Ogłoszenie z dnia 2013-07-16
Gdynia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na reklamę internetową w ramach promocji projektu: Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia.
Numer ogłoszenia: 278404 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. , ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 627 40 36, faks 058 6274578.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Port morski.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na reklamę internetową w ramach promocji projektu: Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest reklama banerowa w portalach internetowych dotycząca projektu pn: Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. 2.Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zamówienia częściowe: 1)Kampania reklamowa w serwisie o zasięgu ogólnopolskim - minimalna ilość odsłon w kampanii : 1 000 000 2)Kampania reklamowa w serwisie o zasięgu lokalnym - minimalna ilość odsłon w kampanii : 1 400 000 3)Kampania reklamowa w serwisie o zasięgu branżowym - minimalna ilość odsłon w kampanii : 1 000 000.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie figurują w Krajowym Rejestrze Długów. 2.Spełnienie warunku określonego w ust. 1., pkt. 4) i 5) ustali Zamawiający, po sprawdzeniu w/w wykazu i rejestru, wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
wypełniony formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oferta pisemna pod rygorem nieważności, sporządzona według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany niniejszej Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, w formie obustronnie podpisanego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.port.gdynia.pl/pl/przetargi/aktualne-przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zarządu ZMPG S.A. Dział Zarządzania Projektami Unijnymi
81-337 Gdynia ul. Rotterdamska 9 pok 113 I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zarządu ZMPG S.A. Dział Zarządzania Projektami Unijnymi 81-337 Gdynia ul. Rotterdamska 9 pok 113 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej - Umowa o dofinansowanie nr POIS.07.02.00-00-018/11-00, w ramach działania 7.2. Rozwój Transportu Morskiego, priorytetu VII Transport Przyjazny Środowisku, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, zawarta została w Warszawie w dniu 12.07.2012 r. http://www.cupt.gov.pl/index.php?id=1226 http://pois.transport.gov.pl/pl/realizacje/p45.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kampania reklamowa w serwisie Internetowym o zasięgu ogólnopolskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimum dwukrotna emisja pakietu reklamy banerowej w odstępie min. 3 miesięcy pomiędzy emisjami. Ostatnia emisja powinna być w grudniu 2014r. Portal o charakterze informacyjno publicystycznym - dotyczący spraw gospodarczych, ekonomicznych, finansowych, prawnych, inwestycyjnych z wyłączeniem dominującej treści o charakterze sensacyjnym, erotycznym, plotkarskim. Zasięg (liczba unikalnych użytkowników/miesięcznie): powyżej 2 mln użytkowników Miejsce reklamy: strona główna, obszar widoczny bez przewijania w standardowej przeglądarce na monitorze o rozdzielczości pionowej obrazu 768px Wielkość banera reklamowego: szerokość banera - min. 200px, wysokość banera - min. 100px; Okres realizacji kampanii: sierpień 2013 - grudzień 2014 Minimalna ilość odsłon reklamy w kampanii: 1 000 000 Targetowanie: brak Pożądana grupa docelowa odbiorców: 18-60 lat Wykonawca po wykonaniu zlecenia dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji usługi zawierający statystyki: min. Ilość odsłon reklamy, ilość kliknięć w ujęciu dziennym oraz całego okresu kampanii. Wykonawca wykona w porozumieniu ze Zamawiający i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu baner reklamowy będący przedmiotem emisji najpóźniej na 2 tygodnie przed planowana emisją banera. Celem I części kampanii jest poinformowanie jak największej ilości osób na obszarze całego kraju o projekcie będącym przedmiotem niniejszej kampanii oraz o jego dofinansowaniu przez UE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kampania reklamowa w serwisie Internetowym o zasięgu lokalnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimum dwukrotna emisja pakietu reklamy banerowej w odstępie min 3 miesięcy pomiędzy emisjami. Ostatnia emisja powinna być w grudniu 2014r. Serwis poruszający w przeważającej ilości tematy lokalne obszarów Gdyni, Sopotu i Gdańska: Portal o charakterze informacyjno-publicystycznym, dotyczący spraw gospodarczych, ekonomicznych, finansowych, prawnych, inwestycyjnych z wyłączeniem dominującej treści o charakterze sensacyjnym, erotycznym, plotkarskim, Zasięg (liczba unikalnych użytkowników/miesięcznie) : powyżej 150 000 użytkowników Miejsce reklamy: strona główna serwisu, obszar widoczny bez przewijania w standardowej przeglądarce na monitorze o rozdzielczości pionowej obrazu 768px Wielkość banera reklamowego: szerokość banera - min. 200px, wysokość banera - min. 100px; Okres realizacji kampanii: sierpień 2013 - grudzień 2014 Minimalna ilość odsłon reklamy w kampanii: 1 400 000 Targetowanie: brak Wykonawca po wykonaniu zlecenia dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji usługi zawierający statystyki: min. Ilość odsłon reklamy, ilość kliknięć w ujęciu dziennym oraz całego okresu kampanii. Wykonawca wykona w porozumieniu ze Zamawiający i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu baner reklamowy będący przedmiotem emisji najpóźniej na 2 tygodnie przed planowana emisją banera. Celem II części kampanii jest poinformowanie jak największej ilości osób na obszarze lokalnym (w okolicach inwestycji), zainteresowanych tematami lokalnymi trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) o projekcie będącym przedmiotem niniejszej kampanii oraz o jego dofinansowaniu przez UE..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kampania reklamowa w serwisie Internetowym o charakterze branżowym - branże: gospodarka morska, transport.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimum dwukrotna emisja pakietu reklamy banerowej w odstępie min. 3 miesięcy pomiędzy emisjami. Ostatnia emisja powinna być w grudniu 2014r. Portal o charakterze branżowym - branże: gospodarka morska, transport - bez płatnego ograniczenia dostępu do treści (w żadnej części portalu); Zasięg (liczba unikalnych użytkowników/miesięcznie ): powyżej 10 000 użytkowników Miejsce reklamy: strona główna serwisu, obszar widoczny bez przewijania w standardowej przeglądarce na monitorze o rozdzielczości pionowej obrazu 768px Wielkość banera reklamowego: szerokość banera - min. 200px, wysokość banera - min. 100px; Okres realizacji kampanii: sierpień 2013 - grudzień 2014 Minimalna ilość odsłon reklamy w kampanii: 1 000 000 Targetowanie: brak Wykonawca po wykonaniu zlecenia dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji usługi zawierający statystyki: min. Ilość odsłon reklamy, ilość kliknięć w ujęciu dziennym oraz całego okresu kampanii. Wykonawca wykona w porozumieniu ze Zamawiający i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu baner reklamowy będący przedmiotem emisji najpóźniej na 2 tygodnie przed planowana emisją banera. Celem III części kampanii jest poinformowanie jak największej ilości osób związanych zawodowo lub zainteresowanych tematyką branży - gospodarka morska, transport - o projekcie będącym przedmiotem niniejszej kampanii oraz o jego dofinansowaniu przez UE..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.