eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › AZ-3-09 Przeprowadzenie II etapu prac konserwatorskich przy obrazie Jana Matejki - Joanna d Arc.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Poznań: AZ-3-09 Przeprowadzenie II etapu prac konserwatorskich przy obrazie Jana Matejki - Joanna d Arc.
Numer ogłoszenia: 277588 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8568132, faks 061 8515898.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZ-3-09 Przeprowadzenie II etapu prac konserwatorskich przy obrazie Jana Matejki - Joanna d Arc..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na przeprowadzeniu II etapu prac konserwatorskich przy obrazie Jana Matejki -Joanna d Arc (1886 r., nr inw. Mp 51, MNP FR 90) i wykonaniu pełnej, opisowej i fotograficznej, dokumentacji konserwatorskiej (łącznie z badaniami technologicznymi warstwy malarskiej, zaprawy i płótna, analizy składu pierwiastkowego pigmentów ze wskazaniem na zastosowanie spektrometru rentgenowskiego XRF)). Dane o obrazie: - obraz olejny na płótnie lnianym, - wymiary: prostokąt poziomy 484x973 cm, - obraz eksponowany w galerii malarstwa w Rogalinie Wykonane prace konserwatorskie w I-szym etapie (w 2008 i w sierpniu 2009 roku): 2008 r.: - lico obrazu oczyszczono powierzchniowo, - przeprowadzono lokalną konsolidację odspajającej się warstwy malarskiej i zaprawy od podłoża, - zdemontowano obraz ze ściany i zdjęto z krosna, - oczyszczono odwrocie obrazu z zanieczyszczeń powierzchniowych i zabezpieczającej warstwy wosku, - zabezpieczono powierzchnię warstwy malarskiej zaklejając bibułą japońską i wodnym roztworem MC, - nawinięto obraz na wał. 2009 r.: - rozwinięto obraz i wykonano naprawy podłoża płóciennego, - nawinięto obraz na nowe krosno samonaprężające, - zamontowano konstrukcję (obraz na krośnie) na ścianie galerii. Zakres prac konserwatorskich II-go etapu: - ustawienie rusztowań (po wcześniejszym zabezpieczeniu posadzki) - usunięcie zabezpieczenia z lica obrazu - wykonanie (lokalnie) koniecznych konsolidacji warstwy malarskiej i zaprawy - usunięcie wtórnych warstw pociemniałego werniksu z powierzchni warstwy malarskiej, - usunięcie przemalowań i retuszy, - zakitowanie ubytków warstwy malarskiej i zaprawy, - zawerniksowanie powierzchni obrazu, - zapunktowanie ubytków warstwy malarskiej, - nałożenie werniksu końcowego. Ostateczny zakres interwencji estetycznej (np. punktowanie przetarć warstwy malarskiej) pozostaje do ustalenia komisyjnego, po oczyszczeniu powierzchni warstwy malarskiej. Prace konserwatorskie będą prowadzone w galerii w Rogalinie publicznie w otwartej dla zwiedzających ekspozycji. Wymagana gwarancja jakości - minimum 5 lat..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.12.20 - Usługi ochrony eksponatów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500 zł.(dwa tysiące pięćset )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna wykazaną w wykazie i dokumentach referencyjnych usługę wykonanej konserwacji malarstwa olejnego, wielkoformatowego (przynajmniej 3 m2) na płótnie. b) wykażą, że dysponują lub będą dysponować przynajmniej 3 osobami, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki o specjalności dotyczącej konserwacji malarstwa oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków (zgodnie z § 7.1 Rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych- Dz. U. 2004 Nr 150, poz. 1579) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą spełnia - nie spełnia dokumenty, oświadczenia dostarczone przez wykonawcę starającego się o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum), oświadczenie złożone wspólnie musi być podpisane przez każdego z Wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający, że zapisy są aktualne, nie uległy zmianie) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - każdy składa powyższy dokument 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do siwz 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do siwz 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie z punktu 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( dyplom, zaświadczenie o praktyce)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - właściwości wykonawcy - mierzone ilością wykonanych konserwacji obrazów olejnych w ciągu 3 lat przed ogłoszeniem przetargu - 15
  • 3 - właściwości wykonawcy mierzone wartością (sumą) wykonanych konserwacji obrazów olejnych w ciągu 3 lat przed ogłoszeniem przetargu - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnp.art.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, pok. 209.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie art.91 ustawy w związku z art.5 ust.1.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.