eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę sprzętu komputerowego - podzespołów komputerowych dla potrzeb Izby Celnej w Krakowie nr 350000-ILGW-253-87/2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Kraków: Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę sprzętu komputerowego - podzespołów komputerowych dla potrzeb Izby Celnej w Krakowie nr 350000-ILGW-253-87/2013.
Numer ogłoszenia: 277738 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Krakowie , Al. Krasińskiego 11 B, 31-111 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6290200, faks 012 4216757.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę sprzętu komputerowego - podzespołów komputerowych dla potrzeb Izby Celnej w Krakowie nr 350000-ILGW-253-87/2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest podzielona na 7 zadań dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego - podzespołów komputerowych, do Izby Celnej w Krakowie, al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków; ZADANIE nr 1 - Dostawa 10 szt. serwerów plików typu NAS, urządzenia powinny posiadać:Obsługiwane dyski-min 2 dyski 3,5/2,5 cala SATA II o pojemności do 4TB każdy,Procesor / Pamięć-min 1200 MHz / min 512 GB RAM,Złącza-eSATA - min 2 szt.,LAN - RJ-45 10/100/1000 Mbps - min 1 szt.,USB 3.0 - min 2 szt. Obsługa trybów pracy dysków-RAID 1, RAID 0, JBOD, Single Disk,Zasilanie-230V AC Współpraca z systemami-Windows XP/Vista/7/8, Windows Server 2003/2008/2012, Dodatkowe usługi-iSCSI target,NFS, Integracja z Microsoft Active Directory w zakresie autoryzacji dostępu użytkowników,Dostęp i administracja poprzez HTTP ZADANIE nr 2 - Dostawa 20 sztuk dysków do serwerów plików typu NAS o następujących minimalnych parametrach:Interfejs-Serial ATA,Pojemność-1000GB,Prędkość obrotowa-7200 obr./min.,Pamięć cache-64 MB,Format szerokości-3,5 cale,Współczynnik MTBF-Min 1000000 godzin ZADANIE nr 3 - Dostawa 10 szt. dysków twardych o następujących minimalnych parametrach:Interfejs-Serial ATA,Pojemność-500GB,Prędkość obrotowa-7200 obr./min.,Pamięć cache-16 MB,Format szerokości-3,5 cale ZADANIE nr 4 - Dostawa 10 szt. monitorów komputerowych o przekątnej min. 20 cali, maksymalnie 22 cali, rozdzielczość minimalna 1440x900 , 1x D-Sub. ZADANIE nr 5 - Dostawa 30 szt. myszek optycznych, przewodowych, liczba przycisków min. 2 szt. z rolką do przewijania, interfejs USB, długość kabla min. 1,5 m. ZADANIE nr 6 - Dostawa 20 szt. klawiatur komputerowych, interfejs USB, długość kabla min. 1,5 m. ZADANIE nr 7 - Dostawa 15 szt. zasilaczy komputerowych ATX min. 2.2, standardzie EPS 12V o mocy min. 500Wz certyfikatem 80PLUS, średnica wentylatorów 120mm, aktywne PFC. Wartość poniżej 130 000,00 euro..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 48.82.30.00-3, 30.23.41.00-9, 30.23.13.00-0, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.72.80-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych odstępuje od żądania wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia dla oferowanego sprzętu certyfikatu CE lub deklaracji zgodności z certyfikatem CE.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany terminów realizacji zamówienia wynikające z działania siły wyższej, zmiany związane ze zmianami przepisów prawa powodujące konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, zmiany związane z ustawową zmianą stawki podatku VAT o wartość wynikającą z tych zmian. Powyższe zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenia niemożliwe do przewidzenia i do pokonania, na które strony nie mają wpływu, a w szczególności: klęski żywiołowe, wojny, mobilizacje, zamknięcie granic, akty prawne organów władzy lub administracji państwowej uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krakow.ic.gov.pl/index.php/ogloszenia/52-zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Krakowie, Al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków, po złożeniu pisemnego wniosku z załączonym potwierdzeniem przelewu opłaty za druk SIWZ (2,60 zł) z powołaniem się na nr sprawy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Izba Celna w Krakowie, Al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków - Dziennik Podawczy w godz. 7.00 - 15.00 lub przesłać na wskazany powyżej adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 10 szt.serwerów plików typu NAS..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia powinny posiadać: Obsługiwane dyski min 2 dyski 3,5/2,5 cala SATA II o pojemności do 4TB każdy Procesor / Pamięć min 1200 MHz / min 512 GB RAM,Złącza-eSATA - min 2 szt., LAN - RJ-45 10/100/1000 Mbps - min 1 szt., USB 3.0 - min 2 szt., Obsługa trybów pracy dysków RAID 1, RAID 0, JBOD, Single Disk, Zasilanie 230V AC,Współpraca z systemami Windows XP/Vista/7/8, Windows Server 2003/2008/2012,Dodatkowe usługi-iSCSI target,NFS,Integracja z Microsoft Active Directory w zakresie autoryzacji dostępu użytkowników, Dostęp i administracja poprzez HTTP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 20 sztuk dysków do serwerów plików typu NAS..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 sztuk dysków do serwerów plików typu NAS o następujących minimalnych parametrach:Interfejs Serial ATA,Pojemność 1000GB,Prędkość obrotowa 7200 obr./min.,Pamięć cache 64 MB,Format szerokości 3,5 cale,Współczynnik MTBF Min 1000000 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 10 szt. dysków twardych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 szt. dysków twardych o następujących minimalnych parametrach: Interfejs Serial ATA,Pojemność 500GB,Prędkość obrotowa 7200 obr./min.,Pamięć cache16 MB,Format szerokości 3,5 cale.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 10 szt. monitorów komputerowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 szt. monitorów komputerowych o przekątnej min. 20 cali, maksymalnie 22 cali, rozdzielczość minimalna 1440x900 , 1x D-Sub..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 30 szt. myszek optycznych, przewodowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 30 szt. myszek optycznych, przewodowych, liczba przycisków min. 2 szt. z rolką do przewijania, interfejs USB, długość kabla min. 1,5 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa 20 szt. klawiatur komputerowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 szt. klawiatur komputerowych, interfejs USB, długość kabla min. 1,5 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.60-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa 15 szt. zasilaczy komputerowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 15 szt. zasilaczy komputerowych ATX min. 2.2, standardzie EPS 12V o mocy min. 500Wz certyfikatem 80PLUS, średnica wentylatorów 120mm, aktywne PFC..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.