eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ w Krotoszynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Krotoszyn: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ w Krotoszynie.
Numer ogłoszenia: 278488 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ w Krotoszynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania- PAKIET NR 1-9.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania, maksymalnie 20% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.16.24-0, 33.14.10.00-0, 33.14.16.00-6, 33.14.16.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - Pakiet nr 1 - sprawozdanie z badania produktów potwierdzające parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta. - Pakiet nr 7 poz. 4 - oświadczenie producenta w języku polskim o spełnieniu przez oferowany asortyment wymagań z poz. 4. - Pakiet nr 7 poz. 29 i 30 - dokumenty potwierdzające przeżywalność szczepów wzorcowych w okresie minimum 72 godz.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§6 Projektu umowy:2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa, bez konieczności podpisywania oddzielnego aneksu do umowy. § 13 Projektu umowy: 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy). - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań, - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego, - zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy, maksymalnie 12 miesięcy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Rękawiczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawiczka diagnostyczna lateksowa lekko pudrowana o zawartości protein poniżej 70 ug/g, mankiet rolowany,grubość na środkowym palcu na pojedynczej sciance 0,11 mm, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, poziom AQL-1,5 . Rozmiar XS, S, M, L, XL. (1 op a 100 szt.) op. 12 000 2 Rękawiczka diagnostyczna winilowa bezpudrowa, powierzchnia rękawiczki gładka, mankiet rolowany,grubość na palcu na pojedynczej ściance min. 0,08 mm uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, poziom AQL-1,5. Rozmiar XS, S, M, L, XL (1 op a 100 szt.) op. 6 000 3 Rękawiczka diagnostyczna sterylna nitrylowa bezpudrowana,mankiet rolowany, grubość na palcu na pojedynczej ściance minimum 0,15 mm., poziom AQL-1,0 uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, pakowane parami . Rozmiar S,M,L. par 1 000 4 Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa ortopedyczna, kolor brązowy,bezpudrowa,chlorowana i silikonowana obustronnie, pokryta warstwą poliuretanu od wewnątrz,lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni , mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 30 ug/g, poziom AQL-1,0, grubość na środkowym palcu na pojedyńczej ściance min. 0,33 mm. Rozmiary 6,0 - 9,0 par 6 000 5 Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa, lekko pudrowana, lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany lub prosty, zawartość protein poniżej 70 ug/g, poziom AQL- 1,0 grubość na środkowym palcu na pojedynczej ściance min 0,21 mm., długość minimum 285 mm. Mankiet rękawiczki w opakowaniu wywinięty, rękawiczka nie składana w połowie. Nie dopuszcza się rękawic bezpudrowych. Rozmiary 6,0 - 9,0. par 30 000 6 Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa, bezpudrowana, lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 30 ug/g, poziom AQL- 1,0 grubość na środkowym palcu 0,23 - 0,25 mm.Powierzchnia rękawiczki chlorowana i pokryta obustronnie silikonem. Mankiet rękawiczki wywinięty w opakowaniu, rękawiczka niezłożona. Opakowanie zewnetrzne foliowane, zapewniające szczelność do momentu otwarcia. Rozmiar 6,0 - 9,0. par 1 000 7 Rękawiczka diagnostyczna bezpudrowa, syntetyczna z nawilżającą wewnętrzną warstwą aloesową, kolor zielony, mankiet rolowany, AQL - 1,5, (1 op a 100 szt.) Rozmiar S, M, L op. 20 8 Rękawiczka diagnostyczna nitrylowa, kolor niebieski, teksturowana na końcach palców, AQL - 1,0 fabrycznie oznakowany na opakowaniu, grubość na palcu na pojedynczej ściance w przedziale 0,11 - 0,14 mm, długość minimum 245 mm, opak. 100 szt. Rozmiar XS,S,M,L,XL. op. 2 000 9 Rękawiczka diagnostyczna lateksowa bezpudrowa, kolor ciemnoniebieski, mankiet rolowany, poziom protein maksymalnie 30 ?g/g, długość rękawiczki min. 295 mm, grubość na środkowym palcu min 0,33 mm ( na pojedynczej ściance), AQL - 1,5, opak. 50 szt. Rozmiar S,M,L, XL op. 10 10 Rękawiczka chirurgiczna syntetyczna wykonana z neoprenu, kolor zielony lub jasnobrązowy, z wewnętrzną warstwą pokrytą poliuretanem, chlorowana i silikonowana, mankiet rolowany, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni, AQL-1,0 Rozmiar 6,0 - 9,0. par 300 11 Rękawiczki foliowe op. a 100 szt. op. 30 Zamawiający wymaga: dostarczenia sprawozdania z badania produktów potwierdzajacego parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta, oprócz pozycji nr 7. UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - STRZYKAWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Strzykawka j.u. 2 ml op. 100 szt. 650 2 Strzykawka j.u. 5 ml op. 100 szt. 750 3 Strzykawka j.u. 10 ml op. 100 szt. 1 100 4 Strzykawka j.u. 20 ml op. 100 szt. 1 000 5 Strzykawka Janett 100 ml szt. 4 000 6 Strzykawka tuberkulinowa 1 ml z igłą (05x16 i 04x13) op. 100 szt. 20 7 Strzykawka insulinówka 1 ml z igłą op. 100 szt. 2 8 Strzykawka j.u. 50/60 ml Luer/Lock do pompy infuzyjnej z dwustronną skalą pomiarową op. 100 szt. 70 9 Strzykawka 50/60 ml Luer/Lock do pompy infuzyjnej bursztynowa lub czarna z dwustronną skalą pomiarową szt. 450 Zamawiający wymaga: poz.8 i 9 zakończenia strzykawki Luer - Lock Zamawiający dopuszcza: zaoferowanie następujących opakowań, z jednoczesnym przeliczeniem ceny do 100 szt. poz. 1 strzykawka 2 ml od 100 - 300 szt. poz. 2 strzykawka 5 ml od 100 - 200 szt. poz. 3 strzykawka 10 ml od 90 - 150 szt. poz. 4 strzykawka 20 ml 0d 50 - 100 szt. poz. 6 strzykawka tuberkulinowa 1 ml. z igłą od 100 - 300 szt. poz. 7 strzykawka insulinówka 1 ml. z igłą od 100 - 200 szt. poz. 8 strzykawka 50/60 ml od 50 - 100 szt. poz. 1-7 strzykawki które posiadają oznaczenie logo producenta i nazwę własną na cylindrze, w celu zapewnienia pełnej identyfikacji strzykawki, oraz strzykawki które posiadają rozszerzoną długośc skali pojemności nominalnej strzykawki na cylindrze. poz. 8 i 9 strzykawki jednorazowego użytku do pomp infuzyjnych 50ml, które mogą posiadać oznaczenie logo producenta i nazwę własną na cylindrze, w celu zapewnienia pełnej identyfikacji strzykawki oraz umożliwienia poprawnego i szybkiego ustawienia w menu pompy infuzyjnej, posiadające dodatkowy pierścień stabilizujący wokół ujścia oraz poprzeczne wcięcie na tłoku. UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - IGŁY INIEKCYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła do iniekcji 0,45 - 0,9 mm ( dł wg zapotrzebowania bieżącego Zamawiającego) op. 100 szt. 1 400 2 Igła do iniekcji 1,1 mm x 40 mm op. 100 szt. 300 3 Igła do iniekcji 1,2 mm x 40 mm op. 100 szt. 1 500 4 igła do iniekcji 1,6 x 40 mm op. 100 szt. 20 Zamawiający wymaga: aby wszyskie igły oprócz miedzynarodowego oznaczenia rozmiaru podawanego w Gauge posiadały rozmiar podany w milimetrach. UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - IGŁY MOTYLEK, VENFLONY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła motylek 0,5 x 19 - 20mm ; 0,6 x 19 mm; 0,7 x 19 mm; 0,8 x 19 mm; 1,1 x 19 mm zakończona drenem typ Luer - Lock, lub typu Luer kompatybilnym z Luer-Lock szt. 10 000 2. Igła jednorazowa do Peanów 0,25 x 8 mm lub 0,3 x 8 mm szt. 3 000 3. Korek Luer - Lok szt. 40 000 4. Kaniula tętnicza z zaworem odcinającym 20 G dł. 45 mm szt. 600 5. Kaniula dziecięca wykonana z PTFE (podwójnie czyszczonego teflonu), powinna posiadać zdejmowany uchwyt ułatwiający wprowadzanie do naczynia, oraz ma charakteryzować się max. przepływem 13 ml/min.dopuszcza się podanie kaniul w rozmiarach określonych w międzynarodowych jednostkach Gearge, przy równoczesnym zachowaniu standardowej kolorystyki i numeracji polskiej.Pakowane w sztywne opakowanie typuTyvec zabezpieczajace przed utrata jałowości. Rozmiary 0,6-0,7 (24G-26G ) szt. 2 000 6. Kaniula venflon- Kaniula wykonana z biokampatybilnego poliuretanu z załączonymi opublikowanymi badaniami klinicznymi na biokompatybilność poliuretanu potwierdzającymi wpływ rodzaju materiału na ryzyko powstawania zakrzepowego zapalenia żył, z samodomykającym sie korkiem portu bocznego, z zastawką antyzwrotną zapobiegającą zwrotnemu wypływowi krwi w momencie wkłucia, wyposażona w automatyczny zatrzask o konstrukcji zabezpieczającej igłę przed zakłuciem oraz zapobiegający rozpryskiwaniu się krwi poprzez posiadanie systemu kapilar, minimum sześć wtopionych na całej długości kaniuli pasków rtg. Pakowana w sztywne opakowanie w systemie Tyvec zabezpieczające przed utratą jałowości. Rozmiary - 22G, 20G, 18G, 17G, 16G, 14 G szt. 37 000 7. Kaniula venflon- Kaniula ma posiadać min. 4 paski radiacyjne , pakowane w opakowanie typu -bezpiecznego-, gdzie część papierowa poprzez swą wielowarstwową strukturę nie ulega rozerwaniu, a tym samym zabezpiecza przed niezamierzoną utratą jałowości w trakcie użytkowania, przechowywania i transportu. Kaniule powinny posiadać rodzaj steryliacji, rozmiar, numer serii, natomiast na opakowaniu zbiorczym wartość przepływu, z jakiego materiału wykonana jest kaniula oraz długość kaniuli. Powierzchnia kaniuli powinna być idealnie gładka i musi posiadać samozatrzaskowy port boczny (samozamykajacy się korek portu bocznego), może być wykonna z poliuretanu. Rozmiary - 24G szt. 2 000 8. Zamknięty system dostępu naczyniowego, bezigłowy do wielokrotnej aktywacji, bez mechanicznych części wewnętrznych w technologi podzielnej mębrany silikonowej osadzonej na przeźroczystym plastykowym konektorze z końcówką LUER, z prostym torem przepływu. szt. 50 Zamawiajacy wymaga: Aby asortyment ze wszystkich pozycji był sterylny, pakowany pojedyńczo poz. 4 zamawiający wymaga, aby kaniule wyposażone były w kulowo suwakowy zawór odcinający , eliminujący ryzyko powstania zatoru powietrznego oraz zapobiegający niebezpieczeństwu wynikającemu z ekspozycji personelu szpitalnego na kontakt z krwią poz. 4 - 7 zamawiający nie wymaga, aby kaniule pochodziły od jednego producenta, natomiast wymaga, aby w danej pozycji wszystkie kaniule pochodziły od jednego producenta Zamawiajacy dopuszcza: poz. 3 dopuszcza korki luer lock, które posiadają trzpień zamykający światło kaniul położony poniżej własnej krawędzi. UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - PRZYRZĄDY DO PŁYNÓW I KRWI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - powinien posiadać długość komory kroplowej w granicach 4.0 - 6,0 cm i odpowietrzacz zamknięty/otwarty (ON/OFF). szt. 84 000 2 Przyrząd do przetaczania krwi szt. 3 000 3 Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi i preparatów krwi szt. 20 4 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z precyzyjnym regulatorem przepływu mieszczącym się w zakresie 0 - 250 lub 2 - 350 ml/h, dren o dł. min. 1,5 m z portem do dodatkowej iniekcji szt. 450 5 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z możliwością pomiaru odśrodkowego ciśnienia żylnego OCZ szt. 80 6 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowy lub czarny szt. 100 7 Przyrząd do infuzji przy pomocy pompy perystaltycznej z wstawką typ I AP 31 P (typ pompy ASCOR AP 31 ) szt. 100 Zamawiający wymaga: zaoferowania przyrządów nie zawierających ftalanów z wyjątkiem poz. 4. Zamawiający dopuszcza: poz. 1 zaoferowanie przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych z dwuczęściową komorą kroplową, gdzie dolna część komory powinna być elastyczna o porównywalnej wielkości do sztywnej górnej części komory, która ułatwia wygodny uchwyt i wkłucie w pojemniki z płynami infuzyjnymi, posiadajace specjalne miejsce na kolec komory kroplowej zabezpieczający przed zakłuciem po wykonanej procedurze. poz. 4 zaoferowanie przyrządów zawierających ftalany. poz. 5 przyrząd do przetoczeń z możliwością pomiaru OCŻ ze skalą wykonaną z odpornego na złamania plastiku i dokładności pomiaru od +35 do -15cm H2O oraz oznaczeniem na wyrobie oraz opakowaniu jednostkowym i zbiorczym logo lub nazwy producenta . Wyrób ma być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych, a tym samym ma być zgodny z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 maja 2010 UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6- kapturki do termometru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Końcówka - kapturek jednorazowego użytku do termometru elektronicznego typ Braun Pro - 3000 szt. 20 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - sprzęt medyczny jednorazowy ( różny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Etykieta (naklejka) na probówkę -gładka bez nadruku roz.35-38x25 mm 1 op/rolka. a 1000 szt. op. 100 2 Fartuch foliowy tzw. Przedniak 1 op. A 100 szt. op. 50 3 Folia - koc izotermiczny szt. 400 4 Golarka medyczna jednorazowego użytku jednoostrzowa typu Gallant szt. 5 000 5 Kanka odbytnicza dla dorosłych ch 30 , 10 x 400 mm szt. 30 6 Kanka odbytnicza dla dzieci ch 16 długość 200 mm szt. 10 7 Kieliszki jednorazowe - plastikowe op. a 100 szt op. 650 8 Kranik - rampa pięciodrożny szt. 50 9 Kranik trójdrożny szt. 8 000 10 Kranik LUER-LOK z drenem o dł.10 cm. szt. 50 11 Nerka jednorazowa szt. 36 000 12 Ochraniacze na obuwie jednorazowe na gumce szt. 1 000 13 Opaska do identyfikacji dzieci i dorosłych szt. 5 000 14 Opaska do identyfikacji noworodków ( bezpieczne zapięcie) szt. 2 800 15 Osłonki medyczne - prezerwatywy - pakowana pojedyńczo szt. 4 800 16 Pałeczki do wymazów sterylne - długość 20 - 22 cm szt. 3 000 17 Patyczek drewniany bez wacika 1 op. A 100 szt. dł.20-22 cm op. 10 18 Pinceta jednorazowa sterylna pakowana pojedyńczo szt. 1 200 19 Probówka do wymazów - sucha szt. 3 100 20 Przedłużacz do pompy infuzyjnej dł.1500 mm szt. 11 000 21 Przedłużacz do pompy infuzyjnej bursztynowy dł.1500 mm szt. 500 22 Słuchawka lekarska szt. 20 23 Staza automatyczna typu HS-403 posiadająca prosty mechanizm umożliwiajacy łatwe zapinanie i odpinanie oraz płynną zmianę siły zacisku jednym przyciskiem, do sterylizacji w autoklawie do 120 °C szt. 120 24 Staza gumowa szt. 10 25 Szczoteczki chirurgiczne typu Super Brush do wielokrotnej sterylizacji szt. 120 26 Szpatułki drewniane 1 op. a 100 szt. op. 150 27 Worek do zwłok czarny zapinany na zamek szt. 700 28 Wymazówka okulistyczna plastikowa, dł.130 mm z wacikiem, w probówce średnica oczka 1,5 mm pakowana pojedyńczo, sterylna szt. 50 29 Wymazówka z podłożem AMIES/czysty - sterylna z wacikiem i etykietą, pak. indywid. Udokumentowana przeżywalność szczepów wzorcowych w okresie minimum 72 godz. szt. 2 400 30 Wymazówka z podłożem CARY BLAIR - sterylna z wacikiem i etykietą pak. indywid. Zalecane do transportu beztlenowców.Udokumentowana przeżywalność szczepów wzorcowych w okresie minimum 72 godz. szt. 300 31 Zaciskacz do pępowiny szt. 900 32 Zestaw do lewatywy mikrobiologicznie czysty lub sterylny szt. 1 300 33 Zestaw do wlewów kontrastowych bez barytu szt. 100 34 Żel do USG - 0,5 kg - biały szt. 600 Zamawiający wymaga : poz.4 Golarki jednorazowego użytku, która musi być wyposażona w specjalnie zaprojektowany grzebień zapobiegający zapychaniu ostrza, konstrukcja rączki umożliwiająca jej odłamanie po zakończeniu golenia, wycięcie w uchwycie umożliwiające dokładny widok golonego obszaru,ostrze wykonane ze stali nierdzewnej pokrytej platyną oraz teflonem , produkt sklasyfikowany jako wyrób medyczny.Do oferty należy dołączyć oświadczenie producenta w jezyku polskim o spełnianiu przez oferowany asortyment w/w wymagań. poz.25 Szczotka chirurgiczna składa się z korpusu o wymiarach D.110 × SZ.40 × W.20 mm wykonanego z tworzywa sztucznego typu Malen oraz oszczotkowania głównego i pomocniczego (do mycia opuszków palców i paznokci). Oszczotkowanie musi być wykonane z tworzywa o najwyższej jakości z włókien sztucznych typu Tynex . poz. 20 i 21 zaoferowania asortymentu bez ftalanów. poz. 29 i 30 Dostarczenia z ofertą dokumentów potwierdzających przeżywalność szczepów wzorcowych w okresie minimum 72 godz. poz. 32 Zestawu z drenem o stałej średnicy przez całą jego dł., który nie może być zakończony końcówką gruszkową. Dren ma być zakończony jednym otworem centralnym, oraz minimum dwoma otworami naprzemianległymi. Zamawiajacy dopuszcza: poz.32 i 33 zestawy posiadajace ftalany UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Wkłady,kanistry do systemu do odsysania Vacsax.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkład workowy 1xużytku : a) Wkład wykonany z wysokozagęszczonego polietylenu(bez zawartosci PCV),posiadający funkcję samozasysania, uszczelniany samoczynnie po uruchomieniu ssania bez koniecznosci wciskania go w kanister i podłączenia dodatkowych urządzeń lub przełączników: b)Wyposażony w filtr antybakteryjny i hydrofobowy(nie mylić z zastawką) zabezpieczający źródło ssania przed zalaniem- automatyczne odcięcie ssania po napełnieniu się wkładu; c)Posiadajacy zintegrowaną pokrywę wyposażoną w tylko dwa króćce(porty):pacjent oraz próżnia; d)Wkład bez dodatkowych otworów w pokrywie poza króćcami ssania i pacjenta- nie dochodzi do rozszczelnienia wkładu oraz nie ma ryzyka przypadkowego wylania się substancji odsysanej i tym samym nie ma ryzyka kontaktu z wydzieliną - bezpieczne żelowanie wkładu zarówno czystego jak i odessaną wydzieliną przez króciec (port) pacjenta; szt 2 300 e) Kompatybilnosć wkładów z kanistrami różnej pojemności- możliwość użycia mniejszych wkładów w większych kanistrach; f)Wyposażony w dwa uchwyty w postaci pętli do demontażu wkładu po jego zapełnieniu; g)Data ważności nadrukowana fabrycznie na każdym wkładzie; h) Każdy wkład wyposażony w zatyczki na port pacjenta i port próżni; i)Podziałka co 100 ml. na wkładzie 2l; - pojemność 1000 ml - pojemność 2000 ml; - pojemność 3000 ml. 2. Kanister wielorazowego użytku: a) Wykonany z przezroczystego, nietłukącego się tworzywa, ocechowany skalą pomiarową co 100 ml do pełnej pojemności oferowanego wkładu ( 1000, 2000, 3000, ml ); b) Odporny na środki dezynfekujące, światło UV ( lampy bakteriobójcze UV ) oraz parę; c) Kompatybilny z wkładami 1x użytku, wyposażony w uchwyt do mocowników ściennych, szynowych lub wózków jezdnych; d) Kanister nie posiada żadnych dodatkowych przyłączy ( otworów ) typu próżnia/ssanie. Wszystkie kanistry są wielokrotnego użytku ( z możliwością ich autoklawowania w tem. do 121C )- nie zawierają PCV; e) Każdy kanister posiada informację o metodzie sterylizacji; - Pojemność 1000 ml; - Pojemność 2000 ml; - Pojemność 3000 ml. szt 10 3. Torba na wymiociny jednorazowego użytku: - wykonana z przeźroczystego materiału, - wyskalowana co 100 ml., - uchwyt posiada wcięcie umożliwiajace higieniczne zamknięcie, odcinające przy tym źródło przykrego zapachu, - pojemność 1500 ml. szt 500 4 Żel do wkładów do ssaka opakowanie typu wiadro a 4 kg szt 20 5 Butelka z żelem 36 g. zasysajaca się do systemu VACSAX szt 20 6 Filtr hydrofobowy nakładany na dren szt 25 7 Zwężany łącznik do drenów szt 300 UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Pojemniki jednorazowego użytku - różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 1 Pojemnik na odpady szpitalne 0,7 l plastikowy (owalny, płaski - elipsa) na venflon do toreb medycznych, na wyposażenie karetek pogotowia szt. 500 2 Pojemnik na odpady szpitalne 1 l plastikowy szt. 2 000 3 Pojemnik na odpady szpitalne 2 l plastikowy szt. 2 600 4 Pojemnik na odpady szpitalne 10 l - plastikowy typu wiadro szt. 800 5 Pojemnik histopatologiczny 60 - 70 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką szt. 800 6 Pojemnik histopatologiczny 120 - 125 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką szt. 200 7 Pojemnik histopatologiczny 200-250 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką szt. 400 8 Pojemnik histopatologiczny 500 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką szt. 150 9 Pojemnik histopatologiczny 1000 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką szt. 250 10 Pojemnik histopatologiczny 3000 ml szczelnie zamykany szt. 50 11 Pojemnik przeźroczysty z łopatką na kał szt. 1 000 12 Pojemnik na posiew moczu sterylny ( 100 ml) szt. 2 700 13 Pojemnik do moczu PP 100 - 120 ml szt. 16 000 Zamawiający wymaga dostarczenia po 1 szt. z poz.1,5,6,7,8,9,10 Zamawiajacy wymaga: aby wszystkie pojemniki histopatologiczne były odporne na formalinę. UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.