eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › usługi hotelowo-restauracyjne wraz z wynajmem sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia szkoleń w podziale na 6 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Wrocław: usługi hotelowo-restauracyjne wraz z wynajmem sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia szkoleń w podziale na 6 zadań
Numer ogłoszenia: 277770 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 770 42 20, faks 71 770 42 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi hotelowo-restauracyjne wraz z wynajmem sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia szkoleń w podziale na 6 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi hotelowo-restauracyjne wraz z wynajmem sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia szkoleń w podziale na zadania: Zadanie 1- usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w ramach zadania Rozwój dialogu - Zasady tworzenia zespołów interdyscyplinarnych oraz Realizacja zadań zespołu interdyscyplinarnego dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej Zadanie 2- usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w ramach bloku Praca z osobą starszą - Animacja czasu wolnego podopiecznych przez pracowników DPS dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej Zadanie 3- Usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w ramach bloku Praca socjalna - Środowiskowa praca socjalna- narzędzia i instrumenty pracy ze społecznością lokalna dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej Zadanie 4 - Usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sali szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia seminarium w ramach zadania Rozwój dialogu - Plany działań na 2013 r. dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej Zadanie 5 - Usługa cateringowa wraz z wynajmem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w ramach zadania Rozwój dialogu - Forum Pomocy Społecznej dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej Zadanie 6 - Usługa konferencyjno-cateringowa wraz z wynajmem sali konferencyjnej na potrzeby przeprowadzenia konferencji w ramach zadania Kampania promocyjno-informacyjna dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność nie wymaga posiadania uprawnień do jej prowadzenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d i/lub 2e i/lub 2f do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d i/lub 2e i/lub 2f do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d i/lub 2e i/lub 2f do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d i/lub 2e i/lub 2f do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiany w treści umowy mogą dotyczyć jedynie: a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości uczestników lub rezygnacji z niektórych pozycji zamówienia, w wyniku czego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówień. Zamawiający informuje przy tym, że zmiana (zmniejszenie) liczby uczestników, niektórych pozycji zamówienia nie może przekroczyć 20% liczby uczestników lub liczby/wartości pozycji, których te zmiany dotyczą. b. Zmiany danych teleadresowych Wykonawcy i/lub Zamawiającego; c. Zamiana osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; d. Zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy; e. Zmiany terminu realizacji zamówienia jednakże zmiana nie może przekraczać określonego w SIWZ miesiąca (określonego w rozdziale IV SIWZ) realizacji zamówienia. Zmiana może obejmować tylko dni robocze. f. Inne zmiany korzystne dla Zamawiającego ze względu na realizację zamówienia oraz prowadzonego Projektu Systemowego. Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dops.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu adres: ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław pokój 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu adres: ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław pokój 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu systemowego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w ramach zadania Rozwój dialogu - Zasady tworzenia zespołów interdyscyplinarnych oraz Realizacja zadań zespołu interdyscyplinarnego dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w ramach zadania Rozwój dialogu - Zasady tworzenia zespołów interdyscyplinarnych oraz Realizacja zadań zespołu interdyscyplinarnego dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w ramach bloku Praca z osobą starszą - Animacja czasu wolnego podopiecznych przez pracowników DPS dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w ramach bloku Praca z osobą starszą - Animacja czasu wolnego podopiecznych przez pracowników DPS dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w ramach bloku Praca socjalna - Środowiskowa praca socjalna- narzędzia i instrumenty pracy ze społecznością lokalna dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w ramach bloku Praca socjalna - Środowiskowa praca socjalna- narzędzia i instrumenty pracy ze społecznością lokalna dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sali szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia seminarium w ramach zadania Rozwój dialogu - Plany działań na 2013 r. dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa hotelowo-restauracyjna wraz z wynajmem sali szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia seminarium w ramach zadania Rozwój dialogu - Plany działań na 2013 r. dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługa cateringowa wraz z wynajmem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w ramach zadania Rozwój dialogu - Forum Pomocy Społecznej dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa cateringowa wraz z wynajmem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia w ramach zadania Rozwój dialogu - Forum Pomocy Społecznej dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: usługa konferencyjno-cateringowa wraz z wynajmem sali konferencyjnej na potrzeby przeprowadzenia konferencji w ramach zadania Kampania promocyjno-informacyjna dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konferencyjno-cateringowa wraz z wynajmem sali konferencyjnej na potrzeby przeprowadzenia konferencji w ramach zadania Kampania promocyjno-informacyjna dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.