Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Łódź: Przebudowa rozdzielni elektrycznej NN w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 278368 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi , Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6357723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa rozdzielni elektrycznej NN w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa rozdzielni elektrycznej NN, obejmująca w szczególności: 1.1. Demontaż dotychczasowej i wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej NN zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ z uwzględnieniem następujących zmian: 1.1.1. Przenieść analizę parametrów sieci przed SZR1 - bezpośrednio na linie zasilające (dołożenie jednego analizatora). 1.1.2. W miejsce zaprojektowanych analizatorów sieci ABB ANR 144 i miernika DELTAplus zastosować urządzenia PowerLogic PM850 (łącznie 4 szt.) wraz z bramką PowerLogic EGX400. 1.2. Czynności związane z udostępnieniem pomieszczenia 037 zgodnie z projektem oraz odtworzenie stanu pierwotnego (prace przeprowadzkowe). 1.3. Wykonanie prac budowlanych w pomieszczeniu rozdzielni obejmujących: 1.3.1. Wykonanie remontu podłogi w pomieszczeniu 038 według następującego zakresu: - Odbicie pasa tynku nad podłogą o wysokości 20 cm; - Wykonanie izolacji na odbitym obszarze ze szlamu mineralnego uszczelniającego; - Skucie posadzki w obszarze wejścia do pomieszczenia; - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii PE grubości 0,3 mm z wywinięciem na szlam izolacyjny; - Wykonanie wylewki cementowej grubości około 5 cm; - Uzupełnienie tynku cementowo-wapiennego na ścianach; - Wykonanie posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych o wymiarach 20×20 cm i grubości nie mniejszej niż 12 mm; - Wykonanie cokołu z płytki gresowej o wysokości 10 cm; 1.3.2. Wymontowanie w pomieszczeniu rozdzielni zbędnych drzwi metalowych (2 szt.) oraz jednego okna i wykonanie w ich miejsce ścian konstrukcji lekkiej w klasie odporności ogniowej EI 60 (ścianka z obustronną, podwójną płytą GKF + wełna mineralna). 1.3.3. Zamontowanie drzwi przeciwpożarowych standardu EI 60. 1.3.4. Naprawa tynków ścian i sufitów poprzedzona usunięciem zbędnych warstw powłok malarskich. 1.3.5. Szpachlowanie wyrównujące tynki. 1.3.6. Wykonanie powłok malarskich półmatową, wodorozcieńczalną lateksową farbą akrylową w pomieszczeniu 038 oraz odtworzenie powłok malarskich w naruszonych pomieszczeniach. 1.4. Wykonanie 2 wewnętrznych linii zasilających (WLZ) na trasie: 1.4.1. Rozdzielnia główna - rozdzielnia centrali klimatyzacyjnej 2 piętro. Kabel YDY 5×6 mm2, długość 55 m. 1.4.2. Rozdzielnia główna - rozdzielnia centrali klimatyzacyjnej 1 piętro. Kabel YDY 5×6 mm2, długość 105 m. 1.5. Wyposażenie rozdzielni w autonomiczny system gaszący dwutlenkiem węgla CO2: 1.5.1. Detekcja zagrożenia ma odbywać się przy pomocy autonomicznej rurki wykonanej z polimeru (FireLine). 1.5.2. Kubatura gaszenia 9 m3. 1.5.3. Wyzwolenie gazu przez dysze śniegowe w górnej części szaf rozdzielczych. 1.5.4. Wyzwalanie automatyczne oraz ręczne. 1.5.5. Zapewnienie trzyletniej umowy konserwacyjnej z kwartalnym czasookresem międzyprzeglądowym. 1.6. Podłączenie elementów rozdzielni do systemu zarządzania obiektem (BMS) opartego na aplikacji Gemos 3 obejmujące: 1.6.1. Wykonanie dwóch punktów okablowania strukturalnego kat. 6 na trasie pom. 038 - pom. 4 (długość trasy ok. 75 m) z wykorzystaniem produktów w standardzie CommScopeR SystimaxR SCS GigaSpeedR XL. 1.6.2. Dostawę i montaż kasety kart MLK-RLK do szafy 19-. 1.6.3. Dostawę i montaż 4 (czterech) kart linii meldunkowych MLK wraz z płytkami rozszyć do kasety 19- oraz panelami informacyjnymi LED; 1.6.4. Dostawę i instalację licencji 3-ciej (trzeciej) magistrali GEMOS; 1.6.5. Dostawę i instalację licencji na dodatkowe 100 (sto) procedur GEMOS; 1.6.6. Dostawę, montaż i konfigurację sterownika uzbrajania SCUS - jedna strefa; 1.6.7. Dostawę i montaż dwóch zestawów liniowych czujników zalania; 1.6.8. Dostawę i montaż dwóch zestawów magnetycznych czujników domknięcia; 1.6.9. Rekonfigurację systemu BMS - GEMOS 3 z uwzględnieniem: - Wykonania rzutów graficznych wykonanych instalacji w technologii wektorowej SVG; - Wykonania schematów graficznych wykonanych instalacji w technologii wektorowej SVG; - Konfiguracji sprzętowej zainstalowanych elementów i kart MLK; - Rekonfiguracji eksploatowanego oprogramowania GEMOS3 z uwzględnieniem dostarczonych licencji; - Opracowanie, wdrożenie i przetestowanie procedur postępowania na możliwe scenariusze awarii, według zapotrzebowania Zamawiającego; 1.7. Włączenie drzwi wejściowych do rozdzielni do systemu kontroli dostępu: 1.7.1. Dostawa, montaż i konfiguracja kontrolera TSG-8 systemu KD2000SF firmy Datasec; 1.7.2. Dostawa, montaż i konfiguracja 3 (trzech) kryptograficznych czytników zbliżeniowych Datasec; 1.7.3. Rekonfiguracja systemu KD200SF oraz polis dostępowych. 1.8. Odtworzenie zabezpieczeń przeciwpożarowych EI60 w przepustach kablowych. 1.9. Wyposażenie pomieszczenia w apteczkę - zestaw pierwszej pomocy standardu R0+. 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej całość prac. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia testów rozruchowych wykonanych robót, których zakres zostanie uzgodniony z Wykonawcą w trybie roboczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poza zamieszczeniem w niniejszym ogłoszeniu zawarty jest w SIWZ i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.34.32.10 - Instalowanie sprzętu gaśniczego CO2 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotycznyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, że osoby realizujące prace posiadają uprawnienia z zakresu eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV. 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, że osoba nadzorująca realizacje prac posiada uprawnienia z zakresu eksploatacji i dozoru urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV. 1.2.3. Wykonawca musi wykazać, że posiada co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne przeszkolenie z zakresu instalacji, konfiguracji i administracji systemem GEMOS 3. 1.2.4. Wykonawca musi wykazać, że posiada co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne przeszkolenie z zakresu instalacji, konfiguracji i administracji systemem KD2000SF. 1.2.5. Wykonawca musi wykazać, że posiada co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli ZASTRZEŻONE. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 300.000,00 PLN. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych niżej i w rozdziale IX SIWZ, według formuły spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych w pkt. III.2) ppkt. 1.2 i 1.3: 3.1. Dla pkt 1.2.1 i 1.2.2 - kserokopie uprawnień; 3.2. Dla pkt 1.2.3 i 1.2.4 - kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie wymaganych szkoleń; 3.3. Dla pkt 1.2.5 - kserokopie Poświadczenia bezpieczeństwa osobowego zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie informacji niejawnych; 3.4. Dla pkt 1.3.1 - kserokopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.nbp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy w Łodzi - al. Kościuszki 14, Recepcja, parter - pok. 15..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Dostosowanie pomieszczeń do wymogów ppoż. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz
- Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa istniejącego budynku LKS Borowik w Bachowicach
- Utworzenie nowych 48 miejsc opieki w Żłobku Miejskim w Łęczycy przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 6c
- "Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Imielno"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.