eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby kotłowni olejowej dla Zespołu Szkół Leśnych im. Romana Gesinga w Zagnańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Zagnańsk: Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby kotłowni olejowej dla Zespołu Szkół Leśnych im. Romana Gesinga w Zagnańsku
Numer ogłoszenia: 278167 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Leśnych im. Romana Gesinga w Zagnańsku , ul. Spacerowa 4, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3001141, 3001514, fax. 0-41 3001075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsl-zagnansk.go.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby kotłowni olejowej dla Zespołu Szkół Leśnych im. Romana Gesinga w Zagnańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej 180.000 litrów (ostateczna ilość zależna od temperatur zewnętrznych w sezonie grzewczym) o niżej wymienionych parametrach: - gęstość w temperaturze 15oC max. 860 kg/m3; - wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg; - temperatura płynięcia min. -25oC; - temperatura zapłonu min. 56oC; - pozostałość po spopieleniu max. 0,01%(m/m); - zawartość siarki max. 0,20%(m/m); - zawartość wody max. 200 mg/kg; - całkowita zawartość zanieczyszczeń max. 24 mg/kg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00 - 23.12.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w części I niniejszej specyfikacji może ubiegać się wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień na potwierdzenie, czego Zamawiający wymaga: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi; 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na potwierdzenie, czego Zamawiający wymaga: - dokumentu potwierdzającego parametry jakościowe oferowanego oleju opałowego, wystawionego przez producenta. - wykazu wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem nazwy odbiorcy, przedmiotu zamówienia, wartości, terminu realizacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; - wykazu środków transportu przeznaczonych do wykonania zamówienia wyposażonych w pompę do przepompowywania oleju oraz liczydło wydawanych ilości; 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na potwierdzenie czego Zamawiający wymaga: - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u; 4. Wyrazi zgodę na wymagany 30 dniowy termin płatności faktur za dostarczony olej opałowy. 5. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 - 10 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Spełnia wszystkie inne warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. IV. Sposób przygotowania oferty. 1. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferta powinna znajdować się w zamkniętej i odpowiednio zabezpieczonej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego. Na kopercie winna być umieszczona dokładna nazwa i adres składającego ofertę z wyraźnie wyartykułowaną adnotacją: NIE OTWIERAĆ - OFERTA PRZETARGOWA NA DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO 3. Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto jednego litra oleju opałowego obowiązującego w dniu przetargu. Cena ofertowa winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym koszty dostawy oraz ewentualne marże, upusty itp. 4. Ofertę należy napisać w języku polskim, w sposób trwały. Oferta powinna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, uprawnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. W przypadku spółki cywilnej ofertę powinni podpisać wszyscy udziałowcy wymienieni w umowie spółki lub upoważniony przez nich przedstawiciel. Wszystkie miejsca, w których składający ofertę naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 5. Strony oferty winny być kolejno ponumerowane. Załączniki do oferty stanowią jej integralną część i powinny być czytelnie oznaczone. 6. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o zamiarze wprowadzenia zmiany lub o wycofaniu oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale III niniejszej SIWZ przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie kserokopii musi być dokonane na każdej stronie kserokopii w przypadku dokumentów wielostronicowych. 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) formularz oferty sporządzony zgodnie z SIWZ.; b) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych. c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzać aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna obowiązuje załączenie umowy spółki oraz wpisu do rejestru działalności gospodarczej każdego ze wspólników wy-stawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załączenie umowy regulującej współpracę oraz pełnomocnictwo do reprezentacji w postępowaniu i do zawarcia umowy dotyczy także podmiotów występujących wspólnie (konsorcja); d) aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) aktualny dokument potwierdzający progowe parametry jakościowe (min/max) oferowanego oleju opałowego, wystawiony przez producenta; h) oświadczenie z mocy art. 36 ust. 4 ustawy w sprawie podwykonawców. i) wykaz środków transportu przeznaczonych do wykonania zamówienia, wyposażonych w pompę do przepompowywania dostarczonego oleju opałowego oraz liczydło wydawanych ilości; j) wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, z podaniem nazwy odbiorcy, przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, terminu realizacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wymagany wzór stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ); 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 ppkt. c),e),f), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego upadłości ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, w których mowa w pkt. 2 oraz w pkt. 1 ppkt. g) zastępuje się je dokumentem zawierającym złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Brak jakiegokolwiek z ww dokumentów lub oświadczeń spowoduje wykluczenie wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsl-zagnansk.go.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Leśnych w Zagnańsku ul. Spacerowa 4, 26-050 Zagnańsk, tel. 0 41 300 11 41, fax: 0 41 300 10 75.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Zespół Szkół Leśnych w Zagnańsku ul. Spacerowa 4, 26-050 Zagnańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.