eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Pełnienie funkcji szkolnych organizatorów rozwoju edukacji (SORE) uczestniczących w projekcie pn. Doskonali pedagodzy drogą do sukcesu dzieci i młodzieży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Częstochowa: Pełnienie funkcji szkolnych organizatorów rozwoju edukacji (SORE) uczestniczących w projekcie pn. Doskonali pedagodzy drogą do sukcesu dzieci i młodzieży
Numer ogłoszenia: 278423 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-czestochowski.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji szkolnych organizatorów rozwoju edukacji (SORE) uczestniczących w projekcie pn. Doskonali pedagodzy drogą do sukcesu dzieci i młodzieży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnych organizatorów rozwoju edukacji (SORE) w 38 placówkach edukacyjnych (szkołach/przedszkolach) uczestniczących w projekcie Doskonali pedagodzy drogą do sukcesu dzieci i młodzieży współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.5 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadaniem SORE jest wspieranie Dyrektora i nauczycieli szkół /przedszkoli w przygotowaniu i realizacji dwu rocznych planów wspomagania ( jeden w roku szkolnym 2013/2014 , drugi w roku szkolnym 2014/2015) zbudowanych na podstawie wybranych przez placówkę dwu różnych ofert doskonalenia przygotowanych w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół, w tym w ramach każdej oferty: a) nawiązania współpracy z dyrektorem przedszkola/szkoły oraz z radą pedagogiczną przedszkola/szkoły, b) diagnozy potrzeb rady pedagogicznej w zakresie doskonalenia zawodowego, opracowanie narzędzi diagnostycznych, c) opracowanie wespół z radą pedagogiczną i dyrektorem przedszkola/szkoły Rocznych Planów Wspomagania (RPW), po 2 na każdą placówkę d) wybór tematów ofert doskonalenia, które będą realizowane w ramach RPW, e) opracowanie sprawozdania z realizacji i wdrożenia RPW, zapoznanie dyrektora i rady pedagogicznej z ww. sprawozdaniem, f) opracowanie harmonogramu szkoleń dla przedszkola/szkoły, g) bieżące wsparcie dyrektora i członków rady pedagogicznej w doskonaleniu warsztatu pracy, h) organizowanie i prowadzenie warsztatów diagnostyczno-rozwojowych, spotkań grupowych i indywidualnych dla rady pedagogicznej, i) organizacja spotkań i konferencji z udziałem ekspertów, j) organizacja konsultacji grupowych prowadzonych przez dwóch ekspertów zewnętrznych, k) diagnoza potrzeb przedszkola/szkoły w zakresie wyboru tematu sieci wsparcia, l) monitoring uczestników i prawidłowej realizacji form wsparcia, m) bieżące monitorowanie ilości uczestniczących w projekcie nauczycieli, w miarę potrzeby przeprowadzanie rekrutacji uzupełniających, n) koordynowanie wszelkich działań związanych z zewnętrznym wsparciem szkoły w zakresie doskonalenia zawodowego, o) prowadzenie wymaganej dokumentacji, w tym: scenariusze warsztatów i konsultacji, protokoły wywiadów z dyrektorem przedszkola/szkoły i nauczycielami (rada pedagogiczna), kwestionariusze diagnostyczne, protokoły z spotkań z radą pedagogiczną, notatki z konsultacji indywidualnych, ankiety ewaluacji i raport ze szkoleń rad pedagogicznych, harmonogramy realizacji RPW, karta pracy/dokumentacja realizacji zadań w projekcie p) utrzymywanie kontaktu osobistego, telefoniczego i e-mailowego z biurem projektu, konsultacje z asystentem projektu i koordynatorem projektu, q) współpraca z koordynatorem sieci, r) systematyczna obecność w przedszkolu/szkole wg opracowanego harmonogramu i wypracowania miesięcznej ilości godzin 84 godz/m-c s) przekazywanie na bieżąco koordynatorowi projektu informacji o ewentualnych nieprawidłowościach i problemach przy realizacji projektu. t) prowadzenie ewidencji godzin i zadań realizowanych w projekcie. u) uczestnictwo w konferencjach, szkoleniach zorganizowanych na potrzeby projektu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - Wykaże, że będzie dysponował, dla każdej z ofert częściowych odpowiednio wykwalifikowanym personelem, tzn. co najmniej 1 osobą dla każdej części zamówienia, która posiada niżej opisane kwalifikacje: Wykształcenie: posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym Doświadczenie zawodowe: a) posiadającą doświadczenie w różnych formach pracy prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli (np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo itp.) b) posiadającą doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji pracy zespołem np. szkolnym zespołem przedmiotowym, zadaniowym itp., kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów c) posiadającą doświadczenie w pracy: minimum 3 lata doświadczenia pracy nauczyciela d) realizacja usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej Przy realizacji przedmiotu zamówienia niezbędna będzie biegła znajomość obsługi programów z pakietu Microsoft Office/Open Office. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego Wykazu osób stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; -Oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; - Oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), - pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki i zakres zmian: - zmiana ilości miesięcy i godzin, - zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku opóźnienia terminu finansowego zakończenia projektu, wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia do czasu zakończenia realizacji projektu. Zmiana terminu umowy nie może powodować zwiększenia wartości stawek wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 2 projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Sobieskiego 9, Częstochowa, pokój nr 229 lub elektroniczną: peryga@czestochowa.powiat.pl ; przetargi@czestochowa.powiat.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, pokój nr 3 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Doskonali pedagodzy drogą do sukcesu dzieci i młodzieży współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.5 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Pełnienie funkcji SORE dla 10 placówek oświatowych (szkół/przedszkoli) z terenu powiatu częstochowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji SORE dla 10 placówek oświatowych (szkół/przedszkoli) z terenu powiatu częstochowskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Pełnienie funkcji SORE dla 10 placówek oświatowych (szkół/przedszkoli) z terenu powiatu częstochowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji SORE dla 10 placówek oświatowych (szkół/przedszkoli) z terenu powiatu częstochowskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.