eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oporów › OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA W MUZEUM - ZAMKU W OPOROWIE.



Ogłoszenie z dnia 2010-02-01

Oporów: OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA W MUZEUM - ZAMKU W OPOROWIE.
Numer ogłoszenia: 27752 - 2010; data zamieszczenia: 01.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Zamek w Oporowie , 99-322 Oporów, woj. łódzkie, tel. 0-24 28 59 122, faks 0-24 28 59 180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamekoporow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA W MUZEUM - ZAMKU W OPOROWIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu, osób i mienia w Muzeum-Zamku w Oporowie .Ochrona obiektu, osób i mienia realizowana będzie w formie: -bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej, prowadzonej w systemie całodobowym przez zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników ochrony. W dni robocze będzie to jeden pracownik z możliwością podwojenia obsady. W soboty, niedziele i święta oraz w dni wolne od pracy u Zamawiającego wg wcześniejszego uzgodnienia - obsada jedno lub dwuosobowa. Maksymalną ilość godzin określa się na 30.456. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania pełnej ilości zadeklarowanych godzin, a Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia z tytułu ich nie wykorzystania. Usługa ochrony polegała będzie na: a)ochronie sal wystawowych i zbiorów oraz nadzorowaniu ruchu zwiedzających zgodnie z postanowieniami wynikającymi z regulaminu służby, b)patrolowaniu terenu obiektu w ustalonym czasie, c)prowadzeniu dokumentacji ochronnej w/g odrębnie uzgodnionych wzorów oraz w sposób zgodny z postanowieniami wynikającymi z regulaminu służby, d)powiadamianiu właściwych służb interwencyjnych jak : policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe o ewentualnych zdarzeniach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo osób i mienia e) wezwaniu grupy interwencyjnej w uzasadnionych przypadkach, f)otwieraniu furtek i bram wjazdowych prowadzących na teren obiektu oraz otwieraniu drzwi budynków zgodnie z ustaleniami wynikającymi z regulaminu służby, g)wydawaniu i przyjmowaniu kluczy od budynków i pomieszczeń uprawnionym pracownikom Zamawiającego zgodnie z odrębną instrukcją, h)nadzorowaniu sygnałów alarmowych z systemu wykrywania pożaru oraz systemu telewizji dozorowej i sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w obiekcie, podejmowanie reakcji stosownie do tego rodzaju sygnałów, i)przyjmowaniu i łączeniu rozmów telefonicznych, j)kontroli ruchu materiałowego w granicach określonych przez Zamawiającego, k)bezzwłocznym informowaniu Dyrekcji Muzeum o przestępstwach i wykroczeniach popełnionych na terenie chronionym, l)nadzorze i niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu o wszelkich wydarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia - w szczególności o pożarze, zalaniu itp. oraz o zagrożeniu ich powstania, ł)opiece w czasie dyżuru nad dwoma psami muzealnymi, wspomagającymi zabezpieczenie przed włamaniem i kradzieżą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: -terminu wykonania zamówienia - w przypadku, gdy konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy bądź umowa byłaby umową o świadczenia niemożliwe (art. 387 § 1 kodeksu cywilnego), -zmiany wysokości ceny jednostkowej za 1 godz. usługi - cena jednostkowa usługi będzie niezmienna w pierwszym roku obowiązywania umowy. W latach następnych, za zgodą Zamawiającego może być zmieniona o zakładany w ustawie budżetowej średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamekoporow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum - Zamek w Oporowie, Oporów 34, 99-322 Oporów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Muzeum - Zamku w Oporowie, Oporów 34, 99-322 Oporów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.