eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Zrealizowanie usługi edukacyjnej zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Nasza droga do sukcesu w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Czarnej Białostockiej dla którego organem prowadzącym jest Gmina Czarna Białostocka, finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Czarna Białostocka: Zrealizowanie usługi edukacyjnej zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Nasza droga do sukcesu w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Czarnej Białostockiej dla którego organem prowadzącym jest Gmina Czarna Białostocka, finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Numer ogłoszenia: 278423 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Jana Pawła II , ul. B. Prusa 1, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 85 7101007, faks 85 7101007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czargim.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zrealizowanie usługi edukacyjnej zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Nasza droga do sukcesu w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Czarnej Białostockiej dla którego organem prowadzącym jest Gmina Czarna Białostocka, finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na zrealizowaniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów gimnazjum, dla którego organem prowadzącym jest Gmina Czarna Białostocka w ramach projektu Nasza droga do sukcesu finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2 . 2. Przedmiot zamówienia winien być realizowanych w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Czarnej Białostockiej. Dojazd wykonawcy do Gimnazjum i jego wyżywienie nie podlega żadnym refundacjom. 3. Zajęcia będą prowadzone w dni nauki szkolnej, w salach dydaktycznych gimnazjum, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne. 4. Pojęcie 1 godziny należy rozumieć jako 1 godzinę lekcyjną, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem Szkoły. Zmiana terminu wyznaczonych godzin nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zrealizować w wybranych tygodniach zwiększoną liczbie godzin, w taki sposób aby w okresie projektu zrealizowano 68 godzin, jednakże tylko w sytuacjach gdyby wskazana liczba godzin w tygodniu w danej części zagrażała nie zrealizowaniu wskazanej liczby godzin. 5. Zakłada się, iż w jednym tygodniu zrealizowanych zostanie od 1 do 2 godzin kół oraz zajęć pozalekcyjnych każdej z wskazanych poniżej części. Zwiększenie liczby realizowanych w tygodniu godzin może nastąpić w uzasadnionych okolicznościach, tj. wycieczka, lub odrobienie zaległych zajęć itp. 6. Zajęcia pozalekcyjne nie mogą kolidować z podstawowym programem nauczania. Odstępstwo od tej zasady może nastąpić za wyłączną zgodą Zamawiającego w uzasadnionych okolicznościach np. w przypadku wycieczki. 7. Zamawiający zapewni materiały biurowe, oraz niezbędne pomoce dydaktyczne w ilości i wartości możliwej do zakupienia ze środków finansowych projektu. 8. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) realizacja zajęć edukacyjnych na podstawie programu zajęć pozalekcyjnych opracowanego przez Wykonawcę w ścisłej współpracy i uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającym, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania. Plan pracy zajęć pozalekcyjnych będzie uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas; b) przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r. c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dziennikach zajęć pozalekcyjnych, kartach czasu pracy i listach obecności; d) promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie; f) przestrzeganie regulaminu, obowiązującego w pracowniach, w których będą prowadzone zajęcia; g) decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych w taki sposób aby wykorzystane zostały aktywizujące metody nauczania uczniów. h) przeprowadzenie analizy wstępnej i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami dydaktyczno-wyrównawczymi. i) Sprawowanie opieki nad uczniami w czasie zajęć. 9. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o równoważnych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, lub uzyska zgodę Zamawiającego na przesuniecie zajęć w taki sposób aby w sposób negatywny w ocenie zamawiającego nie wpływało to na realizacje projektu i podstawowych zadań szkoły. 10. Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego. 11. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: a. Część 1: Zrealizowanie zajęć socjoterapeutycznych w ilości 68 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 2 godziny zajęć w tygodniu. b. Cześć 2: Zrealizowanie zajęć wyrównawczych z j. polskiego w ilości 68 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 2 godziny zajęć w tygodniu. c. Część 3: Zrealizowanie zajęć wyrównawczych z matematyki w ilości 68 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 2 godziny zajęć w tygodniu. d. Część 4 Zrealizowanie zajęć wyrównawczych z fizyki w ilości 68 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 2 godziny zajęć w tygodniu. e. Część 5 Zrealizowanie zajęć wyrównawczych z chemii w ilości 68 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 2 godziny zajęć w tygodniu. f. Część 6 Zrealizowanie zajęć wyrównawczych z j. angielskiego w ilości 68 godzin w terminie do 30.06.2012r. - po 2 godziny zajęć w tygodniu. g. Część 7 Zrealizowanie zajęć wyrównawczych z j. niemieckiego w ilości 68 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 2 godziny zajęć w tygodniu. h. Cześć 8 Zrealizowanie warsztatów tanecznych w ilości 34 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 1 godzinie w tygodniu. i. Cześć 9 Zrealizowanie warsztatów teatralnych w ilości 59 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 1 godzinie w tygodniu (wraz z 5 wyjazdami edukacyjnymi do Teatru Dramatycznego w Białymstoku). j. Część 10 Prowadzenie klubu młodego chemika w ilości 34 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 1 godzinie w tygodniu. k. Część 11 Prowadzenie koła młodego inżyniera w ilości 34 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 1 godzinie w tygodniu. l. Część 12 Prowadzenie koło naukowego - mieszkańcy Czarnej Białostockiej w statystykach w ilości 34 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 1 godzinie w tygodniu. ł. Część 13 Prowadzenie koła j. polskiego - licz się ze słowami w ilości 34 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 1 godzinie w tygodniu. m. Cześć 14 Prowadzenie młodzieżowej gazetki internetowej w ilości 49 godzin w terminie do 30.06.2012 - po 1 godzinie w tygodniu n. Część 15 Prowadzenie koła Angielska podróż po Podlasiu w ilości 54 godzin w terminie do 30.06.2012 - po 1 godzinie w tygodniu (wraz z czterema wyjazdami edukacyjnymi: szlakiem tatarskim, Supraśl, Tykocin, Centrum Esperanta w Białymstoku) o. Część 16 Prowadzenie koła pt. I ty możesz zostać burmistrze w ilości 59 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 1,5 godziny zajęć w tygodniu. (wraz z 4 wyjazdami edukacyjne do urzędów i instytucji publicznych) p. Część 17 Prowadzenie koła informatycznego w ilości 34 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 1 godzinie zajęć w tygodniu. r. Część 18 Prowadzenie koła turystyczno - krajobrazowego w ilości 90 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 1 godzinie zajęć w tygodniu. (wraz z 5 wycieczkami krajoznawczymi) s. Część 19 Zrealizowanie zajęć sportowych w ilości 58 godzin w terminie do 30.06.2012. - po 1 godziny zajęć w tygodniu. (Zajęcia odbywać się będą na sali gimnastycznej i basenie w Ośrodku Sportu w Sokółce).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o ich spełnieniu na załączniku nr 2 do SIWZ. Warunek dotyczy wszystkich części.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli wykonawca wykaże wiedzę i doświadczenie osób - wskazanych na zał. nr 3 - prowadzących zajęcia minimum trzyletnią praktykę nauczycielska potwierdzona referencjami lub innym dokumentem równoważnym w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy wszystkich części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie potencjałem technicznym i osobą zdolną do wykonania zamówienia - wskazaną na zał. nr 3: - dotyczy części 1 - Wykonawca wykaże że dysponuje jedną osobą, posiadającą wykształcenie wyższe z tytułem magistra, przygotowanie pedagogiczne, oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu socjoterapii lub dokument równoważny do kursu. - dotyczy części 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 13, 15, 17, 19 (każdą część należy traktować oddzielnie) - Wykonawca wykaże że dysponuje jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe z tytułem magistra, przygotowanie pedagogiczne i wykształcenie przedmiotowe zgodne z częścią zamówienia (np. osoba która posiada wykształcenie wyższe chemiczne z przygotowaniem pedagogicznym, może prowadzić zajścia wyrównawcze z chemii oraz/lub koło chemika w przypadku niekolidowania ze sobą zajęć) - dotyczy części 8, 9, 11, 12, 14, 16, 18 (każda część należy traktować oddzielnie) - Wykonawca wykaże że dysponuje jedną osobą, posiadającą wykształcenie wyższe z tytułem magistra, przygotowanie pedagogiczne i wykształcenie przedmiotowe zbliżone do przedmiotu zamówienia danej części.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie potencjałem technicznym i osobą zdolną do wykonania zamówienia - wskazaną na zał. nr 3: - dotyczy części 1 - Wykonawca wykaże że dysponuje jedną osobą, posiadającą wykształcenie wyższe z tytułem magistra, przygotowanie pedagogiczne, oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu socjoterapii lub dokument równoważny do kursu. - dotyczy części 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 13, 15, 17, 19 (każdą część należy traktować oddzielnie) - Wykonawca wykaże że dysponuje jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe z tytułem magistra, przygotowanie pedagogiczne i wykształcenie przedmiotowe zgodne z częścią zamówienia (np. osoba która posiada wykształcenie wyższe chemiczne z przygotowaniem pedagogicznym, może prowadzić zajścia wyrównawcze z chemii oraz/lub koło chemika w przypadku niekolidowania ze sobą zajęć) - dotyczy części 8, 9, 11, 12, 14, 16, 18 (każda część należy traktować oddzielnie) - Wykonawca wykaże że dysponuje jedną osobą, posiadającą wykształcenie wyższe z tytułem magistra, przygotowanie pedagogiczne i wykształcenie przedmiotowe zbliżone do przedmiotu zamówienia danej części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o ich spełnieniu na załączniku nr 2 do SIWZ. Warunek dotyczy wszystkich części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zgodnie z art. 26 ust 2b udowodni, że będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych osób do oddania się do dyspozycji na okres projektu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszym rozdziale: a) Zaistnienie okoliczności leżących po stronie zamawiającego w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi, warunkami atmosferycznymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. b) Na wniosek Wykonawcy możliwa jest zmiana terminu płatności za zrealizowane zajęcia. c) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności dot. terminu realizacji zamówienia. d) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie zmiany uczestników projektu oraz osób prowadzących zajęcia na osoby o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czargim.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Czarnej Białostockiej ul. Bolesława Prusa 1 16- 020 Czarna Białostocka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Czarnej Białostockiej ul. Bolesława Prusa 1 16- 020 Czarna Białostocka w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nasza droga do sukcesu finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.