eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Zakup i dostawa sprzętu, materiałów i wyposażenia niezbędnego doprowadzenia działań ratowniczo-gaśniczych przez OSP N.W. Ełcka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Ełk: Zakup i dostawa sprzętu, materiałów i wyposażenia niezbędnego doprowadzenia działań ratowniczo-gaśniczych przez OSP N.W. Ełcka
Numer ogłoszenia: 278479 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ełku , ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6104437, faks 087 6103762.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu, materiałów i wyposażenia niezbędnego doprowadzenia działań ratowniczo-gaśniczych przez OSP N.W. Ełcka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie jednocześnie pięć części zamówienia (część I, część II, cześć III, cześć IV, część V), bądź też na części wybrane przedstawione poniżej. CZĘŚĆ I- ZESTAW HYDRAULICZNY- 1 ZESTAW AGREGAT HYDRAULICZNY napędzany silnikiem benzynowym 4-suwowym - zamontowane 2 pary węży zasilających o długości 10m zakończonych pojedynczymi szybkozłączami jeden z węży musi być pokryty substancją luminescencyjną, świecącą w ciemności, umożliwiający jednoczesną i niezależną pracę 2 narzędzi hydraulicznych wydajność pompy- niskie ciśnienie min. 2 x 2,5 [l/min], wysokie ciśnienie: 2 x 0,55 [l/min], wyposażony w zawory odcinające ciśnienie dla poszczególnych sekcji zasilających agregat z ramą ochronną ułatwiającą montaż i transport zbiornik oleju hydraulicznego - min. 3,5 l waga - max 29 kg NOŻYCE HYDRAULICZNE klasa zdolności cięcia zgodnie z PN EN 13204 - min. G rozwarcie ostrzy zgodnie z PN EN 13204 - min. 150 mm ostrza o kształcie zapewniającym wciąganie ciętego materiału w kierunku sworznia; nie dopuszcza się ostrzy prostych i prostych z zakrzywionymi końcówkami wymiary max 708 x 213 x 165 mm sterowanie urządzeniem za pomocą zaworu gwieździstego umożliwiającego pracę za pomocą kciuka, waga - max 14,5 kg ROZPIERACZ RAMIENIOWY siła rozpierania zgodnie z PN EN 13204 - min. 34 kN rozwarcie ramion min 600 mm dystans ciągnięcia min. 400 mm wymiary max 750 x 355 x 260 mm sterowanie urządzeniem za pomocą zaworu gwieździstego umożliwiającego pracę za pomocą kciuka, waga - max 17 kg ROZPIERACZ KOLUMNOWY - siła rozpierania zgodnie z normą PN EN 13204 min. 135 kN - wysłów całkowity min 500 mm - długość w stanie złożonym max 675 mm - wymiary (szer. x wys.) max 175x 86 mm - sterowanie urządzeniem za pomocą zaworu gwieździstego umożliwiającego pracę za pomocą kciuka, - waga - max 18 kg - wyposażony w kpl. wspornik progowy umożliwiający montaż w dowolnym punkcie progu, z regulowaną wysokością CZĘŚĆ II- MOTOPOMPA SZLAMOWA- SZT. 1 Motopompa - 1 szt.: - Wydajność przy ciśnieniu 0,2 MPa - 400 l/min - Wydajność maksymalna - 1200 l/min - Ciśnienie maksymalne - 0,3 MPa - Wymiary (dl x szer x wys) - 740 x 740 x 435 mm - Waga całkowita motopompy - do 28 kg - Typ silnika - bGXV 160 K1 - Moc nominalna silnika - co najmniej 4,3 KM - Pojemność zbiornika paliwa - co najmniej 1,4 l - Godzinowe zużycie paliwa - ok. 1,0 l/h - Wlot ssawny o średnicy - 66 mm - Wylot tłoczny o średnicy - 3 cali zakończony nasadą tłoczną T75 wg PN-91/M.-51038 CZĘŚĆ III- APARAT POWIETRZNY- SZT. 2 Nadciśnienie w masce wytwarzane jest automatycznie, w momencie wpięcia automatu do maski. Reduktor - typu tłokowego, przystosowany do ciśnienia 200 lub 300 bar. Wyposażony w drugie wyjście średniego ciśnienia umożliwiające podłączenie: drugiego użytkownika lub osoby ratowanej, systemu wentylacji ubrań gazoszczelnych Manometr znajduje się na lewym pasie, blisko ucha użytkownika. Alarm wbudowany jest w uchwyt manometru i zasilany średnim ciśnieniem - zużycie powietrza (< 4, 5 l/min). Ergonomiczny noszak, z dwoma ruchomymi uchwytami bocznymi z tworzywa samogaszącego się. Noszak wyposażony jest w trzy uchwyty służące do przenoszenia aparatu i 3 otwory do wpięcia liny asekuracyjnej o wytrzymałości do 150 kg każdy. Zarówno pasy jak i klamry wykonane są z materiałów odpornych na płomienie. Szerokie pasy ramienne wykończone są poduszkami z Nomexu i naszytymi z przodu paskami fluoroscencyjnymi. Aparat oddechowy stosowany z butlami o pojemności od 4 do 9 litrów. Panoramiczna maska pełno twarzowa, wyposażona w komorę foniczną i pół maskę. Wizjer pokryty jest powłoką antyzadrapaniową. Wykonana jest z miękkiego tworzywa, szczelnie przylegającego do twarzy. Maska mocowana za pomocą zaczepów do hełmów. Automat oddechowy wchodzący w skład aparatu powietrznego winien być kompatybilny z aparatami (maskami) będącym w posiadaniu OSP Nowa wieś Ełcka (jednostka posiada aparaty powietrzne firmy Fenzy) CZĘŚĆ IV- UBRANIE SPECJALNE- SZT. 5-rozm B2 Ubranie specjalne bojowe Nomex SX3 lub równoważne. CZĘŚĆ V- BUTY SPECJALNE- SZT. 1/ROZM. 44 ( wzór Protector lub równoważne ) -Certyfikat oceny typu WE nr IPS-1439-12/2007 (zgodnie z normą PN-EN 15090:2008) Świadectwa Dopuszczalności CNBOP nr 0030/2007 z dnia 22.11.2007r -wierzchy: naturalna skóra bydlęca żaro- i wodoodporna (skóra nie pali się i nie żarzy) -podszewki: tkanina typu SYMPATEX lub TEPOR z membraną paroprzepuszczalną i wodoodporną -F2A - obuwie dla strażaków, typu 2 z podnoskami stalowymi odpornymi na uderzenie z energią 200J i z ochroną przed przekłuciem z siłą 1100 N, posiadające właściwości antyelektrostatyczne -HI3 - trzeci poziom odporności termicznej -podwójny system zapinania (sznurowadła + zamek błyskawiczny) -spody: gumowe żaroodporne, olejoodporne, odporne na słabe kwasy i zasady -system montażu: klejony -rozmiar 44. Wymagania zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia: - udzielenie przez Dostawcę (Wykonawcę) co najmniej 2 letniej gwarancji na wyżej wymieniony przedmiot zamówienia, - wymaga się od oferentów, by w/w sprzęt wchodzący w zakres przedmiotu zamówienia posiadał odpowiednie atesty i certyfikaty(w tym Świadectwo CNBOP)przewidziane dla sprzętu przeciwpożarowego i ratowniczego oraz stosowne oznaczenia, a tym samym odpowiadał warunkom określonym w art. 30 Ustawy- posiadając stosowne cechy techniczne i jakościowe, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Powyższe dokumenty należy dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy. - oferent, z którym zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia publicznego, obowiązany jest dostarczyć sprzęt wchodzący w zakres przedmiotu zamówienia najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy w miejsce wskazane przez zamawiającego, koszty dostawy powyższego sprzętu ponosi Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 18.81.50.00 - Buty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1, Ustawy Pzp Zamawiający dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w sytuacji gdy: a. zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b. zaszły zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT, c. zaistnieje zdarzenie niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym termin wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej, d. przerw w realizacji usługi powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ełk ul. Armii Krajowej 3 19-300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ełk ul. Armii Krajowej 3 19-300 Ełk-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.