Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Lubicz: Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego i doradztwo techniczne dla zadań realizowanych przez Gminę Lubicz
Numer ogłoszenia: 278171 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lubicz , ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6782128, fax. 056 6782122.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego i doradztwo techniczne dla zadań realizowanych przez Gminę Lubicz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług inspektora nadzoru, doradztwo techniczne i kosztorysowanie dla inwestycji przygotowywanych i wykonywanych przez Referat Promocji i Rozwoju Urzędu Gminy Lubicz w branżach: sanitarno-ciepłowniczej, drogowej oraz elektrycznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z punktem 6 SIWZ czyli: wypełniony formularz oferty- zał. nr 1 do SIWZ; oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- Zał. nr 2 do SIWZ; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- Zał. nr 3 do SIWZ; potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane- zał. nr 4 do SIWZ; oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie- zał. nr 5 do SIWZ; polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- zał. nr 6 do SIWZ; oświadczenie, że w okresie ostatnich3 lat przed wszczęciem postępowania wykonawca nie wyrządził szkody- zał. nr 7 do SIWZ; zaakceptowany i podpisany wzór umowy- zał. nr 8 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny
Referat Promocji i Rozwoju- budynek B pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny pokój nr 9- biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług inspektora nadzoru, doradztwo techniczne i kosztorysowanie w branży ciepłowniczej i sanitarnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług inspektora nadzoru, doradztwo techniczne i kosztorysowanie w branży ciepłowniczej i sanitarnej dla inwestycji prowadzonych przez Referat Promocji i Rozwoju Urzędu Gminy Lubicz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług inspektora nadzoru, doradztwo techniczne i kosztorysowanie w branży elektrycznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług inspektora nadzoru, doradztwo techniczne i kosztorysowanie w branży elektrycznej dla inwestycji prowadzonych przez Referat Promocji i Rozwoju Urzędu Gminy Lubicz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług inspektora nadzoru, doradztwo techniczne i kosztorysowanie w branży drogowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług inspektora nadzoru, doradztwo techniczne i kosztorysowanie w branży drogowej dla inwestycji prowadzonych przez Referat Promocji i Rozwoju Urzędu Gminy Lubicz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.