eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Kołacz w 2009 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Połczyn-Zdrój: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Kołacz w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 27841 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Połczyn , ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662230, faks 094 3662230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/polczyn

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Kołacz w 2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Kołacz w 2009 roku obejmujące pozyskanie drewna, zrywkę drewna, hodowlę lasu, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową lasu, zagospodarowanie turystyczne.77200000-2 75251120-7.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie pobierał wadium w wysokości 2000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają taki obowiązek, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 9.1.1 Wymagania dodatkowe wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat pozyskali minimum 3000 m3 drewna. Wykonanie usług należy potwierdzić referencjami lub protokółami odbioru robót . wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat wykonali usługi z zakresu leśnictwa o łącznej wartości minimum 200 000 zł. Wykonanie usług należy potwierdzić referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót. Wykonawcy powinni dysponować co najmniej następującymi maszynami i urządzeniami: -dwa ciągniki, w tym jeden o mocy minimum 80 KM z wciągarką do zrywki lub urządzeniem zrywkowym. - jedna wykaszarka lub wycinarka spalinowa - dwie pilarki spalinowe - jedna przyczepa ciągnikowa 9.1.4 Ocena spełniania wcześniej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca powyższe warunki spełnił. 9.1.5 Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9.1.6 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części zamówienia W przypadku złożenia większej ilości ofert wszystkie zostaną odrzucone. 9.1.7 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w konsorcjum. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 9.1.7.1 Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców, 9.1.7.2 w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego , każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 1-9 ustawy, 9.1.7.3 Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - określającego dokładnie jego zakres, 9.1.7.4 wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, 9.1.7.5 wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 9.1.7.6 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1 Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 10.1.1 wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku, 10.1.2 kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru, 10.1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.1.4 oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 10.1.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.1.6 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.1.7 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.1.8 oświadczenie, że wskazane osoby, które będą wykonywać zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, 10.1.9 wykaz wykonywanych usług z zakresu leśnictwa lub ogrodnictwa w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane właściwie 10.1.10 informacja o wolnych środkach na koncie lub zdolności kredytowej: - minimum 10 000 zł 10.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10 ppkt 1.5 do 1.7, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Wszystkie strony oferty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem z datą i czytelnym podpisem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie, spowoduje wezwanie do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane w postępowaniu są jawne od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż termin składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/polczyn/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Połczyn ul. 15 Grudnia 12 78-320 Połczyn Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat biurowca Nadleśnictwa Połczyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.