nr sprawy 31/PN/2010
Numer ogłoszenia: 278491 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I URZĄDZEŃ DO LABORATORIUM WYTRZYMAŁOŚCI, FIZYKI I CHEMII nr sprawy 31/PN/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do laboratoriów fizyki, chemii i wytrzymałości, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: zestawów do laboratorium fizyki, mierników różnych, wag, mebli laboratoryjnych, mikroskopów, prasek, polerek, twardościomierzy, maszyny wytrzymałościowej, sprzętu komputerowego na wyposażenie laboratorium, taksometrów wraz z montażem urządzeń wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego, prezentacją oraz szkoleniem w zakresie szczegółowej obsługi urządzeń i sposobu dokonywania pomiarów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 18.14.20.00-6, 18.42.40.00-7, 30.19.12.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.30-4, 30.23.74.41-0, 30.23.74.60-1, 35.11.34.00-3, 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.43.70.00-7, 38.51.00.00-3, 39.15.12.00-7, 39.18.10.00-4, 42.65.20.00-1, 44.51.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność obejmująca przedmiot zamówienia nie wymaga szczególnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy, iż wszystkie urządzenia i materiały są dopuszczone do obrotu i posiadają wymagane prawem atesty i dopuszczenia. 2. Deklaracja (oświadczenie) Wykonawcy określająca: a) Pochodzenie urządzenia b) Wiek urządzenia - rok produkcji. c) Potwierdzająca, że w okresie ostatnich 7 lat urządzenie to nie zostało zakupione z pomocy krajowej lub wspólnotowej Pkt 2 dotyczy urządzeń oferowanych jako używane (gdzie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuścił oferowanie urządzeń używanych- nie nowych).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego- załącznik A 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, lub inny dokument wskazujący, że oferta jest podpisana przez osobę uprawnioną 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępnienia 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp - 5. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wypełnienie tego załącznika jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Jeżeli w trakcie realizacji umowy producent oryginalnego środka zakończy jego produkcję, dopuszcza sie zaoferowanie produktu zamiennego, a taka zmiana asortymentu nie będzie stanowić zmiany zapisów umownych i wymagać będzie jedynie stosownej informacji o tym fakcie wraz z załączeniem oświadczenia producenta środka o zaprzestaniu produkcji. 2. Dopuszcza się zmianę danych Wykonawcy, takich jak np.: zmiana adresu, konta bankowego, osób do kontaktu, itp. 3. Wydłużenia okresu gwarancji. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5. Warunki dokonania zmian: 5.1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 5.2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistniałe okoliczności, obliczy koszty zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenia Wykonawcy, opisze wpływ na termin wykonania umowy. Wniosek o zmianę postanowień musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek 104, pokój 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, w Kancelaria Jawna - budynek nr 8 - pokój nr 121 (I piętro), ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAWY DO LABORATORIUM FIZYKI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń oraz zestawów do laboratoriów fizyki, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wraz z montażem urządzeń wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego, prezentacją oraz szkoleniem w zakresie szczegółowej obsługi urządzeń i sposobu dokonywania pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: APARATURA LABORATORYJNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do laboratoriów fizyki, i wytrzymałości, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: mierników różnych, wag, stoperów, generatora, zasilaczy, chronometra, galwanometra i oscyloskopa wraz z montażem urządzeń wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego, prezentacją oraz szkoleniem w zakresie szczegółowej obsługi urządzeń i sposobu dokonywania pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MEBLE LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: stołów, stolików, szaf, wraz z montażem we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 30.19.12.00-6, 39.15.12.00-7, 39.18.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MIKROSKOPY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopów do laboratoriów fizyki, chemii i wytrzymałości, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: mikroskopów stereoskopowych, mikroskopów metalograficznych edukacyjnych bez i z kamerą cyfrową wraz z montażem urządzeń wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego, prezentacją oraz szkoleniem w zakresie szczegółowej obsługi urządzeń i sposobu dokonywania pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRASKA I POLERKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do laboratoriów fizyki, chemii i wytrzymałości, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: prasek i polerek wraz z montażem urządzeń wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego, prezentacją oraz szkoleniem w zakresie szczegółowej obsługi urządzeń i sposobu dokonywania pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ODZIEŻ OCHRONNA I MATERIAŁY DO LABORATORIUM CHEMICZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego do laboratorium chemii, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: fartuchów, okularów, rękawic, dozowników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 18.14.20.00-6, 18.42.40.00-7, 35.11.34.00-3, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: URZĄDZENIA DO LABORATORIUM WYTRZYMAŁOŚCIOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do laboratoriów wytrzymałości, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: twardościomierzy, młotka Poldiego, płytek, lunetki wraz z montażem urządzeń wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego, prezentacją oraz szkoleniem w zakresie szczegółowej obsługi urządzeń i sposobu dokonywania pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. WIEK URZĄDZEŃ - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PRASA HYDRAULICZNA WYTRZYMAŁOŚCIOWA DO BETONU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy hydraulicznej wytrzymałościowej do betonu do laboratorium wytrzymałości, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wraz z montażem urządzeń wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego, prezentacją oraz szkoleniem w zakresie szczegółowej obsługi urządzeń i sposobu dokonywania pomiarów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. WIEK URZĄDZEŃ - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: MASZYNA WYTRZYMAŁOŚCIOWA DO BADAŃ STATYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny wytrzymałościowej do badań statycznych do laboratorium wytrzymałości, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wraz z montażem urządzeń wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego, prezentacją oraz szkoleniem w zakresie szczegółowej obsługi urządzeń i sposobu dokonywania pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. WIEK URZĄDZEŃ - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MŁOT CHARPYGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa młota udarowego wahadłowego Charpye go 30 J, do laboratorium wytrzymałości, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wraz z montażem urządzeń wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego, prezentacją oraz szkoleniem w zakresie szczegółowej obsługi urządzeń i sposobu dokonywania pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. WIEK URZĄDZEŃ - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY I MULTIMEDIALNY DO LABOLATORIUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zestawu) oraz rzutnika multimedialnego do laboratorium wytrzymałości, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 30.19.12.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.30-4, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: TENSOMETRY WRAZ Z OSPRZĘTEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do laboratoriów fizyki, chemii i wytrzymałości, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: taksometrów przewodów wstążkowych, czujników zegarowych, wraz z montażem urządzeń wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego, prezentacją oraz szkoleniem w zakresie szczegółowej obsługi urządzeń i sposobu dokonywania pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: SIŁOMIERZ PAŁĄKOWY, MOSTEK TENSOMETRYCZNY, SKRZYNKA ROZDZIELCZA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mostka tensometrycznego, skrzynki rozdzielczej, siłomierza pałąkowego, do laboratorium wytrzymałości, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wraz z montażem urządzeń wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego, prezentacją oraz szkoleniem w zakresie szczegółowej obsługi urządzeń i sposobu dokonywania pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. WIEK URZĄDZEŃ - 40

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: NARZĘDZIA RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do laboratoriów fizyki, chemii i wytrzymałości, w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: szlifierki, wiertarki, zestawu narzędziowego, lutownicy, suwmiarki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.30.00.00-8, 31.22.48.10-3, 42.65.20.00-1, 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.