eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Skarbowego w Cieszynie przy ul. Kraszewskiego 4 oraz dostawę sprzętu komputerowego do sali obsługi klienta



Ogłoszenie z dnia 2007-05-16

POZYCJA 27758

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Cieszyn: wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Skarbowego w Cieszynie przy ul. Kraszewskiego 4 oraz dostawę sprzętu komputerowego do sali obsługi klienta Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Skarbowy w Cieszynie, do kontaktów: MIROSŁAW BEZUCH, Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8512100, fax 033 8510700, e-mail: us2407@inset.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Skarbowego w Cieszynie przy ul. Kraszewskiego 4 oraz dostawę sprzętu komputerowego do sali obsługi klienta. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Cieszyn, ul. Kraszewskiego 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: część I : wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu Skarbowego w Cieszynie przy ul. Kraszewskiego 4 zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową posiadaną przez Zamawiającego ROBOTY ROZBIÓRKOWE ROBOTY ZABEZPIECZENIOWE ROBOTY ZIEMNE ZWIĄZANE Z OCIEPLENIEM BUDYNKU B WYKONANIE I UZUPEŁNIENIE ŚCIAN KONSTRUKCJE BETONOWE KONSTRUKCJE STALOWE ŚCIANKI DZIAŁOWE IZOLACJE STOLARKA DRZWIOWA PPOŻ STOLARKA DRZWIOWA WEWNĘTRZNA STOLARKA DRZWIOWA PCV WEWNĘTRZNA STOLARKA DRZWIOWA ZEWNĘTRZNA TYNKI I OKŁADZINY WEWNĘTRZNE SUFITY PODWIESZANE. ROBOTY MALARSKIE POSADZKI I PODŁOGI ELEMENTY ŚLUSARSKO-KOWALSKIE DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU B DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU B PONIŻEJ TERENU ROBOTY ZEWNĘTRZNE - WEJŚCIE GŁÓWNE DO BUDYNKU ARANŻACJA PARTERU WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM MEBLI INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE KLIMATYZACJA KANALIZACJA SANITARNA I DESZCZOWA WEWNĘTRZNA INSTALACJA WOD-KAN Stan istniejący obiektu : Budynek A - pow. zabudowy 495,00 m2 pow. użytkowa 1464,34 m2 kubatura 7464,50 m2 Budynek B - pow. zabudowy 323,37 m2 pow. użytkowa 678,90 m2 kubatura 2695,50 m2 część II : dostawa sprzętu komputerowego do sali obsługi klienta : Drukarka laserowa - 15 szt Zestaw komputerowy - 15 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Część I : wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu Skarbowego w Cieszynie przy ul. Kraszewskiego 4 zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową posiadaną przez Zamawiającego ROBOTY ROZBIÓRKOWE ROBOTY ZABEZPIECZENIOWE ROBOTY ZIEMNE ZWIĄZANE Z OCIEPLENIEM BUDYNKU B WYKONANIE I UZUPEŁNIENIE ŚCIAN KONSTRUKCJE BETONOWE KONSTRUKCJE STALOWE ŚCIANKI DZIAŁOWE IZOLACJE STOLARKA DRZWIOWA PPOŻ STOLARKA DRZWIOWA WEWNĘTRZNA STOLARKA DRZWIOWA PCV WEWNĘTRZNA STOLARKA DRZWIOWA ZEWNĘTRZNA TYNKI I OKŁADZINY WEWNĘTRZNE SUFITY PODWIESZANE. ROBOTY MALARSKIE POSADZKI I PODŁOGI ELEMENTY ŚLUSARSKO-KOWALSKIE DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU B DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU B PONIŻEJ TERENU ROBOTY ZEWNĘTRZNE - WEJŚCIE GŁÓWNE DO BUDYNKU ARANŻACJA PARTERU WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM MEBLI INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE KLIMATYZACJA KANALIZACJA SANITARNA I DESZCZOWA WEWNĘTRZNA INSTALACJA WOD-KAN Część II : dostawa sprzętu komputerowego do sali obsługi klienta : Drukarka laserowa - 15 szt Zestaw komputerowy - 15 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 30.000 zł. ( dla I części zamówienia ) 1.500 zł. ( dla II części zamówienia ) Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zostaną przedstawione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którą Zamawiający przekaże Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się tylko ci Wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie stosowny \Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu\ wraz z wymaganymi dokumentami. Wniosek powinien określać do której części zamówienia Wykonawca zamierza przystąpić. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - posiadają prawo do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub wykonają zamówienie przy udziale podwykonawców posiadających ww. prawo. - posiadają ( Wykonawca lub jego pracownicy, oraz ewentualny Podwykonawca lub jego pracownicy ) certyfikaty i uprawnienia na wykonanie przedmiotu zamówienia ( dotyczy I części zamówienia ) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości : minimum 500 000 PLN ( dla I części zamówienia ) minimum 30.000 PLN ( dla II części zamówienia ) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiotowe zamówienie na kwotę : nie mniejszą niż 1.000.000 PLN ( dla I części zamówienia ) Całość robót budowlanych należy wykonać w oparciu o dokumentację projektowo-kosztorysową wykonaną przez Miastoprojekt Cieszyn Sp. z o.o. Stosowane materiały budowlane, urządzenia i wyposażenie nie mogą być gorszej jakości niż przewidziane w dokumentacji projektowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych będzie dokonywana, oddzielnie dla każdej części zamówienia, na podstawie dokumentów wymaganych przy składaniu \Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu\ metodą : spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach. Warunek różnicujący będzie oceniany, oddzielnie dla każdej części zamówienia, pod kątem łącznej wartości ( w złotych ) zrealizowanych należycie w ostatnich pięciu latach, zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia i zrealizowanych na rzecz jednostek administracji publicznej. Wykonawca zostanie wykluczony, oddzielnie z każdej części postępowania, jeżeli chociaż jeden z warunków uczestnictwa w postępowaniu nie zostanie spełniony. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, opatrzone klauzulą, że Wykonawca potwierdza prawdziwość zawartych w nim informacji świadomy odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu karnego - oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, w wysokości : minimum 500 000 PLN ( dla I części zamówienia ) minimum 30.000 PLN ( dla II części zamówienia ) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiotowe zamówienie na kwotę : nie mniejszą niż 1.000.000 PLN ( dla I części zamówienia ) Wykonawca zobowiązany jest do odnawiania aktualnie posiadanej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiotowe zamówienie na kwotę : nie mniejszą niż 1.000.000 PLN na czas trwania realizacji zamówienia - dotyczy I części zamówienia ( Zamawiający wymaga, aby taka polisa lub inny dokument został przedłożony przed podpisaniem umowy ) - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia (dotyczy I części zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru ) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia (dotyczy II części zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru ) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - oświadczenie o samodzielnym wykonaniu przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, lub o wykonaniu zamówienia z udziałem Podwykonawców, - dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę inżynierów budownictwa z aktualnym terminem ważności, w przypadku kierownika budowy dokumenty wymagane zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz nie mniejsze niż 3 letnie doświadczenie na tym stanowisku ( dotyczy I części zamówienia ) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. nr 87, poz. 605 ) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą złożyć dodatkowo następujące dokumenty : - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają oddzielnie oświadczenia, że : - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, opatrzone klauzulą, że Wykonawcy potwierdzają prawdziwość zawartych w nim informacji świadomi odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu karnego - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pozostałe dokumenty muszą być przedstawione przez pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu Skarbowego w Cieszynie przy ul. Kraszewskiego 4 zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową posiadaną przez Zamawiającego. 1) Krótki opis: ROBOTY ROZBIÓRKOWE ROBOTY ZABEZPIECZENIOWE ROBOTY ZIEMNE ZWIĄZANE Z OCIEPLENIEM BUDYNKU B WYKONANIE I UZUPEŁNIENIE ŚCIAN KONSTRUKCJE BETONOWE KONSTRUKCJE STALOWE ŚCIANKI DZIAŁOWE IZOLACJE STOLARKA DRZWIOWA PPOŻ STOLARKA DRZWIOWA WEWNĘTRZNA STOLARKA DRZWIOWA PCV WEWNĘTRZNA STOLARKA DRZWIOWA ZEWNĘTRZNA TYNKI I OKŁADZINY WEWNĘTRZNE SUFITY PODWIESZANE. ROBOTY MALARSKIE POSADZKI I PODŁOGI ELEMENTY ŚLUSARSKO-KOWALSKIE DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU B DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU B PONIŻEJ TERENU ROBOTY ZEWNĘTRZNE - WEJŚCIE GŁÓWNE DO BUDYNKU ARANŻACJA PARTERU WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM MEBLI INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE KLIMATYZACJA KANALIZACJA SANITARNA I DESZCZOWA WEWNĘTRZNA INSTALACJA WOD-KAN. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Stan istniejący obiektu : Budynek A - pow. zabudowy 495,00 m2 pow. użytkowa 1464,34 m2 kubatura 7464,50 m2 Budynek B - pow. zabudowy 323,37 m2 pow. użytkowa 678,90 m2 kubatura 2695,50 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa sprzętu komputerowego do sali obsługi klienta : Drukarka laserowa - 15 szt Zestaw komputerowy - 15 szt. 1) Krótki opis: dostawa sprzętu komputerowego do sali obsługi klienta : Drukarka laserowa - 15 szt Zestaw komputerowy - 15 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa sprzętu komputerowego do sali obsługi klienta : Drukarka laserowa - 15 szt Zestaw komputerowy - 15 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.