Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: fragmentaryczny remont zabudowy hydrotechnicznej i udrożnienie potoku Ścinawka w km 49+500 - 54+000 wraz z udrożnieniem odcinka ujściowego potoku Sokołowiec w m. Mieroszów - Kowalowa o dł. 200 m - etap I
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, do kontaktów: Marzena Sztuk, ul. Norwida 34, lok. 26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3282559 w. 262, fax 071 3285048, e-mail: zamowienia@rzgw.wroc.pl, www.rzgw.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Karolina Radwan - SIWZ można odebrać po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie zamawiającego (kasa czynna w godz.: 7.30 - 9.30 i 11.00 - 14.00) lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek przesłany faksesm i niezwłocznie potwierdzony pisemnie; ul. Norwida 34, lok. 62, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3282559 w. 462, fax 071 3285048, e-mail: zamowienia@rzgw.wroc.pl, www.rzgw.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: fragmentaryczny remont zabudowy hydrotechnicznej i udrożnienie potoku Ścinawka w km 49+500 - 54+000 wraz z udrożnieniem odcinka ujściowego potoku Sokołowiec w m. Mieroszów - Kowalowa o dł. 200 m - etap I 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: A. Odcinek nr 1 w km 49+500 - 49+740: - rozbiórka uszkodzonych elementów zabudowy regulacyjnej (18,00 m sześc.), - roboty ziemne: wykopy (12,00 m sześc.) i nasypy (10,00 m sześc.), - ubezpieczenie kamienno-betonowe skarpy (75,00 m kw.), - uzupełnienie ubytków kamienia i betonu (3,00 m sześc.). B. Odcinek nr 2 w km 49+740 - 49+970: - rozbiórka uszkodzonych elementów zabudowy regulacyjnej (95,00 m sześc.), - roboty ziemne: wykopy (116,00 m sześc.) i nasypy (40,00 m sześc.), - ubezpieczenie kamienno-betonowe skarpy (83,00 m kw.), - wykonanie murów oporowych (42,00 m sześc.), - uzupełnienie ubytków kamienia i betonu (3,00 m sześc.). C. Odcinek nr 3 w km 49+970 - 50+300: - rozbiórka uszkodzonych elementów zabudowy regulacyjnej (15,00 m sześc.), - roboty ziemne: wykopy (2,50 m sześc.) i nasypy (1,50 m sześc.), - uzupełnienie ubytków kamienia i betonu (3,00 m sześc.). - okładzina muru żelbetowego (20,00 m sześc.) D. Odcinek nr 4 w km 50+300 - 50+700: - rozbiórka uszkodzonych elementów zabudowy regulacyjnej (70,00 m sześc.), - roboty ziemne: wykopy (30,00 m sześc.) i nasypy (15,00 m sześc.), - ubezpieczenie kamienno-betonowe (53,00 m sześc.), - uzupełnienie ubytków kamienia i betonu (3,00 m sześc.), - podbudowa ław fundamentowych murów (31,40 m sześc.), - narzut kamienny w obrębie ławeczek (3,00 m sześc.). E. Odcinek nr 5 w km 50+700 - 52+140: - rozbiórka uszkodzonych elementów zabudowy regulacyjnej (3,00 m sześc.), - roboty ziemne: wykopy (5,00 m sześc.) i nasypy (3,00 m sześc.), - uzupełnienie ubytków kamienia i betonu (5,00 m sześc.), - ubezpieczenie kamienno-betonowe dna (6,00 m sześc.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 01 do SIWZ wraz z "Przedmiarem robót" 2) Dokumentacja projektowa, która znajduje się (do wglądu) w siedzibie zamawiającego we Wrocławiu przy ul. C. K. Norwida 34, pok. 47, w godzinach 7.00 - 14.00. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: potok Ścinawka w km 49+500 - 54+000 i odcinek ujściowy potoku Sokołowiec w m. Mieroszów - Kowalowa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005.
III.1) Wymagane wadium: 4500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr 19 z 09.02.2004 r. poz. 177), którzy przedłożą dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 z dnia 7 kwietnia 2004 r. poz. 645). W tym: 1. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, tj. min.: - spycharka gąsienicowa 100 KM, - koparka gąsienicowa 0,6 m sześc., - ciągnik kołowy 50 KM z przyczepą, - samochód skrzyniowy 10 Mg (2 szt.); 2. wykaz osób i podmiotów, które będą wyznaczone do realizacji przedmiotowego zadania, wraz z dokumentami stwierdzającymi kwalifikacje, tj. min.: - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w zakresie odpowiadającym im, lecz uzyskanymi przed wejściem w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z dnia 24 stycznia poz. 2016 z późn. zm.), - osoba ta winna legitymować się minimum 5-letnim stażem pracy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym o ww. specjalnościach oraz zaświadczeniem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Dz. U. z dnia 24.01.2001 r. rozdz. 1 art. 6 pkt 1 i 2), 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 1,0 mln. zł. Wartość, ilość, należyta staranność i terminy realizacji ww. robót winny być potwierdzone dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru itp.), 4. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, nie mniejszą niż 150 tys. zł, 5. kopia aktualnej polisy OC lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 75 tys. zł - w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniej niż 75 tys. zł - w odniesieniu od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 01.08.2005, cena - 32,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.08.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego (nr pokoju): 31.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.