eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław › Dostawa składanego lodowiska wraz z jego instalacją - zadanie pn.Budowa składanego lodowiska sezonowego Biały Orlik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Bolesław: Dostawa składanego lodowiska wraz z jego instalacją - zadanie pn.: Budowa składanego lodowiska sezonowego Biały Orlik
Numer ogłoszenia: 277437 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolesław , ul. Główna 58, 32-329 Bolesław, woj. małopolskie, tel. 032 642-45-01, 642-40-71, faks (032) 642 48 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa składanego lodowiska wraz z jego instalacją - zadanie pn.: Budowa składanego lodowiska sezonowego Biały Orlik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia pn.: Budowa składanego lodowiska sezonowego Biały Orlik jest dostawa i instalacja na rzecz Zamawiającego, kompletnego lodowiska przenośnego wraz z wyposażeniem, wykonanego w technologii aluminium o wymiarach 18m x 30m (540m2) wraz agregatem chłodniczym, gwarantującego utrzymanie tafli lodowej grubości ok. 5-7 cm, w tym z dokonaniem pierwszego rozruchu lodowiska. 2.Miejscem dostawy jest boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej i wymiarach 19,1m x 32,10m, zlokalizowane w kompleksie sportowym wykonanym w ramach programu Moje boisko Orlik 2012 na działce nr ew. 672/15 w Bolesławiu przy ul. Kopalnianej. 3.W zakres przedmiotu umowy wchodzi ponadto przeprowadzenie przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, składania, uruchomienia i demontażu lodowiska (w tym przekazanie niezbędnych instrukcji obsługi urządzeń) oraz utwardzenie terenu kostką brukową dla ustawienia agregatu o pow. 3,5m x 6,0m (21m2). 4. DOSTAWA: 4.1.Agregat chłodniczy o parametrach: a)Kompaktowy agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej dla 34% roztworu glikolu etylenowego -11/-9 °C na poziomie mocy chłodniczej 150 kW dla systemu ziębniczego w technologii aluminiowej b) Współczynnik wydajności agregatu w trybie chłodzenia na poziomie min. COP = 3,70. c) Agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad czynnika na bazie freonu, dopuszczalnego do stosowania i posiadającego atesty i zezwolenia na stosowanie. d) Agregat powinien zapewniać minimum cztery stopnie regulacji pracy agregatu około 25,50,75,100%. Agregat musi posiadać zintegrowany (w jednej zabudowie) moduł hydrauliczny - pompa i naczynie rozszerzalne, elektroniczny wyłącznik przepływu, zawory odcinające i wyrównawcze, filtr wodny (średnica cząstek pow. 1mm), przyłącze umożliwiające pomiar spadku ciśnienia, zawór nadmiarowy dostosowany do instalacji. e) Agregat musi posiadać wewnętrzny, izolowany zbiornik buforowy o pojemności min. 500l. f) Panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny. g) Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający zaprogramowanie agregatu do bezobsługowej pracy i wyświetlanie informacji wraz z kontrolą parametrów pracy i elementów agregatu - pompy, sprężarek, wentylatorów. h) Poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległości 10m od agregatu nie może przekroczyć 65dB(A). i) Cały agregat chłodniczy musi być oznakowany CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881 ze zm.). 4.2. Modułowy system ziębniczy tafli lodowiska: System chłodzący demontowanego lodowiska (moduły o dł. min. 5 m tworzące segmenty o wymiarach 1m x 30m) wykonany jest w technologii aluminiowej, składający się z następujących podzespołów: a) Kolektory zasilający i powrotny wykonane z rury aluminiowej, o średnicy 100 mm stanowiącego zintegrowaną nierozbieralną całość połączonych łącznikiem sprzęgającym. b) Orurowania chłodniczego z rurek aluminiowych, połączonych elementami umożliwiającymi szybki montaż i demontaż oraz spełniającymi wymagania związane z trwałością, płynno szczelnością, elastycznością i odpornością chemiczną na glikol propylenowy i etylenowy, podatnością na stosunkowo duże wydłużenia, dostosowaniem do ciśnienia 4 bar i temperatury od +70°C do +50 °C. System chłodniczy winien umożliwiać składowanie segmentów na paletach jeden na drugim (max. na 3 poziomach). Konstrukcja segmentu powinna umożliwiać odpowietrzenia oraz składanie i rozkładanie segmentu w sposób zapewniający szczelność instalacji. Kolektory winne być zabezpieczone przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych. c) Kolektory od strony wejścia na lodowisko muszą być obudowane i zabezpieczone np. blachą z uwagi na fakt, iż znajdować się będą na ciągu komunikacyjnym. d) Wykonawca dostarczy glikol wraz ze zbiornikami do jego przechowywania, w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu podczas całego sezonu oraz napełni tymi czynnikami instalację chłodniczą, e) Wykonawca dostarczy przenośną pompę wraz z osprzętem do wypompowania glikolu z instalacji po sezonie. f) Cały (nie poszczególne elementy składowe) modułowy system ziębniczy tafli lodowiska musi być oznakowany CE lub znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881 ze zm.). UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć powierzchnię pod taflą lodowiska poprzez rozłożenie na całej powierzchni folii budowlanej o grubości min. 0,2 mm oraz styroduru o gr. min. 3cm, a powierzchnia poliuretanu pod kolektorami zasilającymi musi być zabezpieczona poprzez ułożenie np. płyty OSB. 4.3. Bandy lodowiska samoprzymarzalne o wysokości od 1,1m - 1,2m. Konstrukcja band wykonana ze stali cynkowanej ogniowo wypełnieniem z płyt o grubości min. 5mm. W miejscu narażonym na uszkodzenia mechaniczne za pomocą łyżew ma się znajdować listwa okopowa z poliestru w kolorze żółtym o wys. ok. 20 cm i grubości 10mm zamocowana w sposób zapewniający sztywność. W górnej części bandy lodowiska ma się znajdować zintegrowany pochwyt w kolorze niebieskim lub czerwonym. Komplet band musi zawierać bramę wjazdową dla rolby oraz 2 szt. bramek wejściowych. Promień w narożnikach bandy - nie mniejszy niż 4,5 m. 4.4. Maty gumowe do chodzenia na łyżwach o szerokości 1,0m długości 100,0m i minimalnej grubości 6mm. 5. MONTAŻ 5.1. lodowisko będzie umiejscowione na boisku wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej i wymiarach 19,1m x 32,10m, zlokalizowanym w kompleksie sportowym wykonanym w ramach programu Moje boisko Orlik 2012 na działce nr ew. 672/15 w Bolesławiu przy ul. Kopalnianej. 5.2. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty, dokonanie wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z terenem dotyczącym przedmiotu zamówienia. 5.3. Warunkiem rozpoczęcia prac montażowych lodowiska jest protokolarne przekazanie terenu budowy. 5.4. Wykonanie przyłącza elektrycznego do urządzenia chłodniczego leży po stronie Zamawiającego. 5.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą i montażem lodowiska na własny koszt i ryzyko. 5.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz zgodność wykonania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania. 5.7. Do obowiązków Wykonawcy należy zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.8. Zamawiający zobowiązuje się, do doprowadzenia przyłącza energetycznego do agregatu chłodniczego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania lodowiska. 6. Zaleca się Wykonawcom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, wizję w terenie, oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach zawartych w dokumentacji projektowej. 7. Obowiązkiem Wykonawcy będzie także wytworzenie pierwszej warstwy lodu oraz przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, składania, uruchomienia i demontażu lodowiska, (w tym przekazanie niezbędnych instrukcji obsługi urządzeń)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.31 - Instalowanie urządzeń mrożących 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100gr), należy wnieść przed upływe terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 dostaw, których przedmiotem była dostawa lodowiska demontowalnego o powierzchni min. 540 m2 każde, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonane należycie. (referencje lub inne dokumenty) - załącznik nr 4.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Prawodłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia oraz wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy i warunki dotyczące zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 5) 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 2.1. zmiany terminu wykonania zamówienia, w następujących okolicznościach: a) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych, c) konieczności wykonania robót nie związanych z inwestycją a niezbędnych do wykonania zamówienia, d) niewykonania w terminie budowy przyłącza energetycznego przez Wykonawcę tych robót. 2.2. zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2.3. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy. 3. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 Ustawy) - Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bolesław, ul. Główna 58, 32-329 Bolesław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bolesław, ul.Główna 58, 32-329 Bolesław, Pokój nr 15 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.