eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › konserwacja sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych D-6 zasilanych energią elektryczną i oświetlenia drogowego - zainstalowanych na drogach krajowych, administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2005-06-14

POZYCJA 27848

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: konserwacja sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych D-6 zasilanych energią elektryczną i oświetlenia drogowego - zainstalowanych na drogach krajowych, administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Warszawie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Warszawie, do kontaktów: Agnieszka Wiercioch, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8706549, fax 022 8706549, e-mail: awiercioch@warszawa.gddkia.gov.pl, www.warszawa.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych D-6 zasilanych energią elektryczną i oświetlenia drogowego - zainstalowanych na drogach krajowych, administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Warszawie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakres prac objętych konserwacją: 1. Wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu utrzymanie bezawaryjnej pracy urządzeń bezpieczeństwa ruchu i oświetlenia drogowego 2. Wymiana wyeksploatowanych urządzeń 3. Wykonanie co najmniej raz w roku pomiarów ochrony przeciwporażeniowej i przekazanie ich zamawiającemu do dnia 15 lipca każdego roku 4. Usuwanie awrii przez odbudowę urządzeń objętych konserwacją po zniszczeniach spowodowanych czynnikami losowymi i dewastacyjnymi 5. Zgłaszanie zamawiącemu oraz Policji szkód wyrządzonych w wyniku wypadków drogowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe administrowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Warszawie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: konserwacja sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych D-6 zasilanych energią elektryczną i oświetlenia drogowego - zainstalowanych na drogach krajowych, administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Warszawie na terenie Rejonu: Boża Wola, Grójec, Ostrołęka, Siedlce, Ożarów Maz., Mińsk Maz. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36,

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 100 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wiarygodność finansowa 1.1 Wykonawca musi posiadać przychód w każdym z ostatnich trzech lat (2002, 2003 i 2004 r.) określony na podstawie "Rachunku zysków i strat" - pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000.00 zł. 1.2 Wykonawca musi posiadać wskaźnik płynności bieżącej (xpb) w 2004 r. nie mniejszy niż 1 (jeden). 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności oraz doświadczenie do obsadzenia stanowisk: kierownika, inżyniera ruchu, majstrów - 3 stanowiska, konserwatorów - 6 stanowisk zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3. Potencjał sprzętowy Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Doświadczenie zawodowe Wymaga się, aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat wykazał się wykonaniem: konserwacji sygnalizacji świetlnej - min. 15 skrzyżowań w jednej umowie, konserwacji oświetlenia drogowego - min. 250 opraw w jednej umowie, konserwacji znaków D-6 - min. 10 kpl. w jednej umowie. 5. Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe (bilans oraz rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ona badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo, w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata. 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nia zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji nizbędnych do wykonania zamówienia. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane, uprawnienia elektryczne oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej). 3. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. 4. Wykaz ważniejszych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 5. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: Numer ogłoszenia w spisie Dz. Urz. UE 2005/S 52 - 050146. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: Numer ogłoszenia w spisie Dz. Urz. UE 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 28/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.07.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie w siedzibie zamawiającego, za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.07.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.07.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, VIII piętro, sala 824.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.