eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup przyłóżkowego aparatu rentgenowskiego dla potrzeb oddziału Neonatologicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-07

Katowice: zakup przyłóżkowego aparatu rentgenowskiego dla potrzeb oddziału Neonatologicznego
Numer ogłoszenia: 278368 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157919 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup przyłóżkowego aparatu rentgenowskiego dla potrzeb oddziału Neonatologicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup przyłóżkowego aparatu rentgenowskiego dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa w ilości 1 szt. Zamówienie obejmuje również: 1. transport urządzenia do miejsca dostawy, 2. montaż i uruchomienie, 3. szkolenie w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania urządzenia, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym 4. uzyskanie dla Zamawiającego niezbędnych zezwoleń na użytkowanie przyłóżkowego aparatu rtg, 5. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, 6. okres gwarancji - 24 miesiące, 7. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, c wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych, e łączna niesprawność urządzenia ( w przypadku awarii ) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych od daty zawarcia umowy, f czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). 8. serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj. a przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, c wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d łączna niesprawność urządzenia ( w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych od daty zawarcia umowy, e czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o wskaźnik inflacji, waloryzacja w okresach 12 miesięcznych, 9. zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAR- MED Sp. z o.o., Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99716,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68989,79

  • Oferta z najniższą ceną: 68989,79 / Oferta z najwyższą ceną: 115884,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.