eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. Część A. Nr sprawyZTBS-ZP-RSM-2012-01/NI/A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Żagań: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. Część A. Nr sprawy: ZTBS-ZP-RSM-2012-01/NI/A
Numer ogłoszenia: 277596 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143807 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z Żaganiu, ul. Miodowa 23, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4782211, faks 068 4782211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo budownictwa społecznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. Część A. Nr sprawy: ZTBS-ZP-RSM-2012-01/NI/A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -Etap I. Część A . 2. Zakres robót budowlanych zadania pn.Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -etap I. Część A, obejmuje: 1) remonty i modernizacje budynków mieszkalnych Gminy Żagań o statusie miejskim oraz będących w zarządzie Wspólnot Mieszkaniowych działających na terenie miasta Żagań w szczególności: zmiany wystroju elewacji, wymiany stolarki, instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, remontów klatek schodowych, wymiany pokrycia dachów. 2) zagospodarowanie terenu - kwartał ograniczony ul. Bracka-Długa-Słowackiego-Keplera w zakresie: przebudowa dróg wewnętrznych, zatoki pojazdowe, plac zabaw, mała architektura, szata roślinna. 3) CPV: 45.26.26.90-4, 45.45.30.00-7, 45.45.41.00-5, 45.26.19.00-3, 45.44.30.00-4, 45.44.21.10-1, 45.32.10.00-3, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.44.21.00-8, 45.23.31.40-2, 45.42.11.30-4, 45.26.29.00-0, 45.26.25.22-6, 45.26.13.00-7, 45.43.10.00-7. 4) Całość zadania podzielona jest na 27 zadań, według właściciela/dysponenta nieruchomości - Partnerów Projektu (Wspólnot Mieszkaniowych i Gminy Żagań o statusie miejskim): Zadanie 1 : BM-01 - Bracka 13-15-17; Zadanie 2 : BM-02 - Rynek 31-32 ; Zadanie 3 : BM-03 - Długa 2-2A-2B; Zadanie 4 : BM-04 - Rynek 14-15-16-17; Zadanie 5 : BM-05 - Warszawska 1-1A; Zadanie 6 : BM-06 - Gimnazjalna 7; Zadanie 7 : BM-07 - Warszawska 16-16A; Zadanie 8 : BM-08 - Plac Słowiański 9; Zadanie 9 : BM-09 - Rynek 13; Zadanie 10 : BM-10 - Rynek 19; Zadanie 11 : BM-11 - Rynek 21; Zadanie 12 : BM-12 - Rynek 25-26; Zadanie 13 : BM-13 - Rynek 27-28-29-30; Zadanie 14 : BM-14 - Rynek 35; Zadanie 15 : BM-15 - Warszawska 6; Zadanie 16 : BM-16 - Warszawska 11-12-13-14-15; Zadanie 17 : BM-17 - Warszawska 18; Zadanie 18 : BM-18 - Plac Klasztorny 5; Zadanie 19 : BM-19 - Keplera 22-23; Zadanie 20 : BM-20 - Rynek 20; Zadanie 21 : BM-21 - Rynek 11; Zadanie 22 : BM-23 - Rynek 12; Zadanie 23 : BM-24 - Rynek 42; Zadanie 24 : BM-25 - Długa 1-1A-1B; Zadanie 25 : BM-26 - Plac klasztorny 6; Zadanie 26 : BM-27 - Gimnazjalna 2; Zadanie 27 : IN-02 - Kwartał ulic Bracka - Długa - Słowackiego - Keplera. Wyżej wymienione obiekty znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej. Informacje o obiektach wpisanych do rejestru zabytków wskazano w części opisującej przedmiot zamówienia wraz z dokumentacja przetargową. 3. Szczegółowe określenie zakresu prac opisują odpowiednio dołączone w Części II Specyfikacji: dokumentacja projektowa, uwagi do zakresu robót, decyzje pozwolenia na budowę oraz decyzje właściwego konserwatora zabytków, informacyjny przedmiar robót, które znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: w http://www.zagantbs.pl (zakładka Przetargi) wraz z ogłoszeniem niniejszego przetargu, Specyfikacją i załącznikami, w formie plików do pobrania. 4. Sposób realizacji zamówienia : 4.1 Wymagany skład Zespołu Nadzoru: Zespół Nadzoru musi być złożony z nie mniej niż trzech osób (w tym Kierownika zespołu), w składzie, co najmniej jak poniżej : 1) Kierownik Zespołu Nadzoru - Inspektor nadzoru robót budowlanych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w tym osoba posiadająca co najmniej 2- letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru (podstawa prawna §24 ust.1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. z 2011r. Nr 165, poz. 987) 2) Inspektor nadzoru robót sanitarnych - min 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności sieci sanitarne, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne, 3) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - min. 1 osoba, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4.2 Wymagania w zakresie co najmniej 2- letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru stawiane są wyłącznie w stosunku do Kierownika Zespołu Nadzoru. W przypadku składu zespołu z więcej niż jedną osobą do nadzoru robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno budowlanej - wymagane jest wyłącznie posiadanie przez te osoby uprawnień budowlanych bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 4.3 Inspektorzy nadzoru muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.4 Szczegółowe wymagania w zakresie doświadczenia Wykonawcy oraz osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia, zawiera rozdział IV Specyfikacji - Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 4.5 Kierownik Zespołu Nadzoru będzie koordynował prace Zespołu Nadzoru i występował jednocześnie jako Inspektor Nadzoru z ramienia Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców w oparciu o dokumenty przetargowe. 4.6 Zakres zadań Inspektorów Nadzoru/Zespołu Nadzoru będzie obejmował, w szczególności : 1) realizację obowiązków wynikających z przepisów art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.) oraz przepisów wykonawczych, 2) nadzorowanie inwestorskie przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, 3) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) nadzorowanie i koordynacja prac wykonywanych przez Wykonawców inwestycji, 5) wszystkie inne pośrednie zadania niezbędne do prawidłowego prowadzenia inwestycji. 4.7. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy zawiera wzór umowy - załącznik nr 1 do Specyfikacji. 5. Realizacja robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia w zakresie pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego, odbywała się będzie na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcami robót. 6. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi nadzoru dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca usługi. 7. Jeżeli Wykonawca usługi nadzoru zamierza cześć zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa z zakresie Kierownika Zespołu Nadzoru. 8. Wykonawca usługi nadzoru będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców. 9. Łączna planowana szacunkowa wartość robót budowlanych wynosi : 3.901.394zł netto, w tym (na poszczególne zadania): 1) BM-01:Bracka 13-15-17 358 838 zł 2) BM-02:Rynek 31-32 125 896 zł 3) BM-03:Długa 2-2A-2B 145 000 zł 4) BM-04:Rynek 14-15-16-17 134 000 zł 5) BM-05:Warszawska 1-1A 48 623 zł 6) BM-06:Gimnazjalna 7 54 806 zł 7) BM-07:Plac klasztorny 6 142 560 zł 8) BM-08:Warszawska 16-16A 42 471 zł 9) BM-09:Plac Słowiański 9 40 661 zł 10) BM-10:Rynek 13 76 258 zł 11) BM-11:Rynek 19 82 464 zł 12) BM-12:Rynek 21 43 864 zł 13) BM-13:Rynek 25-26 236 866 zł 14) BM-14:Rynek 27-28-29-30 270 800 zł 15) BM-15:Rynek 35 105 538 zł 16) BM-16:Warszawska 6 100 000 zł 17) BM-17:Warszawska 11-12-13-14-15 276 000 zł 18) BM-18:Warszawska 18 35 162 zł 19) BM-19:Plac Klasztorny 5 175 425 zł 20) BM-20:Keplera 22-23 130 000 zł 21) BM-21:Rynek 20 80 000 zł 22) BM-22:Rynek 11 136 500 zł 23) BM-23:Rynek 12 221 858 zł 24) BM-24:Rynek 42 74 245 zł 25) BM-25:Długa 1-1A-1B 496 000 zł 26) BM-26:Gimnazjalna 2 99 965 zł 27) IN-02:Kwartał ulic Bracka - Długa - Słowackiego - Keplera 167 593 zł Razem 3 901 394 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1, 71.50.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu - etap I, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, zgodnie z umową zwartą przez Lidera Projektu z Województwem Lubuskim.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inwestycyjno Usługowe Budownictwa LEADER S.C. Ludwik Zweifler, Zenon Pisarski, ul.Osadników Wosjowych 40/7, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97534,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.