eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlicze › Zakup ciągnika rolniczego wraz z zamiatarką

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Jedlicze: Zakup ciągnika rolniczego wraz z zamiatarką
Numer ogłoszenia: 277911 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jedlickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Marii Konopnickiej 10, 38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie, tel. 13 435 21 51, faks 13 435 21 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jpgkim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. w której 100% udziałów posiada Gmina Jedlicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika rolniczego wraz z zamiatarką.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup ciągnika rolniczego wraz z zamiatarka uliczną. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2013), sprawny technicznie oraz musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty. 1. Wymagane parametry techniczno-użytkowe - ciągnik rolniczy: - pojemność skokowa silnika od 4000 do 4200 cm3 - silnik diesel z turbem o mocy od 100 do 110 KM. spełniający wymogi EURO III B, - prędkość do 40km/h, - wydajność pompy hydraulicznej min. 50 l/min, - udźwig podnośnika min. 4200 kg. + sterowanie podnośnika z zewnątrz ciągnika, - zaczepy -standard przesuwny typ CBM, - napęd: 4x4, - rewers elektohydrauliczny, - tylny WOM 540/1000, - pojemność zbiornika paliwa min. 150l., - instalacja hamulcowa pneumatyczna, - światło ostrzegawcze, - ogrzewana i wentylowana kabina kierowcy, - dodatkowe miejsce dla pasażera (rejestracja na 2 osoby), - dodatkowe lampy przednie: 2 szt., - dodatkowe lampy tylne: 2 szt. + reflektor na błotniku, - zamontowany przedni TUZ, - lusterka na regulowanych wysięgach, - instrukcja obsługi w języku polskim, - wyciąg ze świadectwa homologacji ciągnika, - ogumienie przód: 13,6 R24, Ogumienie tył: 18,4 R34, - ilość gniazd hydraulicznych zewnętrznych: min. 4 szt., - gwarancja min. 18 miesięcy, - dostawa i przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, użytkowania i serwisu ciągnika, - zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na warunkach podanych w SIWZ (serwis w promieniu 120 km.), - ciągnik powinien posiadać dodatkowe wyposażenie: zaczep dolny, przedni TUZ, przedni WOM, - ciągnik przystosowany do współpracy z następującym osprzętem: zamiatarka, kosiarka bijakowa, pług odśnieżny, piaskarka, przednie urządzenie załadowcze. 2.Wymagane parametry techniczno-użytkowe - zamiatarka uliczna: - zamiatarka ciągniona za ciągnikiem rolniczym zaczepiana na górny zaczep ciągnika; - wychylny dyszel umożliwiający przesunięcie zamiatarki w prawo względem osi ciągnika; - jedna oś dwukołowa; - zamiatarka napędzana przez wałek odbioru mocy z ciągnika; - prędkość zamiatania do 10 km/godz; - zespół czyszczący - dwie szczotki talerzowe boczne; - zespół zasysający - podciśnieniowy system zasysania śmieci prowadzony po czyszczonej powierzchni; - zbiornik na nieczystości min. 2 m3 - unoszony i otwierany hydraulicznie; - zespół hydrauliczny z niezależną pompą hydrauliczną napędzaną od WOM-u; - zespół zraszający - pojemność mim. 200 l., mechaniczna pompa wodna, elektryczne załączanie spryskiwaczy; - sterowanie układem hydraulicznym i elektrycznym za pomocą konsoli umieszczonej w kabinie kierowcy; - szerokość zamiatania od 2000 - 2300 mm.; - układ hamulcowy pneumatyczny + hamulec postojowy; - oświetlenie zamontowane z tyłu maszyny + światła ostrzegawcze; - wydajność czyszczenia min. 12.000 m2 /godz.; - masa własna max 2500 kg bez wody; - opróżnianie zbiornika zmiotek do tyłu; - sygnał dźwiękowy przy opróżnianiu zbiornika zmiotek; - wraz z zamiatarką Wykonawca dostarczy: komplet zapasowych szczotek, koło zapasowe; - gwarancja min. 18 miesięcy, - dostawa i przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, użytkowania i serwisu zamiatarki; - zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego zamiatarki; Zamiatarka musi być przystosowana do współpracy z wyżej opisanym ciągnikiem rolniczym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.37.00.00 - 29.37.00.00 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    fotografie wyżej wymienionego sprzętu tj. ciągnika i zamiatarki

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jpgkim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jedlickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 10, 38-460 Jedlicze, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Jedlickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 10, 38-460 Jedlicze, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.