eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zamówienie publiczne na usługę sprzątania budynku Hali Sportowej Częstochowa w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Częstochowa: Zamówienie publiczne na usługę sprzątania budynku Hali Sportowej Częstochowa w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 27772 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 481218 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o., Ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 368 82 78, faks 34 368 82 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego 100% udziałów stanowi własność gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie publiczne na usługę sprzątania budynku Hali Sportowej Częstochowa w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia było wykonywanie usług codziennego sprzątania w budynkach Hali Sportowej Częstochowa przy ul. Żużlowej 4, w okresie obwiązywania umowy, w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie i elementy wyposażenia. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) czyszczenie nawierzchni TARAFLEX SPORT EVOLUTION, 2) czyszczenie podłóg (wykładzina PCV, wykładzina dywanowa, parkiet, glazura), 3) czyszczenie parapetów, 4) czyszczenie mebli, 5) czyszczenie powierzchni urządzeń technicznych i sportowych, 6) czyszczenie powierzchni sprzętu biurowego, 7) sprzątanie widowni stacjonarnej (krzesełka plastikowe, fotele VIP, posadzki, ciągi komunikacyjne) wokół areny sportowej, 8) sprzątania rozsuwanych trybun dla publiczności, 9) opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie śmieci do wskazanego przez Zamawiającego kontenera, 10) czyszczenie drzwi i bram w budynku, 11) czyszczenie powierzchni grzejników, 12) usuwanie pajęczyn, 13) mycie i pielęgnacja roślin wewnątrz budynku, 14) pielęgnacja roślin kwiatowych w wazonach i na trawnikach na zewnątrz budynku, 15) czyszczenie balustrad wewnątrz i na zewnątrz budynku, 16) czyszczenie tablic i gablot ogłoszeniowo - reklamowych wewnątrz i na zewnątrz budynku, 17) mycie okien (nie rzadziej niż 1 raz na pół roku, a w razie konieczności częściej), 18) czyszczenie ścian (wykończonych glazurą) i miejscowe mycie ścian pomalowanych (w razie konieczności), 19) czyszczenie WC (muszle sedesowe, deski sedesowe, pisuary) i czyszczenie armatury sanitarnej (baterie umywalkowe i natryskowe), 20) czyszczenie pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, 21) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła, kostek WC, odświeżaczy powietrza, 22) zamiatanie parkingu, 23) zamiatanie schodów zewnętrznych, 24) grabenie i pakowanie liści w worki w okresie jesiennym, 25) usuwanie trawy z krawężników, opasek, chodników, parkingu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 117600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 232806,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.