Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Ostróda: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie kursu kadrowo-księgowego dla 16 osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 278202 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 646-42-92, faks 0-89 646-29-56.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie kursu kadrowo-księgowego dla 16 osób bezrobotnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoleniem skierowane jest do 16 osób bezrobotnych, które posiadają wykształcenie co najmniej średnie. Zajęcia muszą odbywać się w Ostródzie. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 500 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenie musi zawierać m.in. następujące moduły szkoleniowe: - 8 godz. - integracja i motywacja uczestników szkolenia, - 8 godz. - nauka technik poszukiwania pracy, - 20 godz. - nauka autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku z elementami wizażu, - 20 godz. - zarządzanie stresem i czasem, - 40 godz. - podstawowy kurs obsługi komputera, - pozostałe 404 godziny dydaktyczne muszą zostać rozpisane, zgodnie z wyborem Wykonawcy, na moduły szkoleniowe, które umożliwią osiągnięcie zakładanych celów szkolenia. Celem kursu jest przygotowanie jego absolwentów do wykonywania zawodu pracownika kadrowo-księgowego na poziomie przedsiębiorstwa, małej i średniej firmy lub w biurze rachunkowym, tj. m.in. nabycie wiedzy i umiejętności: obsługi programu płatnik, zastosowania informatyki w pracach biurowych, z zakresu ewidencjonowania zdarzeń gospodarczych, sporządzania zestawień obrotów i sald, rachunków zysków i strat, bilansu, ustalania wyniku finansowego i zamknięcia ksiąg, prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, kosztów produkcji, majątku trwałego, zapasów, świadczeń socjalnych, naliczania płac, rozliczania z ZUS i podatków dochodowych, rekrutacji i selekcji, zwalniania i przyjmowania pracownika, prawa pracy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 14.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, czyli posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, czyli dysponują: - salą wykładową do przeprowadzenia zajęć, - pracownią wyposażoną w 16 stanowisk komputerowych, - co najmniej jednym doradcą zawodowym lub psychologiem, - co najmniej jednym trenerem z zakresu wizażu, - co najmniej jednym instruktorem nauki obsługi komputera, - co najmniej jednym instruktorem nauki programu płatnik, - co najmniej jeden wykładowcą - trenerem rachunkowości, księgowości, zagadnień finansowych, - co najmniej jeden wykładowcą - trenerem z zagadnień prawa pracy i pracy działu kadr 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, czyli posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na okres nie krótszy niż do dnia 31 stycznia 2010 r. w wysokości nie niżej niż oferowana cena za szkolenie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń w zakresie kryterium spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. Nr 69 poz. 415 z 2008 r. z późn. zm). 3. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, aktualnych dokumentów (dyplomy, zaświadczenia o odbyciu szkoleń, itp.) stwierdzających kwalifikacje zawodowego niezbędne do prowadzenia zajęć teoretycznych bądź praktycznych w zakresie przedmiotu zamówienia; 4. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, aktualnej umowy współpracy w zakresie użyczenia bazy do zajęć praktycznych w przypadku wynajmu bazy lub złożenia oświadczenia o posiadaniu bazy własnej. 5. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres nie krótszy niż do dnia 31 stycznia 2009 r. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 i art. 24 Ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 35
- 2 - Program szkolenia - 32
- 3 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 15
- 4 - Lokalizacja szkolenia, warunki lokalowe, sprzęt i materiały dydaktyczne, wyposażenie techniczno-dydaktyczne, jakie zapewnia instytucja szkolenio - 14
- 5 - Certyfikaty jakości usług i sposób dokumentacji przebiegu szkolenia - 4
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.ostroda.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
14-100 Ostróda ul. Mickiewicza 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Mickiewicza 32 pok.103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Usługa kompleksowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu w Ostródzie S. A.
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.