eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-20

Legnica: DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 278304 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych szczegółowo opisanych w załącznikach ofertowych - Pakietach Nr części Numer i nazwa Pakietu 1 Pakiet 1 - STRZYKAWKI RÓŻNE 2 Pakiet 2 - CEWNIKI DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH 3 Pakiet 3- IGŁY TRANSFEROWE DO PODAWANIA LEKÓW 4 Pakiet 4 - WORKI DO DOBOWEJ ZBIÓRKI MOCZU 5 Pakiet 5 - RĘKAWICE CHIRURGICZNE 6 Pakiet 6 - ZAMKNIĘTY SYSTEM POBIERANIA KRWI ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWY 7 Pakiet 7 - FILTRY DO INSUFLATORA 8 Pakiet 8 DRENAŻ CZTEROKOMOROWY ORAZ POJEMNIKI DO TLENOTERAPII 9 Pakiet 9 - FILTRY ANTYBAKTERYJNE DO OBWODÓW ODDECHOWYCH 10 Pakiet 10 - AKCESORIA DO TOALETY PACJENTÓW (Pozycja 1 ) 11 Pakiet 10 - AKCESORIA DO TOALETY PACJENTÓW (Pozycja 2) 12 Pakiet 10 - AKCESORIA DO TOALETY PACJENTÓW (Pozycja 3) 13 Pakiet 10 - AKCESORIA DO TOALETY PACJENTÓW (Pozycja 4) 14 Pakiet 11 - SYSTEM DO BEZPIECZNEGO ROZPUSZCZANIA LEKU 15 Pakiet 12 - DRENY DO DRENAŻU OPŁUCNEJ 16 Pakiet 13 - OSTRZA WYMIENNE 17 Pakiet 14 - KANIULE DO DŁUGOTRWAŁYCH WLEWAŃ DOŻYLNYCH OBWODOWYCH, KRANIKI ODCINAJĄCE, ROZGAŁĘZIACZE (RAMPY) INFUZYJNE 18 Pakiet 15 - ZESTAW TROKARÓW JEDNORAZOWYCH 19 Pakiet 16 - BIELIZNA JEDNORAZOWA OPERACYJNA, OCHRONNA NA SPRZĘT 20 Pakiet 17 - ROZGAŁĘZIACZE (RAMPY) INFUZYJNE 21 Pakiet 18 - KORECZKI BEZIGŁOWE 22 Pakiet 19 - POJEMNIK SZTYWNE DO SYSYTEMU SEP-T-VAC 23 Pakiet 19 - Aparaty do infuzji, przyrządy do pobierania leków 24 Pakiet 20 - LINIE TĘTNICZE 25 Pakiet 21 - ZESTAWY I CZUJNIKI DO POMIARU RZUTU SERCA 26 Pakiet 22 - PRZENOŚNY SYSTEM INFUZYJNY 27 Pakiet 23 - DRENY DO CZYNNEGO DRENAŻU RAN CHIRURGICZNYCH 28 Pakiet 24 - DRENY DO DRENAŻU DRÓG ŻÓŁCIOWYCH TYPU KEHRA 29 Pakiet 25 - CEWNIKI NACZYNIOWE CENTRALNE 30 Pakiet 26 - CEWNIKI UROLOGICZNE TYPU FOLEY 31 Pakiet 27 - CEWNIKI UROLOGICZNE PCV TYPU NELATON , TIEMAN 32 PAKIET 28 - SYSTEMY DO MONITOROWANIA W CHIRURGII TARCZYCY 33 Pakiet 29 - IGŁY BIOPSYJNE DO SZPIKU KOSTNEGO 34 Pakiet 30 - Igły do znieczuleń 35 PAKIET 31 - KLIPSY LIGATUROWE DO ZAMYKANIA NACZYŃ KRWIONOŚNYCH 36 Pakiet 32 - NABOJE DO KLIPSOWNICY CHALLENGER TYP PL575 37 Pakiet 33 - MASKI KRTANIOWE 38 Pakiet 34 MASKI TLENOWE, RURKI MEYO 39 Pakiet 35 - RURKI INTUBACYJNE DLA NOWORODKÓW 40 Pakiet 36 - PROWADNICE 41 Pakiet 37 - ZESTAWY DO GŁOWICY USG 42 Pakiet 38 - Obłożenia do wkłuć centralnych oraz znieczuleń przewodowych i tracheostomii 43 PAKIET 39 - OBŁOŻENIA DO ZABIEGÓW IMPLANTACJI STYMULATORÓW SERCA 44 Pakiet 40 - ZESTAW DO KRANIOTOMII I OBŁOŻENIA STERYLNE 45 Pakiet 41 - ZESTAWY DO ZABIEGÓW UROLOGICZNYCH I CIĘĆ CESARSKICH 46 Pakiet 42- Zestawy obłożeń jednorazowych sterylnych do zabiegów i ortopedii 47 Pakiet 43 - APARATY DO INFUZJI, PRZEDŁUŻACZE DO POMP 48 Pakiet 44 - UKŁADY ODDECHOWE ANESTETYCZNE 49 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 1) 50 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 2) 51 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 3) 52 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 4) 53 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 5) 54 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 6) 55 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 7) 56 Pakiet 46 - Materiały hemostatyczne (Pozycja 1) 57 Pakiet 46 - Materiały hemostatyczne (Pozycja 2) Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na przedmiot zamówienia zgrupowany w poszczególnych Pakietach od 1 do 46 oraz poszczególne pozycje w zakresie Pakietów o numerach: 10, 45 i 46. Łączna ilość części: 57..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.19.90.00 - Odzież medyczna 33.14.16.40 - Dreny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 57.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Oferowane wyroby medyczne, muszą posiadać oznakowanie CE - na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą oświadczenia, iż wszystkie oferowane wyroby medyczne posiadają - odpowiednio wg. ich klasy - aktualne certyfikaty jednostki notyfikowanej i deklaracje zgodności oraz, że wykonawca złoży je Zamawiającemu na jego wezwanie. (przykładowe oświadczenie - Załącznik 5 do siwz) 2. Każdy z oferowanego asortymentu musi spełniać minimalne wymogi określone przez Zamawiającego w załącznikach ofertowych stanowiących integralną część siwz - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą: 1) wydanych/opublikowanych przez wytwórcę oferowanych wyrobów medycznych: ulotek informacyjnych, folderów, kart technicznych, katalogów, etc., w których opisane są cechy, parametry, właściwości, rozmiary, itp. oferowanego przedmiotu zamówienia w kontekście opisu i wymagań zakreślonych przez Zamawiającego - materiały należy opisać numerem Pakietu i pozycji w Pakiecie. Autentyczność złożonych dokumentów przedmiotowych musi być poświadczona przez Wykonawcę poprzez złożenie stosownego oświadczenia załączonego do oferty (przykładowe oświadczenie - Załącznik 6 do siwz) - dotyczy wszystkich Pakietów Nadto, niezależnie od wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, określonych poniżej: 1) W zakresie Pakietu 42 - Pozycja 1 - Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby medyczne (przyrządy) spełniały wymagania norm: PN-EN ISO 8536-4, PN-EN 10993-1, PN-EN 1707 oraz dyrektywy medycznej 93/42/EEC. Na potwierdzenie powyższych wymagań Wykonawcy zobligowani są do złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów potwierdzających ww. wymagania wobec przedmiotowego asortymentu; 2) W zakresie Pakietu 5 pozycja 1 - Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby medyczne były: a) zgodne z wymaganiami normy PN-EN 455 - 1-2 -3 - na potwierdzenie powyższych wymagań Wykonawcy zobligowani są do złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów potwierdzających ww. wymagania wobec przedmiotowego asortymentu b) testowane na zawartość wymywalnych protein zgodnie z PN-EN 455-3 - Zawartość protein - wartość pojedyncza < 50 ?g/g na potwierdzenie zawartości białek należy przedstawić protokół z przeprowadzonego testu przez niezależny ośrodek badawczy na określenie białek met. Lowry oraz analizy aminokwasowej HPLC gdzie wartość średnia dla metody HPLC nie może przekraczać 10?g białek/g rękawiczki. W zakresie Pakietu 5 pozycja 2 Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby medyczne były zgodne z normami PN-EN 455 - 1-2 -3 -na potwierdzenie powyższych wymagań Wykonawcy zobligowani są do złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów potwierdzających ww. wymagania wobec przedmiotowego asortymentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin wykonaywania dostawy - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową jego odpowiednikiem, w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wstrzymania lub wycofania asortymentu decyzją właściwego organu, c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż: a) odpowiednik znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach, co asortyment objęty umową i będzie posiadał cechy nie gorsze niż produkt zastępowany, b) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. a)-c) cena odpowiednika będzie nie wyższa niż cena zastępowanego asortymentu, c) w przypadku wskazanym ust. 1 pkt. d) niższej od ceny zastępowanego asortymentu. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia i zawartości opakowania handlowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z propozycją zmiany doręczyć Zamawiającemu aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności dla nowo proponowanego asortymentu. 5. Umowa może ulec zmianie w przypadku: zmian bądź wprowadzenia cen urzędowych asortymentu objętego przedmiotem umowy także w rozumieniu ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, 6. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 8 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zmiany, o których mowa w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, pok 046, bud. 1 D.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, pok Kancelaria, bud. 1 D.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie należy: 1) realizować prze okres 6 miesięcy od zawarcia umów - dotyczy wszystkich Pakietów z wyłączeniem Pakietu 46, 2) realizować przez okres 20 miesięcy od zawarcia umowy - dotyczy Pakietu 46.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.