eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Dzierżawa fotoradaru

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Sulechów: Dzierżawa fotoradaru
Numer ogłoszenia: 278290 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255920 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa fotoradaru.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Dzierżawa jednego urządzenia fotoradarowego w wersji mobilnej przystosowanego do montażu w dowolnym pojeździe samochodowym bez konieczności dokonywania jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych, adaptacji i homologacji, spełniającego następujące warunki: 1. Zakres pomiarowy od 30 do 240 km/h wraz z możliwością pomiaru na dystansie do 800 metrów. 2. Zakres temperatur pracy od 0°C do +50°C. 3. Urządzenie musi być przystosowane do prowadzenia kontroli prędkości z dowolnego pojazdu samochodowego oraz z pobocza drogi przy zastosowaniu statywu. 4. Urządzenie musi być przystosowane do zasilania z gniazda wtykowego w samochodzie lub być wyposażone we własne niezależne źródło zasilania (czas pracy ciągłej nie krótszy niż 8 godz.). 5. Urządzenie powinien posiadać możliwość odtworzenia na miejscu lub w innym czasie zdjęcia kierowcy / sprawcy zarejestrowanego wykroczenia w ruchu drogowym. 6. Pomiar z rozróżnieniem kierunku ruchu pojazdów (pojazdy odjeżdżające i nadjeżdżające). 7. Rejestracja wykroczenia w postaci zdjęcia cyfrowego z czytelnym numerem rejestracyjnym po-jazdu i wizerunkiem kierowcy. 8. Prezentowanie na zdjęciu (lub na wydruku zdjęcia) informacji identyfikujących wykonany po-miar. 9. Umożliwienie przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera (na stanowisko kompute-rowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem) celem obróbki danych i wydruku zdjęć. 10. Urządzenie musi umożliwiać rejestrację innych wykroczeń w ruchu drogowym, będących w za-kresie uprawnień nadanych Strażom Miejskim/Gminnym. 11. Urządzenie musi posiadać Zatwierdzenie typu wydane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar zgodnie z art. 8a ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz. 2441) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 listopada 2007 r. w sprawie wyma-gań metrologicznych, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych Dz. U. z 2007 r. nr 225 poz. 1663 oraz ważne Świadectwo legalizacji. 1.2 Dzierżawa jednego urządzenia fotoradarowego w wersji stacjonarnej umożliwiającej pomiary z pobocza drogi ze statywu lub z masztu stacjonarnego oraz dzierżawa czterech stacjonarnych masztów fotoradarowych, przy czym urządzenie fotoradarowe musi spełnić następujące wa-runki: 1. Zakres pomiarowy od 30 do 240 km/h; 2. Zakres temperatur pracy od - 10°C do +50°C. 3. Po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej urządzenie musi zarejestrować w pamięci zdjęcie w technice czarno-białej lub kolorowej zawierające informacje nt.: nr zdjęcia, nr urzą-dzenia, zmierzoną prędkość, obowiązujące ograniczenie prędkości, datę i godzinę pomiaru, adres pomiaru , kierunek pomiaru. 4. Urządzenie musi być wyposażony system pamięci pozwalający zarejestrować minimum 30 000 zdjęć bez ingerencji z zewnątrz. 5. Menu oraz instrukcja obsługi musi być w języku polskim. 6. Urządzenie musi umożliwiać wykonywanie rejestracji w dzień i w nocy, oraz w różnych wa-runkach pogodowych. 7. Program do obsługi zarejestrowanego materiału zdjęciowego musi umożliwiać poprawę ich jakości. 8. Urządzenie musi posiadać Zatwierdzenie typu wydane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar zgodnie z art. 8a ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz. 2441) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 listopada 2007 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywa-nych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych Dz. U. z 2007 r. nr 225 poz. 1663 oraz ważne Świadectwo legalizacji. 9. Stacjonarne maszty fotoradarowe muszą być zainstalowane w miejscu wskazanym i uzgod-nionym przez Zamawiającego. Wszystkie formalne czynności wymagane przy instalacji masztu będą wykonane przez Zamawiającego. 1.3 Użyczenie co najmniej trzech komputerów oraz drukarki monochromatycznej laserowej oraz oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć i emisji dokumentacji mandatowej, które musi zapewnić: 1. Konfiguracja oraz oprogramowanie komputerów i drukarki musi zapewnić bezproblemową pracę oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć i emisji dokumentacji man-datowej; 2. program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wyko-rzystanie w postępowaniu mandatowym; 3. program musi posiadać funkcję automatycznego przygotowywania listy zapytań o dane oso-bowe zarejestrowanych pojazdów zintegrowanego z interfejsem wymiany danych SI CEPIK poprzez łącze internetowe; 4. program musi posiadać możliwość przygotowania i nadzorowania korespondencji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania mandatowego w stosunku do wykroczeń zarejestrowanych przez urządzenie fotoradarowe. 5. program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych wykroczeń 6. program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określo-nych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora); 7. program musi dawać możliwość pracy w sieci na dwóch stanowiskach 1.4. Asysta techniczna w ramach której Wykonawca musi zapewnić: 1. udostępnić pojazd służący do transportu urządzenia do rejestracji wykroczeń 2. zagwarantować obecność przedstawiciela Wykonawcy oraz umożliwić obecność przedstawi-ciela Zamawiającego w trakcie procesu rejestracji wykroczeń na drogach. 3. przeprowadzić szkolenia Strażników Miejskich w zakresie obsługi technicznej urządzenia samoczynnie rejestrującego przekraczanie dozwolonej prędkości 4. diagnostykę oraz serwis dzierżawionych urządzeń fotoradarowych i komputerowych w za-kresie technicznych problemów eksploatacyjnych. 5. Harmonogram oraz miejsce kontroli prędkości i rejestracji wykroczeń ustala Komendant Straży Miejskiej w uzgodnieniu z Miejską Komendą Policji w Zielonej Górze. 2. Kontrola prędkości przy użyciu urządzeń fotoradarowych będzie odbywała się zgodnie z harmo-nogramem, o którym mowa w pkt 1.4. ppkt 5, przy założeniu, że ilość dni pomiarowych będzie wynosiła od 1 do 5 dni w każdym tygodniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo od odstąpienia od tego warunku w uzasadnionych przypadkach. Zaakceptowany przez Wykonawcę harmono-gram będzie przekazany Zamawiającemu każdorazowo do końca miesiąca. 3. Z tytułu realizacji określonego w § 1 przedmiotu umowy Wykonawcy przysługiwać będzie zry-czałtowane wynagrodzenie miesięczne określone w ofercie wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10 - Usługi monitorowania ruchu 31.62.30.00 - 31.62.30.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METER Jan Radziwłłowicz, ul. Armii Lidowej 8, 65-245 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245901,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 292800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 292800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 329400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.