To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-16
Jakubów: Przetarg nieograniczony na Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa oczyszczalni ścieków w Jędrzejowie Nowym Gmina Jakubów
Numer ogłoszenia: 277964 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109675 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jakubów, Jakubów 55, 05-306 Jakubów, woj. mazowieckie, tel. 025 7579190, faks 025 7579190.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa oczyszczalni ścieków w Jędrzejowie Nowym Gmina Jakubów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu w kwocie 465 300,00zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn; Budowa oczyszczalni ścieków w Jędrzejowie Nowym Gmina Jakubów - 465 300,00 zł Słownie: czterysta sześćdziesiąt pięć tysięcy trzysta złotych w walucie polskiej zgodnie z Uchwałą Nr XXIX /172/2013 Rady Gminy Jakubów z dnia 11 czerwca 2013 roku w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu. Realizacja kredytu w następujących transzach I terminach w formie przelewu na rachunek bieżący Gminy Jakubów; I transza - 340 000,00 zł- 15 października 2013 r. II transza - 125 300,00 zł - 16 grudnia 2013 r. Okres kredytowania ustala się na lata 2013 - 2014 1.Oprocentowanie kredytu będzie wg. zmiennej stawki WIBOR 1M (dla jednomiesięcznych depozytów bankowych), ustalanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy , skorygowaną o stałą (w okresie obowiązywania umowy) marżę banku. Przy ustalaniu stopy procentowej w stosunku rocznym przyjmuje się jako bazę 365 dni. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się w okresach obrachunkowych faktyczną liczbę dni kalendarzowych. 2.W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M - 2,85% ogłoszoną w dniu 10 czerwca 2013r Spłata rat kapitałowych nastąpi w terminie od 17.03.2014 r do 28.11.2014 r Ilość rat kapitałowych - 4 Spłata rat kapitałowych w następujących terminach: 1.do 17.03.2014 r. - 150 300,00 zł 2.do 30.04.2014 r. - 150 000,00 zł 3.do 30.06.2014 r. - 60 000,00 zł 4.do 30.09.2014 r. - 40 000,00 zł 5.do 28.11.2014 r. - 65 000,00 zł Spłata rat odsetkowych od dnia uruchomienia kredytu do końca okresu kredytowania następować będzie w okresach miesięcznych do końca każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Ilość rat odsetkowych - 14 Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów 1.Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIŃSKU MAZOWIECKIM
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIŃSKU MAZOWIECKIM
- Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 6, 05-300 Mińsk Mazowiecki, 05-300 Mińsk Mazowiecki, 05-306 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 479920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 475909,18
Oferta z najniższą ceną: 475909,18 / Oferta z najwyższą ceną: 480633,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI JAKUBÓW
więcej: przetargi JAKUBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na potrzeby Gminy Koluszki
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 350 000,00 zł
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie zadań inwestycyjnych
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 10 000 000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego do wysokości 2.820.000,00 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.