eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wykonanie usługi polegającej na renowacji rowów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Zamość

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Zamość: Wykonanie usługi polegającej na renowacji rowów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Zamość
Numer ogłoszenia: 278244 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , ul. Promienna 4, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 6386639, faks 84 6386639.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na renowacji rowów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Zamość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje : a) odtworzenie rowów wykonywane mechanicznie z transportem urobku ( nadmiar ziemi do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie ) b) ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków i poszycia c) plantowanie skarp i dna wykopów d) ścinka zawyżonych i uzupełnienie zaniżonych poboczy e) plantowanie skarp i korony nasypów ( zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną ) oraz wywiezienie nadmiaru gruntu 2.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie . 3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy). 5. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia 6. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 10 tys. zł. na jedno zdarzenie 7. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia. 8. W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. Zadanie nr 1 Obwód Drogowy Biłgoraj Odtworzenie rowów wykonywane mechanicznie (łącznie z wyprofilowaniem skarp) w gruntach kat.III śr. głębokość kopania 50 cm wraz ze ścinką zawyżonych i uzupełnieniem zaniżonych poboczy o śr. szerokości 1,5 m i śr. grub. 0,15 m z odwozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru urobku samochodami samowyładowczymi - lokalizacja odcinków do realizacji (z pominięciem zjazdów) wg poniższego zestawienia 1) Droga wojewódzka nr 835 od km 86+545 do km 115+850 - odcinkami o łącznej długości 2,845 km . od km 86+545 do km 86+630 strona lewa , długość 0,085 km od km 110+800 do km 111+200 strona lewa , długość 0,400 km od km 110+890 do km 111+250 strona prawa , długość 0,360 km od km 114+850 do km 115+850 strona lewa , długość 1,000 km od km 114+850 do km 115+850 strona prawa , długość 1,000 km 2) Droga wojewódzka nr 863 od km 23+960 do km 25+150 - odcinkami o łącznej długości 1,062 km . od km 23+960 do km 25+150 strona lewa , długość 1,062 km Zadanie nr 2 Obwód Drogowy Józefów Odtworzenie rowów wykonywane mechanicznie (łącznie z wyprofilowaniem skarp) w gruntach kat.III śr. głębokość kopania 50 cm wraz ze ścinką zawyżonych i uzupełnieniem zaniżonych poboczy o śr. szerokości 1,5 m i śr. grub. 0,15 m z odwozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru urobku samochodami samowyładowczymi - lokalizacja odcinków do realizacji (z pominięciem zjazdów) wg poniższego zestawienia 1) Droga wojewódzka nr 849 od km 32+750 do km 55+900 - odcinkami o łącznej długości 1,540 km od km 32+750 do km 33+000 strona lewa , długość 0,250 km od km 55+450 do km 55+900 strona prawa , długość 0,450 km od km 55+450 do km 55+900 strona lewa , długość 0,450 km od km 33+870 do km 34+010 strona lewa , długość 0,140 km od km 36+160 do km 36+410 strona lewa , długość 0,250 km 2) Droga wojewódzka Nr 853 od km 4+600 do km 13+250 - odcinkami o łącznej długości 1,390 km . od km 4+600 do km 4+850 strona lewa , długość 0,250 km od km 5+000 do km 5+290 strona lewa , długość 0,290 km od km 5+000 do km 5+200 strona prawa , długość 0,200 km od km 5+600 do km 5+700 strona lewa , długość 0,100 km od km 12+600 do km 13+250 strona prawa , długość 0,550 km 3) Droga wojewódzka Nr 863 od km 47+730 do km 56+670 - odcinkami o łącznej długości 1,430 km . od km 47+730 do km 48+100 strona lewa , długość 0,330 km od km 52+350 do km 52+650 strona lewa , długość 0,300 km od km 52+700 do km 53+200 strona lewa , długość 0,500 km od km 56+370 do km 56+670 strona lewa , długość 0,300 km Zadanie nr 3 Obwód Drogowy Zamość Odtworzenie rowów wykonywane mechanicznie (łącznie z wyprofilowaniem skarp) w gruntach kat.III śr. głębokość kopania 50 cm wraz ze ścinką zawyżonych i uzupełnieniem zaniżonych poboczy o śr. szerokości 1,5 m i śr. grub. 0,15 m z odwozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru urobku samochodami samowyładowczymi - lokalizacja odcinków do realizacji (z pominięciem zjazdów) wg poniższego zestawienia 1) Droga wojewódzka nr 837 od km 52+400 do km 63+400 - odcinkami o łącznej długości 1,020 km od km 52+400 do km 52+730 strona prawa , długość 0,330 km od km 52+400 do km 52+500 strona lewa , długość 0,100 km od km 53+650 do km 53+900 strona prawa , długość 0,250 km od km 56+330 do km 56+470 strona prawa, długość 0,140 km od km 62+400 do km 62+500 strona prawa , długość 0,100 km od km 63+300 do km 62+400 strona prawa , długość 0,100 km 2) Droga wojewódzka nr 843 od km 31+450 do km 37+970 - odcinkami o łącznej długości 2,010 km . od km 31+450 do km 31+550 strona lewa , długość 0,100 km od km 31+600 do km 32+150 strona prawa , długość 0,550 km od km 31+600 do km 32+200 strona lewa , długość 0,600 km od km 35+080 do km 35+670 strona lewa , długość 0,590 km od km 37+800 do km 37+970 strona prawa , długość 0,170 km 3) Droga wojewódzka nr 848 od km 15+500 do km 27+100 - odcinkami o łącznej długości 2,830 km . od km 15+500 do km 15+600 strona prawa , długość 0,100 km od km 15+850 do km 16+300 strona prawa , długość 0,450 km od km 16+500 do km 16+900 strona prawa , długość 0,400 km od km 20+340 do km 20+550 strona lewa , długość 0,210 km od km 25+200 do km 25+700 strona lewa , długość 0,500 km od km 25+130 do km 25+700 strona prawa , długość 0,570 km od km 26+500 do km 27+100 strona prawa , długość 0,600 km Wartość zamówienia: zadanie nr 1 Obwód Drogowy w Biłgoraju - 31 256,00 zł netto, zadanie nr 2 Obwód Drogowy w Józefowie - 34 880,00 zł netto, zadanie nr 3 Obwód Drogowy w Zamościu - 46 880,00 zł netto..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.30.00 - Mechaniczne usługi inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 - 900,00 zł - dla zadania nr 2 - 900,00 zł - dla zadania nr 3 - 900,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)Gwarancjach bankowych; 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku Zachodnim WBK S.A. 4 Oddział w Lublinie nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. Ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym w oparciu o załącznik Wykaz potencjału technicznego . Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (wraz z podstawą dysponowania) stosownie do oferowanego zakresu zamówienia jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej: Nazwa i typ jednostki sprzętowej Zadanie nr 1 Obwód Drogowy w Biłgoraju Koparka podsiębierna szt.1 Samochód samowyładowczy min. 10 Mg szt. 1 Zadanie nr 2 Obwód Drogowy w Józefowie Koparka podsiębierna szt.1 Samochód samowyładowczy min. 10 Mg szt.1 Zadanie nr 3 Obwód Drogowy w Zamościu Koparka podsiębierna szt.1 Samochód samowyładowczy min. 10 Mg szt.1 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów - Zamawiający żąda dołączenia do oferty, w szczególności, pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11) UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.(Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11). 4. Zgodnie z § 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231), jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać: dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1)zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie 2)zmianach podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3)rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4)zmianie terminu zakończenia wykonania usługi w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych, obfitych opadów deszczu uniemożliwiających wykonywanie usługi zgodnie ze Specyfikacją Techniczną. 5) zmianach osobowych w przypadku, gdy z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) nastąpiła lub powinna nastąpić zmiana osób kluczowych dla realizacji Umowy np. koordynatora prac, itp. oraz osób reprezentujących strony; 6)zmianach redakcyjnych Umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmiany dotyczące wskazania stron. 3.Strony zgodnie postanawiają, że wymienione w ust. 2 niniejszego paragrafu przypadki dopuszczające zmianę Umowy nie stanowią zobowiązania Stron do dokonania takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Promienna 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Promienna 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (84) 638 6639 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl . Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna . 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1) W sprawach technicznych - Pan Janusz Seń 2) W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Pan Zbigniew Chwiejczak UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem na nr (84) 638 6639 lub pocztą elektroniczną na adres: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.