eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Zadanie nr 1 - Budowa we wsi Laszczki (ul.Jeżynowa, Leszczynowa i Szybowcowa), Podolszyn Nowy (ul.Długa), Jaworowa (ul.Błękitna), Falenty Nowe (ul.Rzemieślnicza) i Rybie (ul. Malinowa) przyłączy kanalizacyjnych na odcinkach od granic posesji do studzienek na ich terenie. Zadanie nr 2 - Budowa sieci wodociągowej w drodze dojazdowej (boczna od ul.Miklaszewskiego) we wsi Dawidy Bankowe Zadanie nr 3 - Budowa sieci wodociągowej (z przyłączami) w Alei Krakowskiej w miejscowości Sękocin Nowy. Zadanie nr 4 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ul. Malinowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-20

Raszyn: Zadanie nr 1 - Budowa we wsi Laszczki (ul.Jeżynowa, Leszczynowa i Szybowcowa), Podolszyn Nowy (ul.Długa), Jaworowa (ul.Błękitna), Falenty Nowe (ul.Rzemieślnicza) i Rybie (ul. Malinowa) przyłączy kanalizacyjnych na odcinkach od granic posesji do studzienek na ich terenie. Zadanie nr 2 - Budowa sieci wodociągowej w drodze dojazdowej (boczna od ul.Miklaszewskiego) we wsi Dawidy Bankowe Zadanie nr 3 - Budowa sieci wodociągowej (z przyłączami) w Alei Krakowskiej w miejscowości Sękocin Nowy. Zadanie nr 4 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ul. Malinowej.
Numer ogłoszenia: 278396 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Budowa we wsi Laszczki (ul.Jeżynowa, Leszczynowa i Szybowcowa), Podolszyn Nowy (ul.Długa), Jaworowa (ul.Błękitna), Falenty Nowe (ul.Rzemieślnicza) i Rybie (ul. Malinowa) przyłączy kanalizacyjnych na odcinkach od granic posesji do studzienek na ich terenie. Zadanie nr 2 - Budowa sieci wodociągowej w drodze dojazdowej (boczna od ul.Miklaszewskiego) we wsi Dawidy Bankowe Zadanie nr 3 - Budowa sieci wodociągowej (z przyłączami) w Alei Krakowskiej w miejscowości Sękocin Nowy. Zadanie nr 4 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ul. Malinowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Budowa we wsi Laszczki (ul.Jeżynowa, Leszczynowa i Szybowcowa), Podolszyn Nowy (ul.Długa), Jaworowa (ul.Błękitna), Falenty Nowe (ul.Rzemieślnicza) i Rybie (ul. Malinowa) przyłączy kanalizacyjnych na odcinkach od granic posesji do studzienek na ich terenie. Zadanie nr 2 - Budowa sieci wodociągowej w drodze dojazdowej (boczna od ul.Miklaszewskiego) we wsi Dawidy Bankowe Zadanie nr 3 - Budowa sieci wodociągowej (z przyłączami) w Alei Krakowskiej w miejscowości Sękocin Nowy, gm. Raszyn. Zadanie nr 4 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ul. Malinowej w miejscowości Rybie, gm. Raszyn. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - budowa we wsi Laszczki (ul.Jeżynowa, Leszczynowa i Szybowcowa), Podolszyn Nowy (ul. Długa), Jaworowa (ul. Błękitna), Falenty Nowe (ul. Rzemieślnicza) i Rybie (ul. Malinowa) przyłączy kanalizacyjnych na odcinkach od granic posesji do studzienek na ich terenie, Inwestycja obejmuje budowę 100 sztuk przyłączy kanalizacyjnych o średnicy fi 160 mm na odcinkach od granicy nieruchomości do studzienki na posesji o łącznej długości 228,70 m. W ramach inwestycji realizowana będzie budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenach prywatnych posesji. Projekt obejmuje odcinki przewodu grawitacyjnego z rur PVC-u (lite) 160 klasy SN8 z wydłużonym kielichem, łączonych na kielichy z uszczelkami gumowymi, od granic ewidencyjnych działek do studzienek rewizyjnych o średnicy 425 mm z PP zlokalizowanych na posesjach. Studzienki należy wyposażyć we właz żeliwny osadzony na rurze teleskopowej. Zagłębienie przyłączy kształtuje się na głębokości od 1,10 m p.p.t do 2,58 m p.p.t. Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 2- Budowa sieci wodociągowej w drodze dojazdowej (boczna od ul. Miklaszewskiego) we wsi Dawidy Bankowe. Inwestycja obejmuje budowę sieci wodociągowej w drodze dojazdowej do posesji dz. ew. nr 100/2, 101/2 i 101/3 (boczna od ul. Miklaszewskiego) we wsi Dawidy Bankowe, nieutwardzonej, będącej prywatną własnością. Projekt przewiduje budowę przewodu wodociągowego z rur PE 110x6,0 o długości L= 67,5 m, zakończonego hydrantem p.poż HP 80 mm (podziemnym). Zagłębienie sieci wynosi od 1,80 m p.p.t do 1,73 m p.p.t. W ramach inwestycji realizowana będzie budowa sieci wodociągowej z rur PE HD fi110x6,6 mm zgrzewanych doczołowo o długości L= 67,5 m. Na sieci przewidziano montaż 1 sztuki hydrantu przeciwpożarowego podziemnego Hp80 oraz 3 kompletnych zasuw żeliwnych kołnierzowych z miękkim uszczelnieniem klina. Budowana sieć wodociągowa włączona będzie do istniejącego wodociągu PVC fi 160 mm w ul. Miklaszewskiego. Do montażu stosować rury wodociągowe PN 10, które posiadają odpowiedni atest higieniczny, ważną aprobatę techniczną i spełniają wymagania PN. Zadanie nr 3 - Budowa sieci wodociągowej (z przyłączami) w Alei Krakowskiej w miejscowości Sękocin Nowy, gm. Raszyn. Inwestycja zlokalizowana jest w Alei Krakowskiej na terenie działek nr Ew. 31/3, 30/7, 30/9, 29/3, 32/3, 33/3, 34/3, 35/1,36/3,37/7,37/9 i 114. Wodociąg jest zaprojektowany na odcinku od ul.6 Sierpnia do posesji Al. Krakowska 107 , w granicach pasa drogowego Drogi Krajowej S-8. W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się wykonanie: Sieci wodociągowej : - przewód wodociągowy z PEHD DN 110 mm - długość 305,5 m - hydranty p-pożarowe podziemne DN 80 mm - 3 szt - zasuwy odcinające DN 150 mm żeliwne kołnierzowe - 2 szt - zasuwa odcinająca DN 100 mm - 1 szt - opaski pełne kołnierzowe dla rur 110 mm z zasuwami DN 50 mm - kpl 7 - średnie zagłębienie przewodu wodociągowego 1,78 m Przewód wodociągowy będzie łączony metodą zgrzewania doczołowego i elektrooporowego. Przyłącza wodociągowe projektuje się z rur PE 100 DN 40x3,7mm. Robót drogowych: Po zakończeniu robót kanalizacyjnych teren należy odtworzyć do stanu pierwotnego, z uwzględnieniem warunków zawartych w decyzji Zarządcy drogi zezwalającej na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym. Zadanie nr 4 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ul. Malinowej w miejscowości Rybie, gm. Raszyn. Inwestycja zlokalizowana jest w ul. Malinowej oraz na terenie działek nr Ew. 1330/2 i 1342 . Kanał będzie odprowadzać ścieki z działek w ulicy do kanału w ul. Zakole. W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się wykonanie: Sieci kanalizacji sanitarnej: - kanału z rur PCV o śr. 200 mm- 143 m - odgałęzienia rur PCV śr. 160 mm- 7 m, (w granicach pasa drogowego - 5 szt) - betonowych studni o śr. 1200 mm- 2 szt. - studni z tworzywa PP o śr. 425 mm - 2 szt - studni z tworzywa PP o śr. 600 mm - 1 szt - średnie zagłębienie kanału 1,75 m Kolektory grawitacyjne projektuje się z rur PVC DN200x5,9mm klasy S ze ścianką litą - jednorodną (bez warstw) o sztywności obwodowej min. 8 kN/m2 dostosowanych do pracy w środowisku ścieków komunalnych Przyłącza kanalizacyjne projektuje się z rur PVC typ S łączonych na uszczelki gumowe, ze ścianką jednorodną litą, o średnicy zewnętrznej 160x4,7mm Uzbrojenie kolektorów grawitacyjnych stanowić będą studnie rewizyjne włazowe z kręgów betonowych DN1200 łączonych na uszczelki, z niecentrycznym wejściem oraz studnie rewizyjne PE DN425 oraz DN 600. Studnie zaopatrzone zostaną we włazy betonowo-żeliwne ciężkie fi600 typu D. Wszystkie przejścia kanałów przez ściany studzienek należy wykonać jako szczelne w stopniu uniemożliwiającym infiltrację wody gruntowej oraz eksfiltrację ścieków. Robót drogowych: Po zakończeniu robót kanalizacyjnych teren należy odtworzyć do stanu pierwotnego, z uwzględnieniem warunków zawartych w decyzji Zarządcy drogi zezwalającej na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określony jest odpowiednio w projektach budowlano-wykonawczych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót także opisie przedmiotu zamówienia dla każdego z poszczególnych zadań. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 36 (trzydzieści sześć) miesięcy gwarancji i min. 36 (trzydzieści sześć) miesięcy rękojmi na przedmiot umowy t.j. na wykonane roboty i wbudowane materiały. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (dot. zadania nr 1)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.31.42-6, 45.23.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) - zadanie nr 1 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - zadanie nr 3 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - zadanie nr 4

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w tym co najmniej: Zadanie nr 1 - 2 (dwóch) robót budowlanych tożsamych w swym zakresie z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda z robót tzn. zamówień polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji deszczowej lub kanalizacyjnej. Zadanie nr 2 - 2 (dwóch) robót budowlanych tożsamych w swym zakresie z przedmiotem zamówienia tzn. zamówień polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji deszczowej lub kanalizacyjnej. Zadanie nr 3 i 4 - 2 (dwóch) robót budowlanych tożsamych w swym zakresie z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) każda z robót tzn. zamówień polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji deszczowej lub kanalizacyjnej. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, dopuszczalne jest posłużenie się tymi samymi zamówieniami dla wykazania spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu w poszczególnych zadaniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) co najmniej 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniącą rolę Kierownika robót) - dot. zadania nr 1,2,3,4. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. nr 83, poz. 578 z późn. zm.). W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, ta sama osoba w danym zadaniu może być wskazana na funkcję podaną w pkt. a).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, który: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. 2) przy wykonywaniu wcześniejszych zamówień publicznych wykazali poważne braki w odniesieniu do spełnienia istotnych wymogów tj. np. niedostarczenie produktu lub niewykonanie zamówienia lub dostarczenie zamówienia ze znaczącymi wadami produktu lub świadczonej usługi, które spowodowały ich niezdatność do użytku zgodnie z przeznaczeniem, lub niewłaściwe zachowanie poddające w poważną wątpliwość wiarygodność Wykonawcy. 3) Zamawiający nie wykluczy Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta Wykonawcy powinna zawierać: a) wypełniony formularz oferty (oryginał) w zakresie zadania nr 1 oraz formularz oferty (oryginał) wraz kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą kalkulacji uproszczonej w zakresie zadania nr 2 i/lub zadania nr 3, i/lub zadania nr 4. b) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona), c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ, d) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia - jeśli dotyczy - wykazu robót budowlanych, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót budowlanych przez Podwykonawców, e) informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja i rękojmia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy w zakresie zadania nr 1. 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku: 1) wprowadzenia do dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót, zmian zakwalifikowanych przez Projektanta sprawującego nadzór autorski na podstawie art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane jako nieistotne odstępstwo od projektu, zmiany są zgodne z zasadami wiedzy technicznej, a roboty, które proponuje się zmienić są objęte projektem budowlanym, 2) konieczności wykonania robót zamiennych polegających na zmianie sposobu wykonania jakiegoś elementu, technologii, lub zmianie cech elementu bez zmiany rodzaju i charakteru robót, a także zmiany celu jaki ma być w ich efekcie osiągnięty tj. nie powodujących rozszerzenia zakresu zamówienia objętego umową, 3) konieczności zaniechania wykonywania części robót, 4) niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót lub w przypadku wystąpienia innych okoliczności dotyczących zmiany terminu określonych w § 2 ust. 3, 5) kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, 6) zmiany, rezygnacji lub wprowadzenia nowego Podwykonawcy, 7) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w zakresie wynagrodzenia za roboty ujęte w umowie, a niewykonane na dzień obowiązywania nowej stawki. 2. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych/zaniechanych - w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1), 2), 3) - ustalona zostanie według następujących zasad: 1) za podstawę kalkulacji przyjęte zostaną ceny jednostkowe z formularza ofertowego, a ilości robót na podstawie sprawdzonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego obmiaru, 2) jeżeli roboty nie występowały w ofercie, a są niezbędne do rozliczenia robót zamiennych/zaniechanych, podstawą kalkulacji będą: - dane wyjściowe do kosztorysowania z formularza ofertowego w zakresie kosztów robocizny, narzutu kosztów pośrednich i zysku, - ceny materiałów i sprzętu nie będą wyższe niż średnie ceny publikowane przez kwartalnik SEKOCENBUD aktualny na czas ich wbudowania i wykorzystania, a dla materiałów specjalistycznych wg faktur zakupu, - nakłady robocizny i nakłady rzeczowe z odpowiednich katalogów (KNR-ów), a dla robót specjalistycznych wg kalkulacji własnej. Warunki zmiany umowy w zakresie zadania nr 2,3,4. 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku: 1. wprowadzenia do dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót, zmian zakwalifikowanych przez Projektanta sprawującego nadzór autorski na podstawie art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane jako nieistotne odstępstwo od projektu, zmiany są zgodne z zasadami wiedzy technicznej, a roboty, które proponuje się zmienić są objęte projektem budowlanym, 2. konieczności wykonania robót zamiennych polegających na zmianie sposobu wykonania jakiegoś elementu, technologii, lub zmianie cech elementu bez zmiany rodzaju i charakteru robót, a także zmiany celu jaki ma być w ich efekcie osiągnięty tj. nie powodujących rozszerzenia zakresu zamówienia objętego umową, 3. konieczności zaniechania wykonywania części robót, 4. niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót lub w przypadku wystąpienia innych okoliczności dotyczących zmiany terminu określonych w § 2 ust. 5 lub 6, 5. kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, 6. zmiany, rezygnacji lub wprowadzenia nowego Podwykonawcy, 7. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w zakresie wynagrodzenia za roboty ujęte w harmonogramie, a niewykonane na dzień obowiązywania nowej stawki. 2. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zaniechanych/zamiennych - w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), 2), 3)- ustalona zostanie według następujących zasad: 1) za podstawę kalkulacji przyjęte zostaną ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego a ilości robót na podstawie sprawdzonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego obmiaru, 2) jeżeli roboty nie występowały w kosztorysie ofertowym a są niezbędne do rozliczenia robót zamiennych, podstawą kalkulacji będą: - dane wyjściowe do kosztorysowania z formularza ofertowego w zakresie kosztów robocizny, materiałów, sprzętu, narzutu kosztów pośrednich i zysku, - ceny materiałów i sprzętu nie będą wyższe niż średnie ceny publikowane przez kwartalnik SEKOCENBUD aktualny na czas ich wbudowania i wykorzystania, a dla materiałów specjalistycznych wg faktur zakupu, - nakłady robocizny i nakłady rzeczowe z odpowiednich katalogów (KNR-ów), a dla robót specjalistycznych wg kalkulacji własnej. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro ) (po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78) ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a, Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Budowa we wsi Laszczki (ul.Jeżynowa, Leszczynowa i Szybowcowa), Podolszyn Nowy (ul.Długa), Jaworowa (ul.Błękitna), Falenty Nowe (ul.Rzemieślnicza) i Rybie (ul. Malinowa) przyłączy kanalizacyjnych na odcinkach od granic posesji do studzienek na ich terenie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - budowa we wsi Laszczki (ul.Jeżynowa, Leszczynowa i Szybowcowa), Podolszyn Nowy (ul. Długa), Jaworowa (ul. Błękitna), Falenty Nowe (ul. Rzemieślnicza) i Rybie (ul. Malinowa) przyłączy kanalizacyjnych na odcinkach od granic posesji do studzienek na ich terenie, Inwestycja obejmuje budowę 100 sztuk przyłączy kanalizacyjnych o średnicy fi 160 mm na odcinkach od granicy nieruchomości do studzienki na posesji o łącznej długości 228,70 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.31.42-6, 45.23.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja i rękojmia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- Budowa sieci wodociągowej w drodze dojazdowej (boczna od ul. Miklaszewskiego) we wsi Dawidy Bankowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje budowę sieci wodociągowej w drodze dojazdowej do posesji dz. ew. nr 100/2, 101/2 i 101/3 (boczna od ul. Miklaszewskiego) we wsi Dawidy Bankowe, nieutwardzonej, będącej prywatną własnością. Projekt przewiduje budowę przewodu wodociągowego z rur PE 110x6,0 o długości L= 67,5 m, zakończonego hydrantem p.poż HP 80 mm (podziemnym). Zagłębienie sieci wynosi od 1,80 m p.p.t do 1,73 m p.p.t..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.31.42-6, 45.23.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja i rękojmia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Budowa sieci wodociągowej (z przyłączami) w Alei Krakowskiej w miejscowości Sękocin Nowy, gm. Raszyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się wykonanie: Sieci wodociągowej : - przewód wodociągowy z PEHD DN 110 mm - długość 305,5 m - hydranty p-pożarowe podziemne DN 80 mm - 3 szt - zasuwy odcinające DN 150 mm żeliwne kołnierzowe - 2 szt - zasuwa odcinająca DN 100 mm - 1 szt - opaski pełne kołnierzowe dla rur 110 mm z zasuwami DN 50 mm - kpl 7 - średnie zagłębienie przewodu wodociągowego 1,78 m Przewód wodociągowy będzie łączony metodą zgrzewania doczołowego i elektrooporowego. Przyłącza wodociągowe projektuje się z rur PE 100 DN 40x3,7mm. Robót drogowych: Po zakończeniu robót kanalizacyjnych teren należy odtworzyć do stanu pierwotnego, z uwzględnieniem warunków zawartych w decyzji Zarządcy drogi zezwalającej na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.31.42-6, 45.23.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja i rękojmia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ul. Malinowej w miejscowości Rybie, gm. Raszyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się wykonanie: Sieci kanalizacji sanitarnej: - kanału z rur PCV o śr. 200 mm- 143 m - odgałęzienia rur PCV śr. 160 mm- 7 m, (w granicach pasa drogowego - 5 szt) - betonowych studni o śr. 1200 mm- 2 szt. - studni z tworzywa PP o śr. 425 mm - 2 szt - studni z tworzywa PP o śr. 600 mm - 1 szt - średnie zagłębienie kanału 1,75 m Kolektory grawitacyjne projektuje się z rur PVC DN200x5,9mm klasy S ze ścianką litą - jednorodną (bez warstw) o sztywności obwodowej min. 8 kN/m2 dostosowanych do pracy w środowisku ścieków komunalnych Przyłącza kanalizacyjne projektuje się z rur PVC typ S łączonych na uszczelki gumowe, ze ścianką jednorodną litą, o średnicy zewnętrznej 160x4,7mm Uzbrojenie kolektorów grawitacyjnych stanowić będą studnie rewizyjne włazowe z kręgów betonowych DN1200 łączonych na uszczelki, z niecentrycznym wejściem oraz studnie rewizyjne PE DN425 oraz DN 600. Studnie zaopatrzone zostaną we włazy betonowo-żeliwne ciężkie fi600 typu D. Wszystkie przejścia kanałów przez ściany studzienek należy wykonać jako szczelne w stopniu uniemożliwiającym infiltrację wody gruntowej oraz eksfiltrację ścieków. Robót drogowych: Po zakończeniu robót kanalizacyjnych teren należy odtworzyć do stanu pierwotnego, z uwzględnieniem warunków zawartych w decyzji Zarządcy drogi zezwalającej na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.31.42-6, 45.23.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja i rękojmia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.