eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Przetarg na świadczenie usług nauczyciela w ramach projektu pt. Przedszkola równych szans ! Program zmniejszania nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w wiejskiej Gminie Celestynów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, ZadanieWsparcie istniejącego przedszkola w Celestynowie Wsparcie nowo utworzonego punktu przedszkolnego w Pogorzeli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Celestynów: Przetarg na świadczenie usług nauczyciela w ramach projektu pt. Przedszkola równych szans ! Program zmniejszania nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w wiejskiej Gminie Celestynów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Zadanie: Wsparcie istniejącego przedszkola w Celestynowie Wsparcie nowo utworzonego punktu przedszkolnego w Pogorzeli
Numer ogłoszenia: 277499 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na świadczenie usług nauczyciela w ramach projektu pt. Przedszkola równych szans ! Program zmniejszania nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w wiejskiej Gminie Celestynów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Zadanie: Wsparcie istniejącego przedszkola w Celestynowie Wsparcie nowo utworzonego punktu przedszkolnego w Pogorzeli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie opieki nad dziećmi w celu ich prawidłowego rozwoju, w ramach projektu -Przedszkola równych szans ! Program zmniejszania nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w wiejskiej Gminie Celestynów-, zadanie: Wsparcie istniejącego przedszkola w Celestynowie, Wsparcie nowo utworzonego punktu przedszkolnego w Pogorzeli współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny na podstawie umów zlecenia zawieranych z Wykonawcami. Osoby wyłonione w przedmiotowym zamówieniu świadczyć będą usługi na rzecz dzieci w wieku 3-5 lat w Przedszkolu Samorządowym w Celestynowie, ul. Szkolna 2, 05-430 Celestynów, tel/fax 22 789-70-39, w punkcie przedszkolnym w Pogorzeli, ul. Leśna 2, 05-430 Celestynów, tel. 22 789-70-39. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia dzieli się na 2 odrębne, niezależne od siebie części. 3. Za wykonaną w ciągu każdego miesiąca pracę Wykonawca otrzyma wynagrodzenie stanowiące iloczyn stawki godzinowej zaproponowanej w ofercie oraz liczby godzin przepracowanych w danym miesiącu. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy będzie iloczynem ilości rzeczywistych przepracowanych godzin i określonej przez Wykonawcę stawki godzinowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) ukończył wyższe studia pedagogiczne, 2) posiada kwalifikacje zajmowania stanowiska nauczyciela wychowania przedszkolnego określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz.U. 2009 Nr. 50, poz 400),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. - dokument potwierdzający ukończenie wyższych studiów pedagogicznych, - kwalifikacje zajmowania stanowiska nauczyciela wychowania przedszkolnego określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz.U. 2009 Nr. 50, poz 400).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.celestynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Celestynowie, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, pokój 32 II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 09:10, miejsce: Urząd Gminy w Celestynowie, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, Biuro Obsługi Mieszkańców..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w wiejskiej Gminie Celestynów Płatność ze środków europejskich w kwocie 1 018 300,00 PLN, Dotację celową z budżetu krajowego w kwocie 161 718,00 PLN...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I, stanowisko: Nauczyciel przedszkolny w lipcu na Akademii Integracji Przedszkolnej w Celestynowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zakresu obowiązków nauczyciela przedszkolnego na Akademii Integracji Przedszkolnej w Celestynowie będzie należało: a) realizacja zajęć wychowawczo - dydaktycznych z dziećmi; b) otoczenie indywidualną opieką każdego z wychowanków (tworzenie warunków wspomagających rozwój dzieci, ich zdolności i zainteresowań poprzez proponowanie różnorodnych sytuacji edukacyjnych, organizowanie kącików tematycznych, prowadzenie zajęć indywidualnych z dziećmi zdolnymi lub wymagającymi zajęć wspomagających); c) współpraca ze specjalistami (logopedą, psychologiem), w trudnych sytuacjach z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną; d) utrzymanie stałego kontaktu z rodzicami w celu poznania i ustalenia potrzeb rozwojowych dziecka lub form pomocy w działaniach wychowawczych, włączenia rodziców w działalność przedszkola poprzez czynny udział w realizacji zadania rocznego; e) prowadzenie na bieżąco dokumentacji pedagogicznej oddziału (dziennika zajęć, w którym odnotowuje działania dzieci, formy i metody pracy; plany miesięczne, w których precyzuje sposoby i formy realizacji tematów kompleksowych; dokumentacji diagnozowania dzieci); f) aktywne i obowiązkowe uczestnictwo w posiedzeniach Rady Pedagogicznej, ma prawo do zgłaszania wniosków i propozycji dotyczących innowacji, eksperymentów pedagogicznych, organizacji pracy i działalności przedszkola; g) podnoszenie poziomu swego przygotowania zawodowego, stosując zdobytą wiedzę w pracy codziennej oraz dzieląc się nią na radach szkoleniowych; h) podejmowanie przedsięwzięć zapobiegających powstawaniu strat i szkód w mieniu, a także zapewniających sprawne ich ograniczenie lub likwidację; i) przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych; j) terminowe wykonywanie badań okresowych i profilaktycznych zgodnie z przepisami; k) informowanie nieobecności z powodu choroby natychmiastowo w celu przygotowania zastępstw w prowadzonym przez nią oddziale; l) codzienne podpisywanie listy obecności; wyjścia w czasie pracy uzgadniać każdorazowo z dyrektorem oraz dokonywać wpisów do -Zeszytu wyjść; ł)odpowiedzialność materialna za sprzęt i materiały w przydzielonym oddziale. m) przestrzeganie Statutu Przedszkola Samorządowego w Celestynowie, regulaminów oraz procedur obowiązujących w przedszkolu; n) stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu. Miejsce i godziny realizacji usługi: Przedszkole Samorządowe w Celestynowie, godziny, w których będzie mogła być wykonywana realizacja Projektu: od 7.30 do 13.30; Liczba godzin w ramach projektu: w sumie 100 h w ramach projektu. Termin realizacji: miesiąc lipiec 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II, Stanowisko: Nauczyciel przedszkolny w Punkcie Przedszkolnym w Pogorzeli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zakresu obowiązków nauczyciela przedszkolnego w Punkcie Przedszkolnym w Pogorzeli będzie należało: a) realizacja zajęć wychowawczo - dydaktycznych z dziećmi; b) otoczenie indywidualną opieką każdego z wychowanków (tworzenie warunków wspomagających rozwój dzieci, ich zdolności i zainteresowań poprzez proponowanie różnorodnych sytuacji edukacyjnych, organizowanie kącików tematycznych, prowadzenie zajęć indywidualnych z dziećmi zdolnymi lub wymagającymi zajęć wspomagających); c) współpraca ze specjalistami (logopedą, psychologiem), w trudnych sytuacjach z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną; d) utrzymanie stałego kontaktu z rodzicami w celu poznania i ustalenia potrzeb rozwojowych dziecka lub form pomocy w działaniach wychowawczych, włączenia rodziców w działalność punktu przedszkolnego poprzez czynny udział w realizacji zadania rocznego; e) prowadzenie na bieżąco dokumentacji pedagogicznej oddziału (dziennika zajęć, w którym odnotowuje działania dzieci, formy i metody pracy; plany miesięczne, w których precyzuje sposoby i formy realizacji tematów kompleksowych; dokumentacji diagnozowania dzieci); f) aktywne i obowiązkowe uczestnictwo w posiedzeniach Rady Pedagogicznej, ma prawo do zgłaszania wniosków i propozycji dotyczących innowacji, eksperymentów pedagogicznych, organizacji pracy i działalności punktu przedszkolnego; g) podnoszenie poziomu swego przygotowania zawodowego, stosując zdobytą wiedzę w pracy codziennej oraz dzieląc się nią na radach szkoleniowych; h) podejmowanie przedsięwzięć zapobiegających powstawaniu strat i szkód w mieniu, a także zapewniających sprawne ich ograniczenie lub likwidację; i) przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych; j) terminowe wykonywanie badań okresowych i profilaktycznych zgodnie z przepisami; k) informowanie nieobecności z powodu choroby natychmiastowo w celu przygotowania zastępstw w prowadzonym przez nią oddziale; l) codzienne podpisywanie listy obecności; wyjścia w czasie pracy uzgadniać każdorazowo z dyrektorem oraz dokonywać wpisów do -Zeszytu wyjść; ł) odpowiedzialność materialna za sprzęt i materiały w przydzielonym oddziale. m) przestrzeganie Statutu Punktu Przedszkolnego w Pogorzeli, regulaminów oraz procedur obowiązujących w punkcie; n) stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w punkcie przedszkolnym. Miejsce i godziny realizacji usługi: Punkt Przedszkolny w Pogorzeli, godziny, w których będzie mogła być wykonywana realizacja Projektu: od 7.30 do 13.30; Liczba godzin w ramach projektu: przez 9 miesięcy od dnia podpisania umowy, 100 h miesięcznie, w sumie 900 h w ramach projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.