eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych, filetów rybnych i mleka modyfikowanego dla dzieci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Lubin: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych, filetów rybnych i mleka modyfikowanego dla dzieci
Numer ogłoszenia: 278067 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie , ul. Bema 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, fax. 076 8401716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych, filetów rybnych i mleka modyfikowanego dla dzieci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęte jest roczne, szacunkowe zapotrzebowanie w zakresie artykułów spożywczych, filetów rybnych i mleka modyfikowanego dla dzieci.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.13.10 - Pasztety 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.33.14.70 - Kukurydza słodka 15.61.33.80 - Płatki owsiane 15.87.12.50 - Musztarda .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki : a)Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu: -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu : -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i Załącznikiem Nr 2 do oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. 2. Zasady oceny spełnienia warunków w przypadku złożenia oferty wspólnej. Warunki opisane w pkt. 1a i 1b winien spełnić każdy z podmiotów osobno. 3. Oferty składane przez Wykonawców występujących wspólnie. a)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. c)Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz.605 )..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do oferty, b)oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do oferty, c)wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty, d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. f)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. g)wypełniony Załącznik Nr 4 do oferty - Podwykonawcy - tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlubin.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Bema 6, Dział Zamówień Publicznych, pok. 206..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Bema 6, pok. 201..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mleka modyfikowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie: mleka modyfikowanego początkowego i następnego dla dzieci, mleka modyfikowanego dla wcześniaków i kleiku ryżowego (4 pozycje).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Woda mineralna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie wody mineralnej gazowanej i niegazowanej (3 pozycje).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Filety rybne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie filetów rybnych z morszczuka - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły spożywcze sypkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie: mąki, kaszy, ryżu, cukru, soli i płatków owsianych (10 pozycji).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.22.00-3, 15.61.31.00-9, 15.61.40.00-5, 15.83.12.00-4, 15.87.24.00-5, 15.61.33.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Makaron.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie makaronu nitki i makaronu świderki (2 pozycje).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Jajka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie: jajek (1 pozycja).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kawa, kakao, herbata oraz inne art. spozywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie: kawy zbożowej, kakao, kawy naturalnej, kawy rozpuszczalnej, herbaty granulowanej, herbaty expresowej, śmietanki do kawy ( 7 pozycji ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.10.00-1, 15.84.10.00-5, 15.86.30.00-5, 15.86.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kisiel, galaretka, przyprawy, przetwory oraz inne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe, roczne zapotrzebowanie w zakresie: kisielu, galaretki, przypraw, syropu wieloowocowego, miodu naturalnego, dżemu owocowego dzemu owocowego, musztardy, żurku, przyprawy w płynie, soku bananowo - owocowego, octu, chrzanu, oleju rzepakowego, kukurydzy konserwowej, groszku konserwowego, fasoli szparagowej, fasoli i grochu suchego, pasztetu drobiowego (32 pozycje).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.13.10-1, 15.32.10.00-4, 15.33.11.30-7, 15.33.14.25-2, 15.33.14.62-3, 15.33.14.64-7, 15.33.14.70-2, 15.33.22.00-6, 15.33.22.40-8, 15.41.11.00-3, 15.83.15.00-7, 15.83.16.00-8, 15.87.10.00-4, 15.87.12.50-1, 15.87.20.00-1, 15.87.21.00-2, 15.89.00.00-3, 15.83.15.00-7, 15.89.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.