eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Wykonanie ulicy Iwaszkiewicza cz. I (0 - 0+195) i cz.II (0 - 0+210) z kanalizacją deszczową w Tomaszowie Lubelskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Tomaszów Lubelski: Wykonanie ulicy Iwaszkiewicza cz. I (0 - 0+195) i cz.II (0 - 0+210) z kanalizacją deszczową w Tomaszowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 27828 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, fax 084 664 22 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ulicy Iwaszkiewicza cz. I (0 - 0+195) i cz.II (0 - 0+210) z kanalizacją deszczową w Tomaszowie Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budowę ulicy Iwaszkiewica cz. I (0÷0+195) i II (0- 0+210) z kanalizacją deszczową w ul. Iwaszkiewicza cz. II w Tomaszowie Lubelskim. Roboty budowlane zostały określone w projekcie budowlanym pn. Projekt Budowlany na budowę ulicy Iwaszkiewicza cz. I i Iwaszkiewicza cz. II w Tomaszowie Lubelskim klasy D - drogi wewnętrzne Nr 111819L , obejmującym : 1. ul. Iwaszkiewicza cz. I : a) roboty przygotowawcze pomiarowe i związane z regulacją pionową 7 szt studzienek podziemnych, b) roboty rozbiórkowe - rozebranie krawężników - 48 mb, - rozebranie nawierzchni z mas min.-bit. gr. 8 cm i podbudowy z betonu gr. 15 cm - 66,1 m2, c) roboty ziemne wykonywane wg. tabeli robót ziemnych i przedmiarów dołączonych do projektu, d) ustawienie krawężników o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 426 mb, e) podbudowa wykonana przez profilowanie i zagęszczenie podłoża w gruncie kat. II-IV, wykonanie warstwy odsączającej z zagęszczeniem mechanicznym o gr. 15 cm oraz wykonanie podbudowy betonowej z betonu B-10 gr. 20 cm - 1144,15 m2, f) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumocznych asfaltowych - warstwa wiążąca grubości 5 cm - 1144,15 m2, - warstwa ścieralna grubości 4 cm - 1228,45 m2, g) oznakowanie drogi znakami pionowymi zakazu, nakazu, ostrzegawczymi i informacyjnymi o pow. ponad 0,3 m2 wg. projektu oznakowania - 12 szt, h) oznakowanie poziome jezdni farba chlorokauczukową wg projektu - 12 m2, i) roboty wykończeniowe wg tabeli i przedmiarów. 2. ul. Iwaszkiewicza cz. II : a) roboty przygotowawcze pomiarowe i związane z regulacją pionową 8 szt studzienek podziemnych, b) roboty rozbiórkowe - rozebranie krawężników betonowych - 48 mb, c) roboty ziemne wykonywane wg. tabeli robót ziemnych i przedmiarów dołączonych do projektu, d) ustawienie krawężników o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 434,5 mb, e) podbudowa wykonana przez profilowanie i zagęszczenie podłoża w gruncie kat. II-IV, wykonanie warstwy odsączającej z zagęszczeniem mechanicznym o gr. 15 cm oraz wykonanie podbudowy betonowej z betonu B-10 gr. 20 cm - 942,5 m2, f) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumocznych asfaltowych - warstwa wiążąca grubości 5 cm - 942,5 m2, - warstwa ścieralna grubości 4 cm - 1083,8 m2, g) oznakowanie drogi znakami pionowymi zakazu, nakazu, ostrzegawczymi i informacyjnymi o pow. ponad 0,3 m2 wg. projektu oznakowania - 13 szt, h) oznakowanie poziome jezdni farba chlorokauczukową wg projektu - 12 m2, i) roboty wykończeniowe wg tabeli i przedmiarów. 3. Kanalizacja deszczowa w ul. Iwaszkiewicza cz. II - kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - 15 m, - kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm - 24 m, - studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfinu - 4 szt, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm o gł. 3m - 2 szt, i innych robót objętych w projekcie technicznym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 10 000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych, tj : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, c) wpłacą wadium w wysokości 10.000 zł. /słownie: dziesięć tysięcy złotych PLN/ na rzecz Zamawiającego do dnia 11.03.2008r. do godz. 11.00. d) wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zadania w zakresie budowy o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami, których dotyczy postępowanie tj. ok. 1000 m2 nawierzchni drogi z mieszanek meneralno-bitumicznych asfaltowych każde i dołączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. e) zapoznają się z treścią SIWZ, umową oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń, f) posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości 100.000 zł lub zdolność kredytową na poziomie 100.000 złotych, 2. Spełnienie warunków określonych w pkt.5.1. SIWZ zostanie sprawdzone i ocenione w oparciu o dokumenty wymienione w SIWZ pkt. 6 poprzez stwierdzenie na zasadzie : spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o spełnieniu wymogu art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (Zał. Nr 3 do SIWZ), c) potwierdzenie wpłacenia wadium, d) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót stanowiące załączniki nr 2, opracowany zgodnie z pkt. 12 SIWZ, e) dokumenty potwierdzające uprawnienie pracowników do kierowania robotami budowlanymi drogowymi zgodnie z polskim prawem budowlanym, określonymi w specyfikacji i ksero aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 i odpowiednio art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) w przypadku zatrudnienia podwykonawców - pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z Oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał; i) w przypadku składania ofert przez konsorcjum lider dołącza również - dokumenty oraz zaświadczenia członka konsorcjum wymienione w SIWZ - pkt. 6.1. lit. a, b, e, f, g. - pełnomocnictwo dla osoby/osób do reprezentowania podmiotów w prowadzonym postępowaniu i do zawarcia umowy oraz potwierdzenie, że w przypadku wyboru ich oferty podmioty będą solidarnie odpowiedzialne za realizowany przedmiotu zamówienia, 2. Wymagane dokumenty - zdolność ekonomiczna i finansowa : a) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych min.100.000 zł lub zdolność kredytową wykonawcy na poziomie 100.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Wymagane dokumenty - zdolność techniczna : a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich (5) pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania (załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie, ze wskazaniem robót wymaganych w pkt. 5.1. lit. d SIWZ b) harmonogram rzeczowo - finansowy opracowany przez Wykonawcę w oparciu o działy przedmiaru robót i miesiące realizacji zadania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57 , 22-600 Tomaszów Lubelski, Sekretariat Burmistrza, pokój nr 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.