eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Utrzymanie czystości, porządku i zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Iława: Utrzymanie czystości, porządku i zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
Numer ogłoszenia: 27743 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie , ul. Tadeusza Kościuszki 33A, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6485468, faks 89 644 80 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości, porządku i zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania porządku, czystości i zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w poniższym zakresie: ZADANIE NR 1 - Usługa obejmuje bieżące utrzymanie pasa drogowego dróg/ulic powiatowych na terenie miasta Iława w następującym zakresie: a) Utrzymanie trawników wraz z uprzątnięciem chodników i jezdni. b) Formowanie koron drzew. c) Utrzymanie drzew młodych. d) Utrzymanie krzewów starszych. e) Utrzymanie krzewów młodszych. f) Utrzymanie żywopłotów g) Utrzymanie kwietników obsadzonych różami i bylinami. h) Wiosenne i jesienne grabienie terenów zielonych i) Podlewanie roślin wodą j) Rozścielenie ziemi urodzajnej k) Ściółkowanie krzewów l) Nasadzenie krzewów ozdobnych m) Jednorazowe pozimowe oczyszczanie ulic, chodników, parkingów, opasek bezpieczeństwa w pasie drogowym n) Zamiatanie ulic o) Zamiatanie opasek bezpieczeństwa przy ulicach p) Zamiatanie chodników q) Opróżnianie koszy ulicznych. r) Zamiatanie terenu wokół budynku ul. Kościuszki 33A. s) Interwencyjne sprzątanie pasa drogowego z zanieczyszczeń Szczegółowy wykaz obowiązków ciążących na Wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 1 Wykaz terenów zieleni i ciągów komunikacyjnych objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 2 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 1 Obszar objęty zamówieniem i lokalizację terenów zieleni oraz ciągów komunikacyjnych przedstawiono w załączniku nr 3 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 1 ZADANIE NR 2 - Usługa obejmuje bieżące utrzymanie pasa drogowego dróg/ulic powiatowych na terenie miasta Lubawa w następującym zakresie: a) Utrzymanie trawników wraz z uprzątnięciem chodników i jezdni. b) Formowanie koron drzew. c) Utrzymanie drzew młodych. d) Utrzymanie żywopłotów e) Wiosenne i jesienne grabienie terenów zielonych f) Podlewanie roślin wodą g) Jednorazowe pozimowe oczyszczanie ulic, chodników, parkingów, opasek bezpieczeństwa w pasie drogowym h) Zamiatanie ulic i) Zamiatanie opasek bezpieczeństwa przy ulicach j) Zamiatanie chodników k) Opróżnianie koszy ulicznych. l) Interwencyjne sprzątanie pasa drogowego z zanieczyszczeń Szczegółowy wykaz obowiązków ciążących na Wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 2 Wykaz terenów zieleni i ciągów komunikacyjnych objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 2 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 2 Obszar objęty zamówieniem i lokalizację terenów zieleni oraz ciągów komunikacyjnych przedstawiono w załączniku nr 3 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 2 ZADANIE NR 3 - Usługa obejmuje interwencyjne sprzątanie pasa drogowego z zanieczyszczeń (odpadów, śmieci) z pasów drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego (z wyłączeniem terenu miasta Iława i Lubawa). W ramach usługi należy wykonać następujące prace: a) dojazd własnym środkiem transportu do wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego zaśmieconych miejsc, b) zbiórka odpadów w worki foliowe posiadające stosowne atesty higieniczne, c) załadowanie odpadów na środek transportowy i przewóz ich do miejsca utylizacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.31.20.00-0, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5, 77.30.00.00-3, 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2, 90.61.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku wg załącznika nr 2, o którym mowa w pkt. VI. ust. 1 ppkt. 2) SWIZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku wg załącznika nr 2, o którym mowa w punkcie VI ust.1 ppkt. 2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: a) Dla zadania nr 1 i 2: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca złożył wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, w tym 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem wartości usług, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane. Przez usługę odpowiadającą rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć usługę: polegającą na utrzymaniu zieleni w pasach drogowych prowadzoną minimum przez 6 miesięcy w jednym roku kalendarzowym. Ponadto wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza Doświadczenie wykonawcy, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ, o którym mowa w pkt. VI ust.1 ppkt. 6 SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem Nr 2, o którym mowa w pkt. VI ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Do wzmiankowanego Formularza (załącznik Nr 3) należy dołączyć dowody, potwierdzające czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. b) Dla zadania nr 3: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu o spełnieniu warunku wg załącznika nr 2, o którym mowa w punkcie VI ust.1 ppkt. 2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem Nr 2, o którym mowa w pkt. VI ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zmówienia zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a) dla zadania nr 1 i 2 (dla każdego z zadań w ilości wymienionej poniżej): - zamiatarka chodnikowa, wyposażona w zraszacz oraz zbiornik na nieczystości - 1 szt., - zamiatarka uliczna, wyposażona w zraszacz oraz zbiornik na nieczystości - 1 szt., - kosiarki mechaniczne trawnikowe - 4 szt., - kosa mechaniczna lub podkaszarka mechaniczna trawnikowa - 1 szt., oraz złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2, o którym mowa w pkt. VI ust.1 ppkt 2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku wg załącznika nr 2, o którym mowa w punkcie VI ust.1 ppkt. 2) SIWZ oraz na podstawie złożonego przez Wykonawcę formularza Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (załącznik nr 4), o którym mowa w punkcie VI ust.1 ppkt. 7) SIWZ. b) dla zadania nr 3: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunku wg załącznika nr 2, o którym mowa w pkt. VI. ust. 1 ppkt. 2) SWIZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku wg załącznika nr 2, o którym mowa w punkcie VI ust.1 ppkt. 2) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zmówienia zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunku wg załącznika nr 2, o którym mowa w pkt. VI. ust. 1 ppkt. 2) SWIZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku wg załącznika nr 2, o którym mowa w punkcie VI ust.1 ppkt. 2) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia dla wykazania, wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca: złożył kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2, o którym mowa w pkt. VI ust.1 ppkt.2) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonej kserokopii dokumentu, o którym mowa w pkt. VI ust.1 ppkt. 11) oraz załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt. VI ust.1 ppkt.2) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1/1 lub 1/2 lub 1/3, Wykaz prac zleconych podwykonawcom - wg załącznika nr 5, 9) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. VI ust. 1 ppkt. 4 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas reakcji na polecenie Zamawiającego dotyczącego wykonania interwencyjnego sprzątania pasa drogowego z zanieczyszczeń - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w § 2 ust. 2 niniejszej umowy, w szczególności: a) Wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy, b) wstrzymaniem realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, c) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, d) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji przedmiotu umowy, f) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, analiz itp., których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy b) wynikłych rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, c) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w § 5 niniejszej umowy, z tym, że koszty wzrostu lub obniżenia podatku VAT strony pokrywają solidarnie po 50% d) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. Zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia e) zmiana podwykonawców f) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy g) zmian ilości w poszczególnych pozycjach wymienionych w tabeli rozliczeniowej określonej w § 5 niniejszej umowy i dostosowania ich do rzeczywistych potrzeb zamawiającego wynikających z bieżących warunków atmosferycznych. Łączna wartość zleconych do realizacji prac, w wyniku dokonanych zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami nie może przekroczyć ceny ofertowej brutto stanowiącej całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 5 ust. 1 niniejszej umowy. Rozliczenie przedmiotowych zmian będzie odbywało się wg jednostkowych cen tabeli, o których mowa powyżej. h) wystąpienia konieczności zmian osób wykonawcy w przypadku, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego i) Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt.h) nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do wykonywania prac związanych z przedmiotem umowy którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku osób posiadających odpowiednie kwalifikacje będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia przedmiotu umowy j) zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w pkt.i) winna być dokona pisemnie w formie aneksu k) zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ l) zmiany podwykonawcy, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym, niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, zgodnie z warunkami określonymi w § 7 niniejszej umowy 4. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 2 pkt. a) - f) strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerw lub postoju. 5. Niezależnie od powyższych zmian określonych w § 10 ust. 1 - 3 niniejszej umowy, zmiana umowy może być zawsze dokonana, jeżeli będzie ona korzystna dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta nie prowadzi do zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w §5 ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-ilawski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Tadeusza Kościuszki 33A, 14-200 Iława, pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Tadeusza Kościuszki 33A, 14-200 Iława, pok. nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Usługa obejmuje bieżące utrzymanie pasa drogowego dróg/ulic powiatowych na terenie miasta Iława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Utrzymanie trawników wraz z uprzątnięciem chodników i jezdni. b) Formowanie koron drzew. c) Utrzymanie drzew młodych. d) Utrzymanie krzewów starszych. e) Utrzymanie krzewów młodszych. f) Utrzymanie żywopłotów g) Utrzymanie kwietników obsadzonych różami i bylinami. h) Wiosenne i jesienne grabienie terenów zielonych i) Podlewanie roślin wodą j) Rozścielenie ziemi urodzajnej k) Ściółkowanie krzewów l) Nasadzenie krzewów ozdobnych m) Jednorazowe pozimowe oczyszczanie ulic, chodników, parkingów, opasek bezpieczeństwa w pasie drogowym n) Zamiatanie ulic o) Zamiatanie opasek bezpieczeństwa przy ulicach p) Zamiatanie chodników q) Opróżnianie koszy ulicznych. r) Zamiatanie terenu wokół budynku ul. Kościuszki 33A. s) Interwencyjne sprzątanie pasa drogowego z zanieczyszczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.31.20.00-0, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5, 77.30.00.00-3, 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas reakcji na polecenie Zamawiającego dotyczącego wykonania interwencyjnego sprzątania pasa drogowego z zanieczyszczeń - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Usługa obejmuje bieżące utrzymanie pasa drogowego dróg/ulic powiatowych na terenie miasta Lubawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Utrzymanie trawników wraz z uprzątnięciem chodników i jezdni. b) Formowanie koron drzew. c) Utrzymanie drzew młodych. d) Utrzymanie żywopłotów e) Wiosenne i jesienne grabienie terenów zielonych f) Podlewanie roślin wodą g) Jednorazowe pozimowe oczyszczanie ulic, chodników, parkingów, opasek bezpieczeństwa w pasie drogowym h) Zamiatanie ulic i) Zamiatanie opasek bezpieczeństwa przy ulicach j) Zamiatanie chodników k) Opróżnianie koszy ulicznych. l) Interwencyjne sprzątanie pasa drogowego z zanieczyszczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.31.20.00-0, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5, 77.30.00.00-3, 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas reakcji na polecenie Zamawiającego dotyczącego wykonania interwencyjnego sprzątania pasa drogowego z zanieczyszczeń - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Usługa obejmuje interwencyjne sprzątanie pasa drogowego z zanieczyszczeń (odpadów, śmieci) z pasów drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego (z wyłączeniem terenu miasta Iława i Lubawa)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach usługi należy wykonać następujące prace: a) dojazd własnym środkiem transportu do wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego zaśmieconych miejsc, b) zbiórka odpadów w worki foliowe posiadające stosowne atesty higieniczne, c) załadowanie odpadów na środek transportowy i przewóz ich do miejsca utylizacji wraz z utylizacją..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas reakcji na polecenie Zamawiającego dotyczącego wykonania interwencyjnego sprzątania pasa drogowego z zanieczyszczeń - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.