eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Godziesze Małe › Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-23

Godziesze Małe: Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych
Numer ogłoszenia: 27758 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12932 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół ZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza, Wolica 113, 62-872 Godziesze Małe, woj. wielkopolskie, tel. 062 7612553, faks 062 7612507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest odbiór, transport i utylizacja niebezpiecznych odpadów medycznych wytwarzanych przez Zleceniodawcę, zgodnie z właściwymi przepisami. CPV 90524000-6 Przeznaczone do utylizacji odpady o szacunkowej rocznej ilości dzielą się na: a. zakaźne odpady medyczne: kod 18 01 03* - 12 480 kg b. pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych: kod 18 01 82* - 9 780 kg c. leki cytostatyczne i cytotoksyczne: kod 18 01 08* - 852 kg d. chemikalia: kod 18 01 06* - 750 L e. leki przeterminowane: kod 18 01 09 - 12 kg f. zużyte monitory: kod 16 02 13* - 55 kg g. zużyte świetlówki: kod 16 02 13* - 70 szt. h. zużyty sprzęt elektroniczny: kod 16 02 14 -23 kg i. inne odpady niż wymienione w 18 01 03 -pralnia (ścierki, pościel, itp.): kod 18 01 04 - 135 kg j. zużyte termometry: kod 06 04 04* - 5,5 kg Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie pojemników na odpady, kartonów, worków foliowych do odpadów medycznych (wliczonych w koszt odbioru odpadów) do ich przechowywania u Zamawiającego i zapewniających odpowiednie gromadzenie oraz uniemożliwiające wydostanie się odpadów na zewnątrz. Wykonawca zobowiązany jest między innymi do zapewnienia: a. co najmniej 3 pojemników z zamknięciem o pojemności 660 litrów każdy (w przypadku, gdyby ilość ta była niewystarczająca Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dodatkowych pojemników), b. 260 pojemników (rocznie), czyli 5 tygodniowo o pojemności 60 l na pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych (kod 18 01 82*), c. 2 pojemników o poj. 60 l na leki cytostatyczne i cytotoksyczne (kod 18 01 08*), Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania i ustawiania pustych pojemników oraz odbioru zapełnionych. Odbiór zapełnionych pojemników z jednoczesnym dostarczeniem pustych będzie się odbywał 1 x w tygodniu (czwartek) w godzinach: 08oo - 13oo ( zastrzega się możliwość zmiany częstotliwości wywozów w zależności od potrzeb na każdorazowe zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego). Wykonawca jest zobowiązany także do odbioru odpadów z terenu Przychodni mieszczącej sie w Kaliszu, przy ul. Śródmiejskiej 34. Odbiór uzależniony jest od nagromadzenia zakaźnych odpadów medycznych (kod 18 01 03*) uzgadniany każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., ul. Sulańska 11, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165666,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88540,26

  • Oferta z najniższą ceną: 88540,26 / Oferta z najwyższą ceną: 88540,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.