Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-21
Celestynów: Przetarg na świadczenie usług logopedy w ramach projektu pt. Przedszkola równych szans ! Program zmniejszania nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w wiejskiej Gminie Celestynów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej,
Zadanie:
Wsparcie istniejącego przedszkola w Celestynowie
Wsparcie istniejącego przedszkola w Starej Wsi
Wsparcie punktu przedszkolnego w Regucie
Wsparcie nowo utworzonego punktu przedszkolnego w Pogorzeli
Numer ogłoszenia: 277509 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na świadczenie usług logopedy w ramach projektu pt. Przedszkola równych szans ! Program zmniejszania nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w wiejskiej Gminie Celestynów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Zadanie: Wsparcie istniejącego przedszkola w Celestynowie Wsparcie istniejącego przedszkola w Starej Wsi Wsparcie punktu przedszkolnego w Regucie Wsparcie nowo utworzonego punktu przedszkolnego w Pogorzeli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie opieki nad dziećmi w celu ich prawidłowego rozwoju, w ramach projektu Przedszkola równych szans ! Program zmniejszania nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w wiejskiej Gminie Celestynów, zadanie: Wsparcie istniejącego przedszkola w Celestynowie, Wsparcie istniejącego przedszkola w Starej Wsi, Wsparcie istniejącego Punktu Przedszkolnego w Pogorzeli, Wsparcie istniejącego Punktu Przedszkolnego w Regucie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny na podstawie umów zlecenia zawieranych z Wykonawcami. Osoby wyłonione w przedmiotowym zamówieniu świadczyć będą usługi na rzecz dzieci w wieku 3-5 lat w Przedszkolu Samorządowym w Celestynowie, ul. Szkolna 2, 05-430 Celestynów, tel/fax 22 789-70-39, w w Przedszkolu Samorządowym w Starej Wsi, ul. Mickiewicza 1, 05-430 Celestynów, tel. 22 789-74-80, w punkcie przedszkolnym w Regucie, ul. Wiatraczna 13, 05-430 Celestynów, tel. 22 789-70-49, w nowo utworzonym punkcie przedszkolnym w Pogorzeli, ul. Leśna 2, 05-430 Celestynów, tel. 22 789-70-39. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia dzieli się na 4 odrębne, niezależne od siebie części. 3 Za wykonaną w ciągu każdego miesiąca pracę Wykonawca otrzyma wynagrodzenie stanowiące iloczyn stawki godzinowej zaproponowanej w ofercie oraz liczby godzin przepracowanych w danym miesiącu. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy będzie iloczynem ilości rzeczywistych przepracowanych godzin i określonej przez Wykonawcę stawki godzinowej. 4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.11.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się : ukończył wyższe studia ze specjalizacją logopedia lub elementy logopedii.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. - kserokopia dokumentu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów ze specjalizacją logopedia lub elementy logopedii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.celestynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Celestynowie, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, pokój 32 II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 09:10, miejsce: Urząd Gminy w Celestynowie, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w wiejskiej Gminie Celestynów Płatność ze środków europejskich w kwocie 1 018 300,00 PLN, Dotację celową z budżetu krajowego w kwocie 161 718,00 PLN..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I, Stanowisko: Logopeda w Przedszkolu w Celestynowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zakresu obowiązków Logopedy będzie należało: 1. Objęcie opieką logopedyczną wyznaczonych dzieci i prowadzenie zajęć w przedszkolu-punkcie przedszkolnym; 2. Systematyczne prowadzenie zajęć logopedycznych w grupie; 3. Współpraca z rodzicami, prowadzenie zajęć z udziałem rodziców, w celu demonstrowania ćwiczeń i ustalenie z nimi toku pracy dziecka w domu; 4. Prowadzenie doradztwa logopedycznego, kącika logopedycznego; 5. Prowadzenie warsztatów logopedycznych dla nauczycieli, rodziców i dzieci; 6. Niwelowanie wad wymowy, ćwiczenia w likwidowaniu wad narządów mowy; 7. Współpraca z nauczycielami przedszkola w celu dostosowania realizowanych treści do możliwości dzieci; 8. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji (dziennik zajęć indywidualnych, karty diagnozy, terapii, obserwacje dzieci, kontakty z rodzicami; 9. Systematyczne wzbogacanie wiedzy z zakresu logopedii; 10. Wprowadzanie pisemnych metod pracy z dziećmi i rodzicami-opiekunami prawnymi. 11 przestrzeganie Statutu Przedszkola Samorządowego-Punktu Przedszkolnego, regulaminów oraz procedur obowiązujących w przedszkolu-punktu przedszkolnego; 12 ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w przedszkolu-punkcie przedszkolnym; 13 dokumentowanie podejmowanych działań; 14 współpraca z kadrą zarządzającą projektem oraz dyrektorem i kadrą pedagogiczną przedszkola-punktu przedszkolnego; 15 stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu-punkcie przedszkolnym. Część I Miejsce i godziny realizacji usługi: Przedszkole Samorządowe w Celestynowie, godziny, w których będzie mogła być wykonywana realizacja Projektu: od 8.00 do 16.00; Liczba godzin w ramach projektu: przez 8 miesięcy od dnia podpisania umowy, 55 h miesięcznie, w dziewiątym miesiącu (lipcu 2012r.) - 80 h, w sumie 520 h w ramach projektu. Termin realizacji: 9 miesięcy od dnia podpisania umowy,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II, Stanowisko: Logopeda w Przedszkolu w Starej Wsi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zakresu obowiązków Logopedy będzie należało: 1. Objęcie opieką logopedyczną wyznaczonych dzieci i prowadzenie zajęć w przedszkolu-punkcie przedszkolnym; 2. Systematyczne prowadzenie zajęć logopedycznych w grupie; 3. Współpraca z rodzicami, prowadzenie zajęć z udziałem rodziców, w celu demonstrowania ćwiczeń i ustalenie z nimi toku pracy dziecka w domu; 4. Prowadzenie doradztwa logopedycznego, kącika logopedycznego; 5. Prowadzenie warsztatów logopedycznych dla nauczycieli, rodziców i dzieci; 6. Niwelowanie wad wymowy, ćwiczenia w likwidowaniu wad narządów mowy; 7. Współpraca z nauczycielami przedszkola w celu dostosowania realizowanych treści do możliwości dzieci; 8. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji (dziennik zajęć indywidualnych, karty diagnozy, terapii, obserwacje dzieci, kontakty z rodzicami; 9. Systematyczne wzbogacanie wiedzy z zakresu logopedii; 10. Wprowadzanie pisemnych metod pracy z dziećmi i rodzicami-opiekunami prawnymi. 11 przestrzeganie Statutu Przedszkola Samorządowego-Punktu Przedszkolnego, regulaminów oraz procedur obowiązujących w przedszkolu-punktu przedszkolnego; 12 ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w przedszkolu-punkcie przedszkolnym; 13 dokumentowanie podejmowanych działań; 14 współpraca z kadrą zarządzającą projektem oraz dyrektorem i kadrą pedagogiczną przedszkola-punktu przedszkolnego; 15 stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu-punkcie przedszkolnym. Część II Miejsce i godziny realizacji usługi: Przedszkole Samorządowe w Starej Wsi, godziny, w których będzie mogła być wykonywana realizacja Projektu: od 8.00 do 16.00; Liczba godzin w ramach projektu: przez 8 miesięcy od dnia podpisania umowy, 33 h miesięcznie w sumie 264 h w ramach projektu. Termin realizacji: 8 miesięcy od dnia podpisania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III, Stanowisko: Logopeda w Punkcie Przedszkolnym w Regucie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zakresu obowiązków Logopedy będzie należało: 1. Objęcie opieką logopedyczną wyznaczonych dzieci i prowadzenie zajęć w przedszkolu/punkcie przedszkolnym; 2. Systematyczne prowadzenie zajęć logopedycznych w grupie; 3. Współpraca z rodzicami, prowadzenie zajęć z udziałem rodziców, w celu demonstrowania ćwiczeń i ustalenie z nimi toku pracy dziecka w domu; 4. Prowadzenie doradztwa logopedycznego, kącika logopedycznego; 5. Prowadzenie warsztatów logopedycznych dla nauczycieli, rodziców i dzieci; 6. Niwelowanie wad wymowy, ćwiczenia w likwidowaniu wad narządów mowy; 7. Współpraca z nauczycielami przedszkola w celu dostosowania realizowanych treści do możliwości dzieci; 8. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji (dziennik zajęć indywidualnych, karty diagnozy, terapii, obserwacje dzieci, kontakty z rodzicami; 9. Systematyczne wzbogacanie wiedzy z zakresu logopedii; 10. Wprowadzanie pisemnych metod pracy z dziećmi i rodzicami/opiekunami prawnymi. 11 przestrzeganie Statutu Przedszkola Samorządowego/Punktu Przedszkolnego, regulaminów oraz procedur obowiązujących w przedszkolu/punktu przedszkolnego; 12 ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w przedszkolu/punkcie przedszkolnym; 13 dokumentowanie podejmowanych działań; 14 współpraca z kadrą zarządzającą projektem oraz dyrektorem i kadrą pedagogiczną przedszkola/punktu przedszkolnego; 15 stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu/punkcie przedszkolnym. Część III Miejsce i godziny realizacji usługi: Punkt Przedszkolny w Regucie, godziny, w których będzie mogła być wykonywana realizacja Projektu: od 8.00 do 16.00; Liczba godzin w ramach projektu: przez 9 miesięcy od dnia podpisania umowy, 8 h miesięcznie, w sumie 72 h w ramach projektu. Termin realizacji: 9 miesięcy od dnia podpisania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV, Stanowisko: Logopeda w Punkcie Przedszkolnym w Pogorzeli..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zakresu obowiązków Logopedy będzie należało: 1. Objęcie opieką logopedyczną wyznaczonych dzieci i prowadzenie zajęć w przedszkolu/punkcie przedszkolnym; 2. Systematyczne prowadzenie zajęć logopedycznych w grupie; 3. Współpraca z rodzicami, prowadzenie zajęć z udziałem rodziców, w celu demonstrowania ćwiczeń i ustalenie z nimi toku pracy dziecka w domu; 4. Prowadzenie doradztwa logopedycznego, kącika logopedycznego; 5. Prowadzenie warsztatów logopedycznych dla nauczycieli, rodziców i dzieci; 6. Niwelowanie wad wymowy, ćwiczenia w likwidowaniu wad narządów mowy; 7. Współpraca z nauczycielami przedszkola w celu dostosowania realizowanych treści do możliwości dzieci; 8. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji (dziennik zajęć indywidualnych, karty diagnozy, terapii, obserwacje dzieci, kontakty z rodzicami; 9. Systematyczne wzbogacanie wiedzy z zakresu logopedii; 10. Wprowadzanie pisemnych metod pracy z dziećmi i rodzicami/opiekunami prawnymi. 11 przestrzeganie Statutu Przedszkola Samorządowego/Punktu Przedszkolnego, regulaminów oraz procedur obowiązujących w przedszkolu/punktu przedszkolnego; 12 ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w przedszkolu/punkcie przedszkolnym; 13 dokumentowanie podejmowanych działań; 14 współpraca z kadrą zarządzającą projektem oraz dyrektorem i kadrą pedagogiczną przedszkola/punktu przedszkolnego; 15 stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu/punkcie przedszkolnym. Część IV Miejsce i godziny realizacji usługi: Punkt Przedszkolny w Pogorzeli, godziny, w których będzie mogła być wykonywana realizacja Projektu: od 8.00 do 16.00; Liczba godzin w ramach projektu: przez 9 miesięcy od dnia podpisania umowy, 8 h miesięcznie, w sumie 72 h w ramach projektu. Termin realizacji: 9 miesięcy od dnia podpisania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Rozbiórka istniejącego budynku oraz budowa pompowni ścieków CSP "A" w Celestynowie, na dz. nr ew. 254
- Dostawa szczepionek
- Remont części budynku przy ul. Reguckiej 5 w Celestynowie
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników, studentów i doktorantów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Realizacja specjalistycznych konsultacji dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne
- Usługi wspierające rozwój i kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.