eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horodło › Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Horodle podległego Gminie Horodło w roku szkolnym 2012-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Horodło: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Horodle podległego Gminie Horodło w roku szkolnym 2012-2013
Numer ogłoszenia: 277992 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Horodle , ul. Piłsudskiego 58, 22-523 Horodło, woj. lubelskie, tel. 84 6515331, faks 84 6515331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Horodle podległego Gminie Horodło w roku szkolnym 2012-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na przewozie uczniów w ramach kursów regularnych do Zespołu Szkól w Horodle w okresie od 03.09.2012 r. do 28.06.2013 r. 3.2.Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV: 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą. Kod CPV: 60000000-8 Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów). 3.3. Zakres zamówienia obejmuje przewóz uczniów na niżej wymienionych trasach: a) Trasa I- Szpikołosy - 1 uczeń; Kolonia Kobło-6 uczniów; Kobło -5 uczniów; Ciołki- 1 uczeń; Hrebenne 34 uczniów. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni przewóz do szkół 47 uczniów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 b) Trasa II- Ubrodowice- 2 uczniów; Liski- 6 uczniów; Kopyłów- 49 uczniów, Poraj - 20 uczniów. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni przewóz do szkół 77 uczniów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 c) Trasa III- Cegielnia- 2 uczniów; Matcze- 45 uczniów; Bereźnica- 29 uczniów. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni przewóz do szkół 76 uczniów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 d) Trasa IV- Łuszków- 16 uczniów; Janki- 20 uczniów. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni przewóz do szkół 36 uczniów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 3.4 Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych w roku szk. 2012/2013, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). 3.5 Pod pojęciem przewóz uczniów do szkół należy rozumieć dowóz uczniów z miejsc zamieszkania do szkoły przed rozpoczęciem zajęć i odwóz uczniów ze szkół do miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć. 3.6 Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych. 3.7 Oferent zobowiązany jest podać kalkulację kosztów miesięcznego dowozu jednego ucznia z danej miejscowości i z powrotem, obejmującej wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia . 3.8 Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie objętych realizacją usługi może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 3.9 W czasie dowozu uczniów do szkół ze względu na ich bezpieczeństwo wsiadanie i wysiadanie odbywa się wyłącznie na wskazanych przez Zamawiającego przystankach, z tym, że przystankiem końcowym w przypadku dowozów i początkowym w przypadku odwozów jest przystanek znajdujący się najbliżej szkoły lub pod szkołą. 3.10 Ilość przystanków uzależniona jest od liczby i miejsca zamieszkania dzieci w danej miejscowości. 3.11 Rano dzieci nie mogą być zabierane z przystanku w swojej miejscowości wcześniej niż o godz. 07.00. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły najpóźniej o godz. 7.45. Przewidywane godziny odwozów zostały określone w załączniku nr 1 3.12 Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, w szczególności: a) zmiany w ilości dowożonych uczniów (zmniejszenie lub zwiększenie liczby przewożonych uczniów z poszczególnych miejscowości); b) zmiany w godzinach odjazdów autobusów ustalone w porozumieniu z dyrektorem szkoły. O ww. zmianach Zamawiający powiadomi pisemnie lub telefonicznie Wykonawcę w terminie 3 dni przed ich wprowadzeniem. 3.13 W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 3.14 Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków. 1) W celu zapewnienia bezpieczeństwa w czasie przewozów do szkół Wykonawca umożliwi opiekunowi pełnienie opieki nad uczniami w autobusach przewożących dzieci 2) Pracownicy Zamawiającego sprawujący opiekę są wyposażeni w identyfikatory pozwalające zawsze i w łatwy sposób zidentyfikować osobę sprawującą opiekę. Identyfikator powinien zawierać co najmniej: imię i nazwisko osoby opiekuna, pełnioną funkcję: -Opiekun dzieci w drodze do szkoły- oraz nazwę Wykonawcy. 3.15 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia, na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zadania przekazał Zamawiającemu szczegółowy harmonogram przewozów zawierający dokładne godziny przyjazdów/ odjazdów z poszczególnych przystanków. 3.16 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach w sposób zapewniający każdemu uczniowi miejsce siedzące. 3.17 Pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winne gwarantować bezpieczeństwo przewożonym uczniom zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres zamówienia. 3.18 Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w przypadku awarii autobusu na trasie przejazdu zapewnił autobus zastępczy na własny koszt najpóźniej w ciągu 30 minut od czasu zaistnienia awarii. Ze względu na specyfikę usług rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo mimo określenia go przez zamawiającego z należytą starannością. Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 § 1 pkt 6 Ustawy Pzp. do 30% wartości zamówienia podstawowego, o którym mowa w punkcie 3 SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia-, tj. związanych z usługą dowozu dzieci.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz jednocześnie Wykonawca udokumentuje, że posiada licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą -spełnia- nie spełnia- warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winni spełniać wszyscy Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz jednocześnie udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na przewozie uczniów do szkół przez minimum jeden rok szkolny wraz z podaniem daty jej wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje) - wykaz zrealizowanych usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający nie wymaga, aby wykazana usługa przewozu uczniów do szkół realizowana była łącznie z opieką ze strony oferenta.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz jeżeli wykaże odpowiednią ilość sprawnego taboru samochodowego, dopuszczonego do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanego właściwie do charakteru przewozu, tj. co najmniej czterema pojazdami wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz jednocześnie gdy Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wystąpienia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.horodlo.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Horodle ul. Piłsudskiego 58, 22-523 Horodło.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Horodle ul. Piłsudskiego 58, 22-523 Horodło sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.